Beter dan jou als userquote:
Erin geluisd, schande inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:52 schreef isax het volgende:
[..]
en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
ja een aanhanger hangt hier soms rond in de nachtquote:Op maandag 12 mei 2014 20:52 schreef isax het volgende:
[..]
en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Uhh ok.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laat maar zitten. Je wil niks zeggen, het is duidelijk.
haha, laatst was ie naar de disco geweestquote:Op maandag 12 mei 2014 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja een aanhanger hangt hier soms rond in de nacht
kloptquote:Op maandag 12 mei 2014 20:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha, laatst was ie naar de disco geweest![]()
![]()
Jesus trut ga eten. Moeten we elk hapje meemaken zuchtquote:Op maandag 12 mei 2014 20:55 schreef isax het volgende:
viskoekjes...niet mijn ding maar het klinkt zo lekker
nog nooit opquote:Op maandag 12 mei 2014 20:55 schreef isax het volgende:
jij ook weer een grafbui merk ikquote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus trut ga eten. Moeten we elk hapje meemaken zucht
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel meer over je huidige eet-sensatiesquote:Op maandag 12 mei 2014 20:55 schreef isax het volgende:
Ook op de Engelse zag ik nergens staan dat de hondjes gehandicapt zijn. Of een freakmutatie, steeds haarlozer.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
wel altijd de Spaanse of Engelse pagina pakken he..
ja ik wil eigenlijk ook wel meer horen, behalve pittig nog andere intense smaken ervarenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vertel meer over je huidige eet-sensaties
Ik eet ook vanavondquote:Op maandag 12 mei 2014 20:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vertel meer over je huidige eet-sensaties
Nee dat zeikwijf ga ik stalken.quote:
Nog zo'n brei en geranium troela.quote:
Hairless varieties of the Cresteds can be prone to poor dentition. Poor dentition may include missing or crowded teeth and teeth prone to decay when not properly cared for. Most dogs of the Puff variety have few, if any, dental defectsquote:Op maandag 12 mei 2014 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook op de Engelse zag ik nergens staan dat de hondjes gehandicapt zijn. Of een freakmutatie, steeds haarlozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |