Gewoon op het aanrecht vuur dus?is Miss wel tip omquote:Op maandag 12 mei 2014 21:19 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb zo'n kleintje. Gewoon op het vuur. Gebruik 'm gemiddeld 1x per week.
http://kokrobin.wordpress.com/2009/01/09/hot-smoking/
Ja had ik ook al zitten overwegenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef hottentot het volgende:
Op een hoop BBQ's kun je ook prima roken.
van het weekend zag ik in onze jumbo pakketjes rookhout liggen, voor op de bbq.quote:
Halve oliedrum erover wil ook redelijk, na het eten kun je daar gelijk een gezellig vuurtje in stoken.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
van het weekend zag ik in onze jumbo pakketjes rookhout liggen, voor op de bbq.
daar zaten ook van die folie bakjes bij, om het hout in te doen.
moet je er wel 1 met een deksel hebben.
3 jaar geleden laatste gepostquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:45 schreef mascara-klodder het volgende:
CUL / Rookkastje deel 2, we roken vrolijk verder in de sneeuw
In de OP staat link naar het eerste deeltje
Ja dat bolletje zie je overal..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb een Weber om mee te roken [ afbeelding ] , erg fijn, maar wel om warm mee te roken.
Koud roken gaat er denk ik niet mee
Ook heb ik een off set smoker gehad, [ afbeelding ]
maar uiteindelijk prefereer ik toch de Weber
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel
daarom niet minder interessant om eens door te lezen toch. Staan veel tips in e.d.quote:
Ik ken hem niet, maar voor die prijs het proberen waard.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ja dat bolletje zie je overal..
Ik twijfel over deze :http://m.marktplaats.nl/a(...)0c1b&previousPage=lr
nee snap ik..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
daarom niet minder interessant om eens door te lezen toch. Staan veel tips in e.d.
ga vanmiddag eens even naar de intratuin meende er daar heel veel te hebben gezienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:52 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar voor die prijs het proberen waard.
Ik weet niet of je hem ergens eerst in het echt kan zien, want let wel op de dikte van de wanden.
Hoe dunner die zijn, hoe moeilijker het is om de temperatuur constant te houden
Dat begrijp ik, maar mijn eerste was ook van heel dunne plaat gemaakt, die was geloof ik ongeveer 80 euro, van barbecook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ga vanmiddag eens even naar de intratuin meende er daar heel veel te hebben gezien
hoeft geen profi ding te zijn...wil het gewoon eens proberen
maar eens even in de gaten houden dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:47 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar mijn eerste was ook van heel dunne plaat gemaakt, die was geloof ik ongeveer 80 euro, van barbecook.
Na 1 keer gebruikt te hebben heb ik hem opgevouwen (letterlijk, zo dun was de plaat) en ik heb hem toen weggegooid.
Dan wordt het toch een stuk duurder zo
mijne is ook van barbecook , vrij dun idd maar wel robuust genoeg ;-)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:47 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar mijn eerste was ook van heel dunne plaat gemaakt, die was geloof ik ongeveer 80 euro, van barbecook.
Na 1 keer gebruikt te hebben heb ik hem opgevouwen (letterlijk, zo dun was de plaat) en ik heb hem toen weggegooid.
Dan wordt het toch een stuk duurder zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop