quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Wil je een andere UI uitkiezen aub.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tyrion Lannister. Drakin, jij kijkt toch wel Game of Thrones?
[..]
dat was zeker een Emmy momentje ja!
Why?quote:
Hoe moet ik dan verder fokken?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:49 schreef DragonFodder het volgende:
Maar ik heb net een heel spaceball thema gaande!
Major Assholequote:
Ah oke...quote:
Arlington Road is goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah oke...
Kan iemand een goede thriller aanraden?
Perfect Bluequote:Op maandag 12 mei 2014 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah oke...
Kan iemand een goede thriller aanraden?
(films als Shutter Island, Se7en, Heat...)
Memento, Insomnia al gezien? Zijn beiden ook erg de moeite waard.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:09 schreef Robby87 het volgende:
Thanks guys,
Arlington Road klinkt wel interessant... Zodiac vond ik ook erg tof Dragon... dat grimmige en rauwe, daar hou ik wel van.
Jep, sowieso Al Pacinoquote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Memento, Insomnia al gezien? Zijn beiden ook erg de moeite waard.
Vermijd Righteous Kill maar trouwens, zonde van het talent van de Niro en Pacino.quote:
Ja, uitstekende film, voornamelijk hoe het is gefilmd... echt om je vingers bij af te likken, en de muziek natuurlijk. Die kerel heeft o.a. ook American Beauty geschoten en is helaas dood. Grootheid in de filmwereld.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, en nu ik eraan denk: Road to Perdition!
Sasquatsch Hunters.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef drakin het volgende:
Gister de 1999e film gezien, nou moet die 2000e ook wel een geweldige film worden, maar welke zal dat worden?
Neequote:
Schulze gets the bluesquote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef drakin het volgende:
Gister de 1999e film gezien, nou moet die 2000e ook wel een geweldige film worden, maar welke zal dat worden?
Al gezienquote:
Almost Famousquote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef drakin het volgende:
Al gezien.quote:
En daarom negeer ik jou als jij om een film vraagt zoals jij tegen anderen doet.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Robby87 het volgende:
Wat een onzin.
Kijk gewoon een kutfilm.
Jij bent zeker ook zo'n vrouw die wil dat haar man op valentijnsdag romantisch doet, en de rest van het jaar elkaar maar verveeld aankijken.
29quote:Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Al gezien.
Ik denk dat het 1 van de films wordt die ik nu op mijn usb stick heb staan.
Dus dat wordt kiezen tussen 31 films, welk nummer?
Dat wordt vast een geweldige film, dankje DF, jij neemt me tenminste serieusquote:
Heeft juist wel iets rauws, vind ik wel sexy in dit geval.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:57 schreef DragonFodder het volgende:
serieus? Ze ziet eruit als een anorexiapatient met een rookverslaving.
Nee, ze vond dat wij allen films kijken, reviewen en triviafeiten onthouden net iets te serieus namen. Daarnaast heeft ze gewoon veel films die vaak langskomen niet gezien. Ik heb haar de afgelopen jaren wel opgevoed, maar sommige dingen zijn gewoon niet aan haar besteedquote:Op maandag 12 mei 2014 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaah dat herinner ik me ja
weggejaagd door patch zeker?
Lijkt me toch beter dan de laatste delenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vond alleen de sullige Grimlock uit de tekenfilms toch iets leuker dan dat dit me lijkt...
Why? Tis nog steeds Micheal Bay...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Lijkt me toch beter dan de laatste delen
Dat zeg ik ook niet. Ik vond de vorige 3 ook niet verkeerd. Maar om nou te zeggen dat deze nou (veel) beter gaat worden. Zou niet weten waaromquote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Echt ideaal dat luchthaven apps je op de hoogte houden van vluchttijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |