Het ontkennen is ook zo grappigquote:
aah sorry, ik verwachtte een topichuntquote:Op maandag 12 mei 2014 21:04 schreef isax het volgende:
ik had net thaise naakthonden getypt![]()
maar goed zal ik een foto posten?
En toch gewoon stug volhouden en blijven bestellenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:01 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb het al bij verschillende tentjes gehaald. geen succes
Naar plaatje, maar ik weet dat het dood isquote:
new king, nam kee, bird thaiquote:Op maandag 12 mei 2014 21:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
En toch gewoon stug volhouden en blijven bestellen
Ik laat me niet sturenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ga anders maar naar je billentopic: 40+ / [40+ SC #325] Billen topic
heb jij inmiddels al een beurt gehad, want zo zie ik dat gezeik van jouquote:Op maandag 12 mei 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 mei 2014 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
erover beginnen betekent gelukkig ook nie
Zo zie ik je nou eenmaal, ontkennen mag altijd. Is de trui al af
Tis voor die beesten toch niet cool, huidproblemen en de hele dag tong uit je bek omdat je bek te klein is..quote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef mootie het volgende:
Ook op de Engelse zag ik nergens staan dat de hondjes gehandicapt zijn. Of een freakmutatie, steeds haarlozer.
Dit is al de derde keer dat je over een beurt begint, ik zou maar eens in de spiegel kijkenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb jij inmiddels al een beurt gehad, want zo zie ik dat gezeik van jou
Maar geef nou toe, een goede Beurt is toch sowieso niet verkeerd?quote:
ik geef het tenminste toe, heb ik jou nog niet zien doenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is al de derde keer dat je over een beurt begint, ik zou maar eens in de spiegel kijken
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:13 schreef isax het volgende:
[..]
we gaan trouwen in utopia
breezers for all
kom je ook?
vervelend kind is het tochquote:Op maandag 12 mei 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
soon!We moeten het wel stil houden, anders komt Soury onze date verzieken
ik kijk wel op de streamsquote:Op maandag 12 mei 2014 21:13 schreef isax het volgende:
[..]
we gaan trouwen in utopia
breezers for all
kom je ook?
dat is vaak met iets dat lekker isquote:Op maandag 12 mei 2014 21:15 schreef isax het volgende:
die nootjes zijn zo lekker maar er zitten er maar weinig op
Cashew? jij die zijn duur hequote:Op maandag 12 mei 2014 21:15 schreef isax het volgende:
die nootjes zijn zo lekker maar er zitten er maar weinig op
Oh ok.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik geef het tenminste toe, heb ik jou nog niet zien doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zuur krengquote:
Patat met mayo kennen we welquote:
Dat is mijn punt toch helemaal niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis voor die beesten toch niet cool, huidproblemen en de hele dag tong uit je bek omdat je bek te klein is..
Er ligt hier nog iets op je te wachten....quote:Op maandag 12 mei 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb genoeg gekookt. Dus ik eet gewoon croissantjes met smeerkaas.
de sliertjes noodles plakken aan elkaar maar het smaakt nog steeds primaquote:
is het lekker knapperig? dat is het belangerijkste.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb genoeg gekookt. Dus ik eet gewoon croissantjes met smeerkaas.
en een beetje slurpen door de sliertjes die een beetje aan elkaar blijven plakken door de sausquote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
de sliertjes noodles plakken aan elkaar maar het smaakt nog steeds prima![]()
perfecte combie van een zacht zuurtje, zout, bitter, zoet
Quizduel? Moet ik eerst mijn telefoon zoeken.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Er ligt hier nog iets op je te wachten....
De tampon van Yvonnequote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
de sliertjes noodles plakken aan elkaar maar het smaakt nog steeds prima![]()
perfecte combie van een zacht zuurtje, zout, bitter, zoet
ik heb er al maanden last van dus zal vast wel niet aan het weer liggen danquote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef Parlay het volgende:
Beurten, punten.
Het is onwijs kutweer, vanwaar die hormonenstorm
Ik doe ze wel even in de oven.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef isax het volgende:
[..]
is het lekker knapperig? dat is het belangerijkste.
Ze zijn al afgebakken.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:24 schreef isax het volgende:
[..]
paar druppeltjes water erop voordat je ze in de oven doet
Gaat vanaf morgen warmer worden dus......... In de cos is Robert in de aanbieding geloof ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb er al maanden last van dus zal vast wel niet aan het weer liggen dan
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gaat vanaf morgen warmer worden dus......... In de cos is Robert in de aanbieding geloof ik.
Ja even met natte handen erover.quote:
Haha, nee Ikquote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Quizduel? Moet ik eerst mijn telefoon zoeken.
nog niet opquote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Haha, nee Ik![]()
Geintje natuurlijk....
Ik bedoel het uiteinde hiervan...
[ afbeelding ]
Cake en koffiequote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Haha, nee Ik![]()
Geintje natuurlijk....
[ afbeelding ]
Je moet eigenlijk stoppen met eten voordat je vol zit, want je hersenen komen er altijd net wat later achter dat je vol zit.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:31 schreef isax het volgende:
ik zit vol joh![]()
altijd jammer als je dat punt bereikt.
Maakt niet uit, toch alleen maar dikke wieven hier.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk stoppen met eten voordat je vol zit, want je hersenen komen er altijd net wat later achter dat je vol zit.
Jij praat poep!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maakt niet uit, toch alleen maar dikke wieven hier.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lastig als je ze niet hebtquote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk stoppen met eten voordat je vol zit, want je hersenen komen er altijd net wat later achter dat je vol zit.
ik weet het maar soms kan ik het niet latenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kapjes van de cake zijn het lekkerste.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Haha, nee Ik![]()
Geintje natuurlijk....
[ afbeelding ]
en jij bent een fotomodel?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, ik pas maar net op de bank. Drie zits.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kapjes van de cake zijn het lekkerste.
Volgens mij ben jij juist de uitzondering die de regel bevestigd, of niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik pas maar net op de bank. Drie zits.
Nee ik ben het type mens dat te lui is om cake te bakken. En ik vreet me ziek in het beslag en heb dan geen zin meer.quote:
Ze is wel vrolijkquote:Op maandag 12 mei 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dan word je vanzelf zo.
[ afbeelding ]
quote:
Nou nee.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij juist de uitzondering die de regel bevestigd, of niet?
Appeltaart gemaakt gisterquote:Op maandag 12 mei 2014 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik ben het type mens dat te lui is om cake te bakken. En ik vreet me ziek in het beslag en heb dan geen zin meer.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou nee.
Ik ben gewoon vrij normaal geloof ik.
omg dat is wel heel ernstig hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dan word je vanzelf zo.
[ afbeelding ]
Fokken en film kijken is geen goed plan, en ja het is een kut filmquote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef isax het volgende:
ik zit diana half te kijken op netflix
wat een slechte film
Ze moeten vormpjes van 4 cm lang maken ipv 26.... cakeje doormidden en voila... 2 kapjesquote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kapjes van de cake zijn het lekkerste.
Zelfs ik?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh come on, deze moet jij ook snappen.
Is niet erg, je bent nog steeds welkom.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs ik?
Ik denk dat ik er toch te dom voor ben
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze moeten vormpjes van 4 cm lang maken ipv 26.... cakeje doormidden en voila... 2 kapjes
Ik heb die Netflix-database laatst voor het eerst gezien bij iemand. Vond het verrassend beperkt.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef isax het volgende:
weet iemand nog goede films op netflix? (maakt niet uit welke regio)
denk niet dat ik dit drama nog lang trek
ik heb gister robocop gekeken, was wel leukquote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef isax het volgende:
Gelukkig, ik was al bang dat ik verbannen zou worden uit deze intellecte sc.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is niet erg, je bent nog steeds welkom.
kloptquote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb die Netflix-database laatst voor het eerst gezien bij iemand. Vond het verrassend beperkt.
Nee, dat is meer iets voor de oude starre garde.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik verbannen zou worden uit deze intellecte sc.
Kijk eens verder dan je neus lang is TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXIquote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef isax het volgende:
Toen ik hoorde dat het naar NL kwam dacht ik oh leuk, kunnen we alles kijken. Het is net een moderne videotheek.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
kloptsnap ook niet dat mensen erin trappen
nederlandse database vind ik zwak nog. US heeft vaak goede dingetjes.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb die Netflix-database laatst voor het eerst gezien bij iemand. Vond het verrassend beperkt.
waarom, gaat hier vaak genoeg over films en series en muziekquote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je neus lang is TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXI
Dat is flauw.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, dat is meer iets voor de oude starre garde.
Wij doen ook maar alsofquote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik verbannen zou worden uit deze intellecte sc.
echt niet dusquote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat het naar NL kwam dacht ik oh leuk, kunnen we alles kijken. Het is net een moderne videotheek.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is gewoon handig dat soort topics.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom, gaat hier vaak genoeg over films en series en muziek
Ok, welke geraniums heb jij staanquote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom, gaat hier vaak genoeg over films en series en muziek
hmm doen veel mensen volgens mij, ik kan dat ook niequote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Fokken en film kijken is geen goed plan, en ja het is een kut film
Ben je daar nou nog mee bezig?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap het voordeel ook nog niet echtquote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die je kan etenquote:
Was een grapje. Goed bezig met de Bacon!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog mee bezig?
Ik heb mijn Jumbo zo gek gekregen om weer Engelse bakbacon in het assortiment op te nemen. Je weet wel, van die dikke plakken die zo lekker onder de eitjes zijn. Het eerste pak is vandaag al op gegaan
Er is te weinig aanbod en het aanbod wat er is, is niet vers genoeg. Maar genoeg mensen die het wel leuk vinden.quote:
Hihi stoerquote:
Echt van die plakken van een halve centimeter dik? Of meer van die dik uitgevallen plakken ontbijtspek van zo'n 2mm?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog mee bezig?
Ik heb mijn Jumbo zo gek gekregen om weer Engelse bakbacon in het assortiment op te nemen. Je weet wel, van die dikke plakken die zo lekker onder de eitjes zijn. Het eerste pak is vandaag al op gegaan
Wist je dat er ook Baconland is?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was een grapje. Goed bezig met de Bacon!![]()
mooiquote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wist je dat er ook Baconland is?
[ afbeelding ]
Nee, echt superdikke plakken en ook echte bacon. Met zo'n heerlijk vetrandje eraan.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Echt van die plakken van een halve centimeter dik? Of meer van die dik uitgevallen plakken ontbijtspek van zo'n 2mm?
Daar krijg je dorst van!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geil.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk wel makkelijker en toegankelijker voor veel mensen. En er is ook een groep die legaal bezig wilt zijn denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er is te weinig aanbod en het aanbod wat er is, is niet vers genoeg. Maar genoeg mensen die het wel leuk vinden.
Lekker hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, echt superdikke plakken en ook echte bacon. Met zo'n heerlijk vetrandje eraan.
Ja sowieso denk ik dat het wel zal blijven bestaan. Niet iedereen is zo kieskeurig als ik, dat weet ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel makkelijker en toegankelijker voor veel mensen. En er is ook een groep die legaal bezig wilt zijn denk ik.
ik wil ook wel legaal bezig zijn, maar dan moeten ze zorgen dat ze up to date zijn en dat gaat hem voorlopig niet wordenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel makkelijker en toegankelijker voor veel mensen. En er is ook een groep die legaal bezig wilt zijn denk ik.
voor mij persoonlijk dus geen, maar ken genoeg mensen die niet weten hoe ze een film of serie in goede kwaliteit kunnen binnenhalenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog twee pakken halen. Even de schade inhalen.
Jij hebt er zin in !quote:Op maandag 12 mei 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog twee pakken halen. Even de schade inhalen.
best zielig voor die mensenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
voor mij persoonlijk dus geen, maar ken genoeg mensen die niet weten hoe ze een film of serie in goede kwaliteit kunnen binnenhalen
Zelfs streamend zijn er genoeg opties.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
voor mij persoonlijk dus geen, maar ken genoeg mensen die niet weten hoe ze een film of serie in goede kwaliteit kunnen binnenhalen
Ik kan het sinds kort.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
best zielig voor die mensen
en dan leg ik ze uit dat het heel simpel is
maar nee, ze zijn bang ofzo
ik ben er achter dat torrents tegenwoordig sneller gaan, hoef je ook niet te parren en uit te pakkenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Orange is the new black vond ik wel grappig op Netflix.
Voor de rest Nieuwsgroepen FTW
Ze hebben ze meer dan twee jaar niet gehad, dus ja, ik ben in de zevende hemel. Ik vulde gewoon hun tevredenheidsenquete in en gaf bakbacon als suggestie; een paar dagen later ligt het gewoon in de winkel.quote:
ik vind het gewoon handig dat ik niet 10 minuten hoef te wachten en dat het dan nog een kutfilm isquote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hele computer van haar zitten onder de virussenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef toe, zo ingewikkeld is het niet.
dat is wel cool, dan heb je echt invloed gehadquote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben ze meer dan twee jaar niet gehad, dus ja, ik ben in de zevende hemel. Ik vulde gewoon hun tevredenheidsenquete in en gaf bakbacon als suggestie; een paar dagen later ligt het gewoon in de winkel.
Hoe snel gaat hoogste kwaliteit over nieuwsgroepen dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik ben er achter dat torrents tegenwoordig sneller gaan, hoef je ook niet te parren en uit te pakken
Jumbo maakt zijn naam wel waar ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is wel cool, dan heb je echt invloed gehad![]()
mijn zoon is ook zo gek op dikke bacon
Dat doen ze netjes bij Jumbo of zijn ze anders bang dat je de boel op stelten gaat zetten?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben ze meer dan twee jaar niet gehad, dus ja, ik ben in de zevende hemel. Ik vulde gewoon hun tevredenheidsenquete in en gaf bakbacon als suggestie; een paar dagen later ligt het gewoon in de winkel.
Wie is Nepal?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Tayu zit nu gewoon lekker met haar kont in Nepal
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hele computer van haar zitten onder de virussen
Meh, sickbeard...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik ben er achter dat torrents tegenwoordig sneller gaan, hoef je ook niet te parren en te uit te pakken
We miss u Tayuquote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Tayu zit nu gewoon lekker met haar kont in Nepal
Ygritte knows something ..quote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meh, sickbeard...Alles gaat hier automatisch, rarren parren ondertitels. Enige wat ik doe is de raspberry pie aan en gaan met die banaan.
Ow dat vind ik veel te dik en te veel voor onder een eitje....quote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, echt superdikke plakken en ook echte bacon. Met zo'n heerlijk vetrandje eraan.
standaard bijna je maximale snelheid, maar mijn harde schijf is wat traag dus je moet parren en rarren, dat duurt wel lang bij mij en wordt alles traag enzo. KA.to gebruik ik nu meestalquote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe snel gaat hoogste kwaliteit over nieuwsgroepen dan?
Toch gaat er niks boven Iberico Jamon. Pata Negra.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ow dat vind ik veel te dik en te veel voor onder een eitje....
Ik heb het in Leeds gegeten uit de oven lekker gebakken en dan warm op brood met verder niets er bij. Haast wat we hier als speklap eten, maar dan minder (spek)vet natuurlijk en net een tikkeltje dunner.
Ja okay. Maar ik vraag van begin tot kijken, hoogste kwaliteit, hoelang doe je daarover?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
standaard bijna je maximale snelheid, maar mijn harde schijf is wat traag dus je moet parren en rarren, dat duurt wel lang bij mij en wordt alles traag enzo. KA.to gebruik ik nu meestal
oh ja ik las het, spannend allemaal hoor voor jequote:Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef isax het volgende:
ik zit echt 10 dingen tegelijk te doen![]()
ik ben nu weer aan het zoeken naar een script![]()
ik moet een maquette maken voor mijn intake
en ik heb maar anderhalve week
Ik zei het verkeerd, ik bedoelde naast een eitje. Maar ik eet het graag op brood, lekker zoutquote:Op maandag 12 mei 2014 22:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ow dat vind ik veel te dik en te veel voor onder een eitje....
Ik heb het in Leeds gegeten uit de oven lekker gebakken en dan warm op brood met verder niets er bij. Haast wat we hier als speklap eten, maar dan minder (spek)vet natuurlijk en net een tikkeltje dunner.
Dat is toch een nette service van ze.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook de enige winkel met mijn favoriete ijssmaak
hier in de buurt dan
Dat einde.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aber naturlich! (alles gaat hier automatisch he)
Ik doe nooit hoogste kwaliteit x264 pak ik meestal, ga echt geen hele bluray downloadenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja okay. Maar ik vraag van begin tot kijken, hoogste kwaliteit, hoelang doe je daarover?
dankje.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh ja ik las het, spannend allemaal hoor voor je
succes ermee
zeker welquote:
Boeken ook gelezenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aber naturlich! (alles gaat hier automatisch he)
Oh okay. Lazy boy.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik doe nooit hoogste kwaliteit x264 pak ik meestal, ga echt geen hele bluray downloaden
Moest er een veegwagen langs?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zeker wel
en ik heb echt jaren lopen zoeken naar een bepaald soort koekjes
kon je echt nergens krijgen, zelfs online kon ik ze niet vinden
alleen bij de bijenkorf in rotterdam
en sinds kort verkoopt de jumbo ze hier eindelijk
ik kreeg bijna een orgasme in de winkel toen ik ze zag liggen
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef isax het volgende:
[..]
dankje.
ik vind het echt spannend.
maar eerste ronde door![]()
nog een te gaan
haha ik moest het ff wetenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jazeker.... Nog ff en ik weet helemaal niks meer
Yep gewoon een abbo bij (momenteel) sunnyusenet voor nog geen 5 euro p/m en de boel binnentrekken met 60 Mbpsquote:Op maandag 12 mei 2014 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Orange is the new black vond ik wel grappig op Netflix.
Voor de rest Nieuwsgroepen FTW
Voor populaire series die afgelopen week uitgezonden zijn wel....quote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik ben er achter dat torrents tegenwoordig sneller gaan, hoef je ook niet te parren en uit te pakken
hangt van de serie afquote:Op maandag 12 mei 2014 22:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Voor populaire series die afgelopen week uitgezonden zijn wel....
Maar een complete seizoen van 4 jaar terug....
Megabit of Megabyte?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yep gewoon een abbo bij (momenteel) sunnyusenet voor nog geen 5 euro p/m en de boel binnentrekken met 60 Mbps
nah ook wel steeds meer hoor, maar mensen moeten seeden inderdaad.. Maar kan altijd ook via de nieuwsgroep, delen een abbo met zn 5enquote:Op maandag 12 mei 2014 22:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Voor populaire series die afgelopen week uitgezonden zijn wel....
Maar een complete seizoen van 4 jaar terug....
Ligt aan je usenet en internet provider.... bij sunny heb je al een unlimited abbo voor zon 6 1/2 euro per maand je bent dan dus enkel gelimiteerd door de snelheid van je internet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe snel gaat hoogste kwaliteit over nieuwsgroepen dan?
Hier 180 mbitquote:Op maandag 12 mei 2014 22:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yep gewoon een abbo bij (momenteel) sunnyusenet voor nog geen 5 euro p/m en de boel binnentrekken met 60 Mbps
Bij streams moet ik altijd googlen, heb geen vaste adressen waar ik bijna alles kan vinden.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
ik snap echt niet dat jullie downloaden
ik stream alles online
gaat altijd snel
en de volgende dag kan ik al kijken
en geen zooi op mijn pc
en ook oude seizoenen kan ik altijd wel vinden
slechte kwaliteit, geen goede ondertitels, gevaarlijke malware sites,, toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
ik snap echt niet dat jullie downloaden
ik stream alles online
gaat altijd snel
en de volgende dag kan ik al kijken
en geen zooi op mijn pc
en ook oude seizoenen kan ik altijd wel vinden
rubberdt eromquote:Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
slechte kwaliteit, geen goede ondertitels, gevaarlijke malware sites,, toch?
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meh, sickbeard...Alles gaat hier automatisch, rarren parren ondertitels. Enige wat ik doe is de raspberry pie aan en gaan met die banaan.
goede kwaliteit, ondertitels heb ik niet nodig, goed virus programmaquote:Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
slechte kwaliteit, geen goede ondertitels, gevaarlijke malware sites,, toch?
Ygritte & Inodder !quote:Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Een echte zomaar in het wild hier in de SC
een NERD!
XBMC erop pleuren en alles kijken vanaf de server op zolder. Hoesjes erbij, alles geordend, Houdt bij wat je al gekeken hebt en van welke series je nieuwe afleveringen hebt (wij kijken nogal veel series).quote:Op maandag 12 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hdmi kabel naar mn tv, wat is het voordeel van dit?
KickASS torrents dus...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
standaard bijna je maximale snelheid, maar mijn harde schijf is wat traag dus je moet parren en rarren, dat duurt wel lang bij mij en wordt alles traag enzo. KA.to gebruik ik nu meestal
Maar KickAss is bijna altijd als eerste.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
KickASS torrents dus...
Probeer torrents.to eens... kun je op alle sites tegelijk zoeken.
maar dan krijg je zoveel rotzooiquote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
XBMC erop pleuren en alles kijken vanaf de server op zolder. Hoesjes erbij, alles geordend, Houdt bij wat je al gekeken hebt en van welke series je nieuwe afleveringen hebt (wij kijken nogal veel series).
Okay echt een verzamelaarquote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
XBMC erop pleuren en alles kijken vanaf de server op zolder. Hoesjes erbij, alles geordend, Houdt bij wat je al gekeken hebt en van welke series je nieuwe afleveringen hebt (wij kijken nogal veel series).
Waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Een echte zomaar in het wild hier in de SC
een NERD!
Jon Snow.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay echt een verzamelaarmaaar wie zijn WE?
wat? film, serie, hoelang serie van 45 min of van 20 min...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja okay. Maar ik vraag van begin tot kijken, hoogste kwaliteit, hoelang doe je daarover?
jep en maar 1 instinkknopquote:Op maandag 12 mei 2014 22:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar KickAss is bijna altijd als eerste.
bien bien, merci, et toi ?quote:
porno kan je tegenwoordig ook geweaun online kieken ouwe motor muisquote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
wat? film, serie, hoelang serie van 45 min of van 20 min...
en wat is hoogste kwaliteit bij jou? 4K of 1080p of 720p?
Welke bitrate?
Ik krijg van KPN "HD" streams binnen die echt bagger kwaliteit zijn...
Jon Snow en ikquote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay echt een verzamelaarmaaar wie zijn WE?
Film van 2 uur op 1080p. Zijn meestal paar gig.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
wat? film, serie, hoelang serie van 45 min of van 20 min...
en wat is hoogste kwaliteit bij jou? 4K of 1080p of 720p?
Welke bitrate?
Ik krijg van KPN "HD" streams binnen die echt bagger kwaliteit zijn...
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
ach gossie arme babu en joezi, zijn de meeste dames nu iedere keer bezet
nouveau? heureux!quote:
Bullshit....quote:
kan je lezen...?quote:
maar echte onbekende arthouse vind je weer niet in nieuwsgroepenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bullshit....
Geen enkele serie van 4 jaar oud ga jij net zo snel via torrents binnentrekken als met usenet
Domweg te weinig uploaders met zulk oud materiaal.
wie wil daar nou naar kijkenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar echte onbekende arthouse vind je weer niet in nieuwsgroepenOf waarmee zoek jij dan?
Daar moet een logootje voor komenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
ach gossie arme babu en joezi, zijn de meeste dames nu iedere keer bezet
Niet voor 5 Euro toch? Anders doe mij ff de naam van die provider!quote:
dat is wel een goed idee jaquote:Op maandag 12 mei 2014 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daar moet een logootje voor komenkruisje bij je naam ofzo
Lees ff door en reageer op mijn post, slome.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet voor 5 Euro toch? Anders doe mij ff de naam van die provider!
Echte onbekende arthouse kun je voor 3 euro uit de budgetbakken vissen, tenzij je een purist bent die alles in Blu-Ray formaat wilt hebben, al zijn de cameratechineken zo verouderd dat deze kwaliteit geen enkele toegevoegde waarde heeft tov de DVD versie.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar echte onbekende arthouse vind je weer niet in nieuwsgroepenOf waarmee zoek jij dan?
Ik werk met Media browser...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
BRO FIGHT !!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
hoe noemen we het eigenlijk als de heren hier ruzie maken
dames bitchfight en de heren .....
Lans zwanzenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
hoe noemen we het eigenlijk als de heren hier ruzie maken
dames bitchfight en de heren .....
Sunnyusenet, UNL, Hoogste abbo van Ziggo.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet voor 5 Euro toch? Anders doe mij ff de naam van die provider!
Waarschijnlijk van iemand die op een bereklauw is gaan zitten en het overleeft heeft oidquote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef Pavement het volgende:
waar komt de term bofkont nu eigenlijk vandaan ?
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van iemand die op een bereklauw is gaan zitten en het overleeft heeft oid
als je niet hoeft te baffen ofzo?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef Pavement het volgende:
waar komt de term bofkont nu eigenlijk vandaan ?
Met of zonder pindasaus?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van iemand die op een bereklauw is gaan zitten en het overleeft heeft oid
coolquote:Op maandag 12 mei 2014 22:32 schreef isax het volgende:
[..]
nu nog een maquette in 10 dagen maken![]()
maar rocky horror picture show
met je blote kont in een dikke berenklauw gaan zitten je zelf besmeren met pinda saus, das pas feestquote:
voor mij niet hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 22:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
met je blote kont in een dikke berenklauw gaan zitten je zelf besmeren met pinda saus, das pas feest
KA is top voor series!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar KickAss is bijna altijd als eerste.
Gaat mobiel internet een vaste thuisverbinding inhalen denk je? Dat 4g is ook al 100 Mbit/s en 5g komt er alweer aan.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sunnyusenet, UNL, Hoogste abbo van Ziggo.
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar dan krijg je zoveel rotzooi
ik had vroeger zoveel video banden
en toen kwamen de cd's
alles weg moeten tyfen
dus ik koop niets meer
en ook geen rotzooi meer
sommige dingen moet je geweaun doen om te zien/merken/voelen dat t leuk is. doe is gek.quote:
Films ook wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook voor games
althans die ik speel dan
ik heb al gek genoeg gedaan met vlaquote:Op maandag 12 mei 2014 22:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
sommige dingen moet je geweaun doen om te zien/merken/voelen dat t leuk is. doe is gek.
LEEF NU!
Echt?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
porno kan je tegenwoordig ook geweaun online kieken ouwe motor muis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |