abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140962186
Wat vreemd dat sceptici dat niet zelf kunnen verklaren. Dat zegt wel weer iets over de vooringenomenheid door de youtube-indoctrinatie.
Conscience do cost.
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:47:07 #152
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_140962373
En dan nog, nou en dat er geen traumahelikopter was? Wat de fuck moet dat aantonen? Leg dat eerst maar eens uit.
pi_140962564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:47 schreef Terecht het volgende:
En dan nog, nou en dat er geen traumahelikopter was? Wat de fuck moet dat aantonen? Leg dat eerst maar eens uit.
Dat ze net uit project-budget liepen van deze grote hoax, na alle honderden acteurs, liters nepbloed en het opzetten van meerdere nepsites en herdenkingspagina's waren ze vergeten om de trauma-helikopter mee te nemen in de begroting om het net dat laatste beetje geloofwaardigheid mee te geven.

Of zoiets.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140962994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:47 schreef Terecht het volgende:
Gewoon, ze wisten al dat er geen trauma helikopter hoefde te komen (politieagenten zouden toch alle 26 binnen 5minuten doodverklaren)

Ging zo, oh die is dood, en die is dood, en die, en die daar, en die? als er ergens iets ernstig gebeurd waar er meerdere gewonden kunnen zijn is het standaard dat er daar een heli naar toegaat. Maar bij Sandy Hook niet.

quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat ze net uit project-budget liepen van deze grote hoax, na alle honderden acteurs, liters nepbloed en het opzetten van meerdere nepsites en herdenkingspagina's waren ze vergeten om de trauma-helikopter mee te nemen in de begroting om het net dat laatste beetje geloofwaardigheid mee te geven.

Of zoiets.
Doe nou niet zo naief, als er een shooting in jouw school/uni plaatsvind ga jij ook vluchten, en geloof je ook als ze zeggen dat er 3doden zijn gevallen zonder dat je het daadwerkelijk heb gezien.

Er hoeft maar een kleine groep de hoax te controleren, de rest staat toe en kijkt er naar en gelooft het ook nog eens.

[ Bericht 14% gewijzigd door epicbeardman op 11-06-2014 19:10:06 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_140963171
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Gewoon, ze wisten al dat er geen trauma helikopter hoefde te komen (politieagenten zouden toch alle 26 binnen 5minuten doodverklaren)

Ging zo, oh die is dood, en die is dood, en die, en die daar, en die? als er ergens iets ernstig gebeurd waar er meerdere gewonden kunnen zijn is het standaard dat er daar een heli naar toegaat. Maar bij Sandy Hook niet.
Nee, dat is simpelweg niet waar. Er wordt per situatie bekeken of de traumaheli wordt ingezet of dat er ambulances heen moeten
Het is 11 mijl (14 minuten met de auto) vanaf het Hospital. Ambulance snoept er meestal een minuut of 2 vanaf, afhankelijk van of die door kan rijden.

De grap is echter dat helicopters niet op 14 mijl afstand stonden, maar op 38 mijl.

mag je zelf nog gaan narekenen wat jij denkt dat sneller is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140963209
quote:

Doe nou niet zo naief, als er een shooting in jouw school/uni plaatsvind ga jij ook vluchten, en geloof je ook als ze zeggen dat er 3doden zijn gevallen zonder dat je het daadwerkelijk heb gezien.

Er hoeft maar een kleine groep de hoax te controleren, de rest staat toe en kijkt er naar en gelooft het ook nog eens.
Niet naïef; nuchter. en geef eens antwoord op mijn vorige vraag want die wordt weer vakkundig genegeerd om te gaan zemelen op details.

Overigens ging de ontruiming op de hogeschool vorige week tijdens een daadwerkelijk brand netjes geordend, maar dat terzijde :P
pi_140963266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, dat is simpelweg niet waar. Er wordt per situatie bekeken of de traumaheli wordt ingezet of dat er ambulances heen moeten
Het is 11 mijl (14 minuten met de auto) vanaf het Hospital. Ambulance snoept er meestal een minuut of 2 vanaf, afhankelijk van of die door kan rijden.

De grap is echter dat helicopters niet op 14 mijl afstand stonden, maar op 38 mijl.

mag je zelf nog gaan narekenen wat jij denkt dat sneller is.
Verklaar dan eens hoe er wel pers helicopters waren binnen enkele minuten? ja die vlogen toevallig in de omgeving zeker.
Het gaat mij er niet om hoe ver sandy hook er vanaf ligt, het gaat er om of de intentie er wel eens was om daar heen te gaan.

Het gaat om mensen levens, ookal zou de helicopter iets later komen, het is het nog waard.

[ Bericht 4% gewijzigd door epicbeardman op 11-06-2014 19:21:52 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_140963414
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Verklaar dan eens hoe er wel pers helicopters waren binnen enkele minuten? ja die vlogen toevallig in de omgeving zeker.
Het gaat mij er niet om hoe ver sandy hook er vanaf ligt, het gaat er om of de intentie er wel eens was om daar heen te gaan.

Het gaat om mensen levens, ookal zou de helicopter iets later komen, het is het nog waard.
Nee, bekijk het maar
Nog even en ik ben voor je aan het verklaren waarom de agenten die dag grijze sokken aan hadden ipv blauwe.

Prettige avond, ik ga op de bank hangen.
pi_140963433
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, bekijk het maar
Nog even en ik ben voor je aan het verklaren waarom de agenten die dag grijze sokken aan hadden ipv blauwe.

Prettige avond, ik ga op de bank hangen.
Waarheid is hard, ga maar doen waar je goed in bent.
Als er 450kinderen op een school zitten met meerdere gewonden/doden zouden er 3helicopters moeten komen, ookal moeten ze 45mins vliegen. Ze vertrokken niet eens, geen intentie.

Als je de eerste google hit pakt van een simpele debunker site en hier uitspuwt betekend nog niet dat het waar hoeft te zijn, zijn jouw aannames.
  woensdag 11 juni 2014 @ 19:25:24 #160
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_140963663
quote:

[..]

Bron voor het vetgedrukte?
pi_140963751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Waren de pershelicopters er dan al vóór de ambulances?
pi_140963867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wow.. heb je wel ooit eens iets bekeken buiten het nieuws?

Hier, er zijn geen amulances daar te zien of wel?
  woensdag 11 juni 2014 @ 19:42:35 #163
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_140964297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wow.. heb je wel ooit eens iets bekeken buiten het nieuws?

Hier, er zijn geen amulances daar te zien of wel?
Ik mis context.
1. Op welk tijstip zijn deze beelden genomen?
2. Is het wél een pershelikopter?
pi_140965269
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:42 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik mis context.
1. Op welk tijstip zijn deze beelden genomen?
2. Is het wél een pershelikopter?
Tis van ABC news, zoals je hoort breaking news

woensdag 11 juni 2014 @ 20:33:32 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140966214
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Tis van ABC news, zoals je hoort breaking news

Vanaf 20 seconden heb je je antwoord al waarom er geen amubulance is..
Helaas hier ook geen tijdstip van de opname van de helicopter of uitzending.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 11 juni 2014 @ 20:41:05 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_140966595
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Niet zo raar. Het ziekenhuis was op 5 minuten. De pers kwam van verder dus logisch dat die met heli's komen. Men wil nieuws en men wil het snel.
  woensdag 11 juni 2014 @ 20:57:09 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140967275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet zo raar. Het ziekenhuis was op 5 minuten. De pers kwam van verder dus logisch dat die met heli's komen. Men wil nieuws en men wil het snel.
Iets verder hoor, ik was al op zoek naar mijn berekeingingen die ik tijdje terug over de zelfde discussie hier in topic had gezet, maar kan ff niet weer vinden.
Pers in de VS is vaak sneller dan de politie brandweer of ambulances, is idd niet zo gek.
pi_140970572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Iets verder hoor, ik was al op zoek naar mijn berekeingingen die ik tijdje terug over de zelfde discussie hier in topic had gezet, maar kan ff niet weer vinden.
Pers in de VS is vaak sneller dan de politie brandweer of ambulances, is idd niet zo gek.
had het hierboven ook al gepost; ambulance moest 14 mijl afleggen, helicopter 30+ mijl.
Ambulance was dus sneller, heel simpel.
Ik werk direct naast een traumahelicopter-landingsplaats, die dingen zijn niet met 5 minuten weg.
Daarbij wil je alleen een helicopter ter plaatse hebben als het meer toevoegt dan alleen een hoop herrie en stof op een locatie die toch al chaotisch is.

maar de vraag ik daarnaast stelde werd weer genegeerd; waarom is alle moeite erin gestoken om ALLES goed in scene te zetten, maar zou men bewust traumahelicopters achterwege laten maar wel zorgen dat ambulance snel ter plaatse is? (en de pers, maar de pers is er altijd als de kippen bij).
  Moderator woensdag 11 juni 2014 @ 22:21:13 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_140971186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

had het hierboven ook al gepost; ambulance moest 14 mijl afleggen, helicopter 30+ mijl.
Ambulance was dus sneller, heel simpel.
Ik werk direct naast een traumahelicopter-landingsplaats, die dingen zijn niet met 5 minuten weg.
Daarbij wil je alleen een helicopter ter plaatse hebben als het meer toevoegt dan alleen een hoop herrie en stof op een locatie die toch al chaotisch is.

maar de vraag ik daarnaast stelde werd weer genegeerd; waarom is alle moeite erin gestoken om ALLES goed in scene te zetten, maar zou men bewust traumahelicopters achterwege laten maar wel zorgen dat ambulance snel ter plaatse is? (en de pers, maar de pers is er altijd als de kippen bij).
Idd. Elke logica is zoek.
  Moderator woensdag 11 juni 2014 @ 22:21:49 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_140971220
En triest toch. Nog maar 15 jaar :{
http://www.nu.nl/buitenla(...)5-jarige-jongen.html
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:43:14 #171
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_140972380
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd. Elke logica is zoek.
Heb je het postgedrag van epicbeardman wel gezien? Zijn posts zijn één grote janboel. Hij springt van de hak op de tak, argumentatie wordt niet of nauwelijks uitgewerkt, iedere structuur ontbreekt kortom. Zie post #149 bijv, totaal ongerijmde hersenscheet. De warboel in zijn posts is volgens mij een reflectie van de warboel in zijn bovenkamer. Geen wonder dat hij meent dat er iets niet klopt, hij zoekt het alleen in de verkeerde richting. ;)
  Moderator woensdag 11 juni 2014 @ 22:48:31 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_140972704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef Terecht het volgende:

[..]

Heb je het postgedrag van epicbeardman wel gezien? Zijn posts zijn één grote janboel. Hij springt van de hak op de tak, argumentatie wordt niet of nauwelijks uitgewerkt, iedere structuur ontbreekt kortom. Zie post #149 bijv, totaal ongerijmde hersenscheet. De warboel in zijn posts is volgens mij een reflectie van de warboel in zijn bovenkamer. Geen wonder dat hij meent dat er iets niet klopt, hij zoekt het alleen in de verkeerde richting. ;)
Ja dat heb ik zeker gelezen en ja, het is een janboel van allerlei dingetjes. Veel wishfull thinking dat het toch écht een hoax of false flag is. Terwijl alles maar dan ook álles wijst op een jongen die in de weg kwijt was en vervolgens een heel stel kinderen overhoop schoot. Misschien is de waarheid niet te bevatten en wordt er daarom naar allerlei andere dingen gezocht omdat 'té pijnlijk. Ik weet het niet.
pi_140978856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat komt doordat er zo veel bullshit bij sandy hook is gebeurd dat het niet meer te overzien is, dat is wellicht ook de bedoeling geweest bij dit incident.

Van Gene Rosen tot aan Robbie Parker, van autopsies tot aan de begraafplaatsen, van dat er geen bewijs is van dat de school actief is geweest tussen 2008-2012, dat de school niet in goede staat was asbest/verrot voor een rijke community als CT.
Van dat ze de school met de vloer gelijk gingen maken om traumatische redenen maar wel de volgende school met oude inrichting/precies nabootsten. De ouders die stuk voor stuk minder emotie tonen dan iemand die een huisdier is kwijtgeraakt. EMT stond buiten de school te wachten.. totdat er iemand naar buiten kwam dat ze niet nodig waren omdat iedereen dood was, waarom mochten ze niet direct naar binnen?

Hoe vaak het jullie ook lukt om mij hier te laten posten is het mijn tijd toch niet waard want mijn menig veranderd er toch niks aan, en die van jullie ook niet. Gelukkig is er wel steeds meer aandacht voor dit rare zaakje vanuit Amerika.

Mijn punt is en blijft dat het mogelijk is om met een kleine groep een hoax te creëren, als wij als klein kind uit het niets op onze basisschool schoten horen op de gang, en horen dat we via de ramen naar buiten moeten omdat het niet veilig is daar, achteraf blijkt dat er "3" zijn neergeschoten.
Dan zou ik het hebben geloofd, en iedereen in mijn klas natuurlijk ook zonder dat we ook maar iets hebben gezien, neem aan dat jullie dat nog wel kunnen inbeelden.
De pers zou dan luisteren naar de politie en je school shooting is gemaakt, paar "ooggetuigen" een script laten oplezen voor het nieuws en klaar.

Ik hou het hier maar weer even bij, ik zie graag de posts tegemoet van de shootings die elke week plaatsvinden.

Nog een video omdat het kan (case closed, op naar 1mil views)
pi_140979911
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat komt doordat er zo veel bullshit bij sandy hook is gebeurd dat het niet meer te overzien is, dat is wellicht ook de bedoeling geweest bij dit incident.
Kijk, dat het niet direct logisch is of dat de initiële rapporten / berichtgeving elkaar tegenspreken is niets raars. Dat is bij elk incident het geval.

quote:
Van Gene Rosen tot aan Robbie Parker, van autopsies tot aan de begraafplaatsen, van dat er geen bewijs is van dat de school actief is geweest tussen 2008-2012, dat de school niet in goede staat was asbest/verrot voor een rijke community als CT.
Voor de autopsies is hier in de reeks al meerdere malen een verklaring gegeven, maar die wordt toch niet geaccepteerd. Hoe de school eraan toe was (zowel qua staat als de situatie voor 2008) kan ik je ook niet melden, maar als er asbest in het pand zit is het iig een stuk ouder dan dat. En het is helemaal niet gek om asbest te laten zitten in het pand, opruimen geeft veelal meer heisa (herinner je de flats nog in Utrecht 2 jaar terug?). Daarbij zag het pand er van binnen niet anders uit dan mijn middelbare school hier in Nederland, maar dat was ook een pand uit begin vorige eeuw.En dan nog, staat van de scholen in Amerika (en zeker basis- en middelbaar onderwijs) is gewoon erbarmelijk.
Dat jij niet snapt dat het pant er zo uit ziet wil niet direct zeggen dat ALLES niet klopt.

quote:
Van dat ze de school met de vloer gelijk gingen maken om traumatische redenen maar wel de volgende school met oude inrichting/precies nabootsten.
Nou, mail ze even -> http://newtown.nhs.schooldesk.net/

Website is ook nog uit het jaar 0 btw :')

quote:
De ouders die stuk voor stuk minder emotie tonen dan iemand die een huisdier is kwijtgeraakt.
Dat paradepaardje kennen we nu wel van je ja :')

quote:
EMT stond buiten de school te wachten.. totdat er iemand naar buiten kwam dat ze niet nodig waren omdat iedereen dood was, waarom mochten ze niet direct naar binnen?
Meerdere malen beantwoord; standaard protocol is uit te gaan van 2 schutters. In crisissituaties mag ook politie / militair ter plaatsen een zgn 'black flag' doorgeven als hij/zij in kan schatten dat het slachtoffer (bijna) dood is. Officiële doodverklaring zal altijd door een arts gedaan moeten worden.
De hulpdiensten mochten simpelweg niet naar binnen tot ze zeker wisten dat er niet nog een tweede schutter was.

quote:
Hoe vaak het jullie ook lukt om mij hier te laten posten is het mijn tijd toch niet waard want mijn menig veranderd er toch niks aan, en die van jullie ook niet. Gelukkig is er wel steeds meer aandacht voor dit rare zaakje vanuit Amerika.
Er is vooral de vraag waarom er na Sandy Hook nog steeds elke 8 dagen een school shooting is.
http://nymag.com/daily/in(...)h-since-newtown.html

quote:
Mijn punt is en blijft dat het mogelijk is om met een kleine groep een hoax te creëren...
Vandaar ook mijn vraag; waarom er dan zulke (in o.a. jouw ogen) grove fouten zijn gemaakt.
Als ALLES in scene is gezet zijn al jouw punten toch gewoon fouten in het plan?

En het kan nooit een kleine groep zijn als het allemaal in scene is gezet, de pure mankracht en materieel wat benodigd is om het in scene te zetten alleen al. Denk aan al die belabberede B-actors die getraind moeten worden om alle verhalen consistent te houden, de maanden/jaren voorbereiding om al die nepperts te laten integreren in de community, het af- / omkopen van paramedics om vooral geen traumahelicopters in te zetten.
Om dan nog maar te zwijgen over Lanza zelf en zijn familie eromheen.

En je mag van mij op details blijven neuzelen wat je wilt, ook al zijn ze al tig keer herhaald inmiddels. Als het 1 grote hoax is om het wapenbezit aan banden te leggen is het zwaar gefaald
Als het 1 grote hoax is om het wapenbezit makkelijker te maken heeft het in sommige staten zelfs geholpen.

Dus puur naar de cijfers kijkende heeft dit hele project geen enkel nut gehad.
En daarin moet ik je wel gelijk geven; het lijkt net een overheidsproject.

goedemorgen.
  donderdag 12 juni 2014 @ 08:09:30 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140980601
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Van dat ze de school met de vloer gelijk gingen maken om traumatische redenen maar wel de volgende school met oude inrichting/precies nabootsten. De ouders die stuk voor stuk minder emotie tonen dan iemand die een huisdier is kwijtgeraakt. EMT stond buiten de school te wachten.. totdat er iemand naar buiten kwam dat ze niet nodig waren omdat iedereen dood was, waarom mochten ze niet direct naar binnen?

Mijn punt is en blijft dat het mogelijk is om met een kleine groep een hoax te creëren, als wij als klein kind uit het niets op onze basisschool schoten horen op de gang, en horen dat we via de ramen naar buiten moeten omdat het niet veilig is daar, achteraf blijkt dat er "3" zijn neergeschoten.
Dan zou ik het hebben geloofd, en iedereen in mijn klas natuurlijk ook zonder dat we ook maar iets hebben gezien, neem aan dat jullie dat nog wel kunnen inbeelden.
De pers zou dan luisteren naar de politie en je school shooting is gemaakt, paar "ooggetuigen" een script laten oplezen voor het nieuws en klaar.

Ik hou het hier maar weer even bij, ik zie graag de posts tegemoet van de shootings die elke week plaatsvinden.

Nog een video omdat het kan (case closed, op naar 1mil views)
Een klein incident kan je hoaxen, maar in dit geval we hebben het over een school met 600 leerlingen, hulpverleners ouders famillie leden andere personen,
in dit geval meer dan 30 betrokkenen 1 persoon heeft ongeveer 4 a 5 naaste famillie leden en dan heb ik het nog niet eens over opa's oma's tantes ooms neefjes nichtjes en vrienden, dus 30 staat al gelijk aan zo'n 30 a 40 man famillie en vrienden, plus je moet ook nog eens rekening mee houden dat natuurlijk geen niet betrokken persoon door je crime scene loopt, dus alles en iedereen moet dan zijn muil houden, en vooral kleine kinderen hun muil laten houden, nou als je kinderen hebt weet je hoe moeilijk dat is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')