quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.courant.com/ne(...)0617,0,5715244.story
Ik heb het gelezen maar wat is het verband met Sandy Hook?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.courant.com/ne(...)0617,0,5715244.story
Die gast was onderzoeksleider/hoofdonderzoeker(?) van SHES.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen maar wat is het verband met Sandy Hook?
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen maar wat is het verband met Sandy Hook?
Sorry B_P_N had iets te vroeg gereageerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die gast was onderzoeksleider/hoofdonderzoeker(?) van SHES.
Geen idee of het een liquidatie is.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry B_P_N had iets te vroeg gereageerd.
Wat denk je Liquidatie?
Ik ga voor een nieuwe vloek van Toetankhamonquote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry B_P_N had iets te vroeg gereageerd.
Wat denk je Liquidatie?
Wat een verschrikkelijke man zeg . Met zijn geschreeuw: "HOW MUCH MONEY FOR A FUNERAL?"quote:
Misschien omdat hij feiten geeft dat je hem niet mag, vertel eens even waarom er zo veel geld heen moet anders? weer zoek je iets out of context waar je makkelijk mee probeert te scoren, zal je vast ook wel weer op deze post doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke man zeg . Met zijn geschreeuw: "HOW MUCH MONEY FOR A FUNERAL?"
Alsof hij de donaties uit eigen zak betaald heeft.
En als afsluiter: 'SO MUCH MONEY FOR A HUSH '.
Hij klinkt als een tvangelist dat maakt hem (voor mij) irritant om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Misschien omdat hij feiten geeft dat je hem niet mag, vertel eens even waarom er zo veel geld heen moet anders? weer zoek je iets out of context waar je makkelijk mee probeert te scoren, zal je vast ook wel weer op deze post doen(ik denk op volgende alinea)
Iedereen mag zijn eigen stijl hebben van vertellen, deze jongeman maakt geen saaie filmpjes!
Deze post kun je beter hier plaatsen gM BNW / Bom Boston deel 23 One year later.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef geileMILF het volgende:
[ afbeelding ]
boston bombing slachtoffer verdachte post 2012
gevonden door mij
niet gezien sorryquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze post kun je beter hier plaatsen gM BNW / Bom Boston deel 23 One year later.
Dit topic gaat over Sandy Hook.
Waarom niet? En waarom 'moet' het? Als ik de linkjes volg die onder het joetjoepje staan lees ik dat het meeste geld (~21 miljoen dollar) via particuliere initiatieven is opgehaald, m.a.w. het is de vrijwillige keuze van mensen geweest om geld te geven. Wat is hier nu precies problematisch aan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Misschien omdat hij feiten geeft dat je hem niet mag, vertel eens even waarom er zo veel geld heen moet anders?
Bijna alles is bij elkaar gebracht door particulieren dus de schreeuwerige titel van dit artikel klopt al niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waarom niet? En waarom 'moet' het? Als ik de linkjes volg die onder het joetjoepje staan lees ik dat het meeste geld (~21 miljoen dollar) via particuliere initiatieven is opgehaald, m.a.w. het is de vrijwillige keuze van mensen geweest om geld te geven. Wat is hier nu precies problematisch aan?
BBC zal 't gewoon negeren of zeggen dat 't foutje is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:40 schreef Bill_E het volgende:
http://winteractionables.com/?p=17499
Sandy Hook “Victim” Photo Appears Among Those Killed in Pakistan School Massacre
Toch is het wel heel bizar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
BBC zal 't gewoon negeren of zeggen dat 't foutje is.
Zelfde met wrong flags/wrong protest fotos.
Dankje Izzy.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:13 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Toch is het wel heel bizar.
2 x dezelfde foto gebruiken voor een "false flag" terwijl je weet dat er veel
mensen zijn die de gebeurtenissen bestuderen.
Je zou bijna gaan denken dat ze willen dat mensen door hebben dat er een
verborgen agenda achter zit.
Waarom zouden "ze" zo dom zijn om weer die foto te gebruiken?
Voor de Martin Vrijland "liefhebbers" hij had dit ook al opgemerkt.
Artikel van 19-12-2014.
http://www.martinvrijland(...)rf-al-in-sandy-hook/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |