quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Wil je een andere UI uitkiezen aub.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tyrion Lannister. Drakin, jij kijkt toch wel Game of Thrones?
[..]
dat was zeker een Emmy momentje ja!
Why?quote:
Hoe moet ik dan verder fokken?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:49 schreef DragonFodder het volgende:
Maar ik heb net een heel spaceball thema gaande!
Major Assholequote:
Ah oke...quote:
Arlington Road is goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah oke...
Kan iemand een goede thriller aanraden?
Perfect Bluequote:Op maandag 12 mei 2014 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah oke...
Kan iemand een goede thriller aanraden?
(films als Shutter Island, Se7en, Heat...)
Memento, Insomnia al gezien? Zijn beiden ook erg de moeite waard.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:09 schreef Robby87 het volgende:
Thanks guys,
Arlington Road klinkt wel interessant... Zodiac vond ik ook erg tof Dragon... dat grimmige en rauwe, daar hou ik wel van.
Jep, sowieso Al Pacinoquote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Memento, Insomnia al gezien? Zijn beiden ook erg de moeite waard.
Vermijd Righteous Kill maar trouwens, zonde van het talent van de Niro en Pacino.quote:
Ja, uitstekende film, voornamelijk hoe het is gefilmd... echt om je vingers bij af te likken, en de muziek natuurlijk. Die kerel heeft o.a. ook American Beauty geschoten en is helaas dood. Grootheid in de filmwereld.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, en nu ik eraan denk: Road to Perdition!
Sasquatsch Hunters.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef drakin het volgende:
Gister de 1999e film gezien, nou moet die 2000e ook wel een geweldige film worden, maar welke zal dat worden?
Neequote:
Schulze gets the bluesquote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef drakin het volgende:
Gister de 1999e film gezien, nou moet die 2000e ook wel een geweldige film worden, maar welke zal dat worden?
Al gezienquote:
Almost Famousquote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef drakin het volgende:
Al gezien.quote:
En daarom negeer ik jou als jij om een film vraagt zoals jij tegen anderen doet.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Robby87 het volgende:
Wat een onzin.
Kijk gewoon een kutfilm.
Jij bent zeker ook zo'n vrouw die wil dat haar man op valentijnsdag romantisch doet, en de rest van het jaar elkaar maar verveeld aankijken.
29quote:Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Al gezien.
Ik denk dat het 1 van de films wordt die ik nu op mijn usb stick heb staan.
Dus dat wordt kiezen tussen 31 films, welk nummer?
Dat wordt vast een geweldige film, dankje DF, jij neemt me tenminste serieusquote:
Heeft juist wel iets rauws, vind ik wel sexy in dit geval.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:57 schreef DragonFodder het volgende:
serieus? Ze ziet eruit als een anorexiapatient met een rookverslaving.
Nee, ze vond dat wij allen films kijken, reviewen en triviafeiten onthouden net iets te serieus namen. Daarnaast heeft ze gewoon veel films die vaak langskomen niet gezien. Ik heb haar de afgelopen jaren wel opgevoed, maar sommige dingen zijn gewoon niet aan haar besteedquote:Op maandag 12 mei 2014 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaah dat herinner ik me ja
weggejaagd door patch zeker?
Lijkt me toch beter dan de laatste delenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vond alleen de sullige Grimlock uit de tekenfilms toch iets leuker dan dat dit me lijkt...
Why? Tis nog steeds Micheal Bay...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Lijkt me toch beter dan de laatste delen
Dat zeg ik ook niet. Ik vond de vorige 3 ook niet verkeerd. Maar om nou te zeggen dat deze nou (veel) beter gaat worden. Zou niet weten waaromquote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Echt ideaal dat luchthaven apps je op de hoogte houden van vluchttijden.
Ik nergens. Moet iemand ophalen in Düsseldorfquote:
dan ga je naar Düsseldorf lijkt mequote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik nergens. Moet iemand ophalen in Düsseldorf
Ik was vast niet zo vroeg wakker als jij...quote:
6 uur ging mn wekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik was vast niet zo vroeg wakker als jij...
Vandaag mocht ik uitslapen. Half 9 was hetquote:
Geinig, doet me denken aan de Krampus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Drakin iets voor jouhoef je geen foto van em aan de muur te hangen..
[ afbeelding ]
Dacht altijd dat dat iemand van twee eeuwen terug was...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor de alien fans..
H.R. Giger overleden
Triest, visionair manquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor de alien fans..
H.R. Giger overleden
Nope, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:04 schreef Sands het volgende:
[ ]afbeelding ]
Ben Affleck als Batman, vertrouwen is stijgende
Weet niet. Vond Man of Steel ook niet zo bijzonder. En nou lees ik ook nog Chaning Tatum als Gambit in een x-men film. Heb ik ook geen vertrouwen in. Hij is veel te buff om een Gambit te zijnquote:
Erger dan Bale kan bijna nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef drakin het volgende:
Ik wil eerst horen of hij niet zo'n afgrijselijke schuurstem op gaat zetten zoals Christian Bale deed, bij dat we nu van die eindelijk af zijn.
Maar nu is het de Frank Miller batmanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet niet. Vond Man of Steel ook niet zo bijzonder. En nou lees ik ook nog Chaning Tatum als Gambit in een x-men film. Heb ik ook geen vertrouwen in. Hij is veel te buff om een Gambit te zijn
Zijn stem ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je hebt het over zijn algehele performance, of z'n stem?
Veilige keuzes, ze durven niet meer met iets nieuws te komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom worden er trouwens tegenwoordig van alle films series gemaakt? Bates motel van Psycho, Hannibal, en nou komt er een Rosemary's baby
Het is bijzonder treurig aan het worden daar in Hollywoodquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Veilige keuzes, ze durven niet meer met iets nieuws te komen.
Dat ligt niet alleen aan Hollywood.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is bijzonder treurig aan het worden daar in Hollywood
Aan de kijkerquote:
Ook ja, Hollywood maakt waar ze de meeste mensen mee de bios in kunnen lokken, zoals een Transformers nrtje zoveel.quote:
We hadden het toch over series nou net? Ik snap dat Hollywood gaat voor stoelen. Maar ik snap af en toe niet waar studio's mee bezig zijn als het om series gaat. Almost human, geniale serie. Na 1 seizoen gecancelled. Maar als het om weer een nieuwe rechtbankserie gaat dan komen er nog tig seizoenen..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Ook ja, Hollywood maakt waar ze de meeste mensen mee de bios in kunnen lokken, zoals een Transformers nrtje zoveel.
Ja maar dat is FOX, die vinden het leuk om series te cancelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We hadden het toch over series nou net? Ik snap dat Hollywood gaat voor stoelen. Maar ik snap af en toe niet waar studio's mee bezig zijn als het om series gaat. Almost human, geniale serie. Na 1 seizoen gecancelled. Maar als het om weer een nieuwe rechtbankserie gaat dan komen er nog tig seizoenen..
In dat opzicht is Netflix dan weer wel goed, dat ze durven om series te laten door gaan.
Nee die was van CBSquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik onthoudt nooit welke studio welke serie heeft uitgebracht...
Was Jericho ook van Fox? Nee toch
Ik had ook geen geluk met Knight Rider en Terra Novaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Jericho half gecancelled na 1 seizoen, CBS. Flash forward gecancelled na 1 seizoen, ABC
En natuurlijk niet te vergeten Terra Nova, dat echt met de laatste paar afleveringen steeds beter werd en toen werd de stekker eruit getrokken...
Ik heb blijkbaar een slechte smaak alles series die ik leuk vind worden gecancelled![]()
Knight rider? Is die terug geweest?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had ook geen geluk met Knight Rider en Terra Nova
Die heb ik wel gezien, maar alweer uit mijn geheugen gewist..quote:
Dat had de show gered ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja die was niet eens zo slecht maar het miste The Hoff in de hoofdrol
Her, Gravity, Grand Budapest Hotel, ja zelfs Neighbors!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Veilige keuzes, ze durven niet meer met iets nieuws te komen.
Omdat series een hype zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom worden er trouwens tegenwoordig van alle films series gemaakt? Bates motel van Psycho, Hannibal, en nou komt er een Rosemary's baby
GBH kun je van dat lijstje afhalen. Die is gewoon door iemand gemaakt die geen "normale" films maakt en daarmee bekend geworden is. Her heb ik niet gezien, daar kan ik niet over zeggen. Gravity was niks bijzonders. Niks nieuws en totaal niet interessant. Die laatste? Moet dat Bad neighbors zijn? Zegt me niks andersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Her, Gravity, Grand Budapest Hotel, ja zelfs Neighbors!
Toch zijn er meer mensen naar de laatste transformers geweest dan al die films bij elkaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een hype? Leg uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat series een hype zijn.
(Die volledig langs me heen gaat.)
Her en Gravity zijn films die gezien de tijdsgeest er aan zaten te komen. Budapest Hotel helaas nog niet gezien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Faith in humanity slightly lostquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Toch zijn er meer mensen naar de laatste transformers geweest dan al die films bij elkaar.
Spijtig hè.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Toch zijn er meer mensen naar de laatste transformers geweest dan al die films bij elkaar.
Vraag en aanbod, dus je kan Hollywood niet alleen de schuld geven dat ze hetzelfde blijven doen.quote:
$$$quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Vraag en aanbod, dus je kan Hollywood niet alleen de schuld geven dat ze hetzelfde blijven doen.
Zelfs in de Dikke van Dale staat het woord clichématige kutfilms Transformers als eerste hit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Het zijn gewoon bedrijven die ook winst moeten blijven maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |