Ze moeten vormpjes van 4 cm lang maken ipv 26.... cakeje doormidden en voila... 2 kapjesquote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kapjes van de cake zijn het lekkerste.
Zelfs ik?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh come on, deze moet jij ook snappen.
Is niet erg, je bent nog steeds welkom.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs ik?
Ik denk dat ik er toch te dom voor ben
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze moeten vormpjes van 4 cm lang maken ipv 26.... cakeje doormidden en voila... 2 kapjes
Ik heb die Netflix-database laatst voor het eerst gezien bij iemand. Vond het verrassend beperkt.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef isax het volgende:
weet iemand nog goede films op netflix? (maakt niet uit welke regio)
denk niet dat ik dit drama nog lang trek
ik heb gister robocop gekeken, was wel leukquote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef isax het volgende:
Gelukkig, ik was al bang dat ik verbannen zou worden uit deze intellecte sc.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is niet erg, je bent nog steeds welkom.
kloptquote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb die Netflix-database laatst voor het eerst gezien bij iemand. Vond het verrassend beperkt.
Nee, dat is meer iets voor de oude starre garde.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik verbannen zou worden uit deze intellecte sc.
Kijk eens verder dan je neus lang is TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXIquote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef isax het volgende:
Toen ik hoorde dat het naar NL kwam dacht ik oh leuk, kunnen we alles kijken. Het is net een moderne videotheek.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
kloptsnap ook niet dat mensen erin trappen
nederlandse database vind ik zwak nog. US heeft vaak goede dingetjes.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb die Netflix-database laatst voor het eerst gezien bij iemand. Vond het verrassend beperkt.
waarom, gaat hier vaak genoeg over films en series en muziekquote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je neus lang is TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXI
Dat is flauw.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, dat is meer iets voor de oude starre garde.
Wij doen ook maar alsofquote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik verbannen zou worden uit deze intellecte sc.
echt niet dusquote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat het naar NL kwam dacht ik oh leuk, kunnen we alles kijken. Het is net een moderne videotheek.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is gewoon handig dat soort topics.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom, gaat hier vaak genoeg over films en series en muziek
Ok, welke geraniums heb jij staanquote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom, gaat hier vaak genoeg over films en series en muziek
hmm doen veel mensen volgens mij, ik kan dat ook niequote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Fokken en film kijken is geen goed plan, en ja het is een kut film
Ben je daar nou nog mee bezig?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap het voordeel ook nog niet echtquote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die je kan etenquote:
Was een grapje. Goed bezig met de Bacon!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog mee bezig?
Ik heb mijn Jumbo zo gek gekregen om weer Engelse bakbacon in het assortiment op te nemen. Je weet wel, van die dikke plakken die zo lekker onder de eitjes zijn. Het eerste pak is vandaag al op gegaan
Er is te weinig aanbod en het aanbod wat er is, is niet vers genoeg. Maar genoeg mensen die het wel leuk vinden.quote:
Hihi stoerquote:
Echt van die plakken van een halve centimeter dik? Of meer van die dik uitgevallen plakken ontbijtspek van zo'n 2mm?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog mee bezig?
Ik heb mijn Jumbo zo gek gekregen om weer Engelse bakbacon in het assortiment op te nemen. Je weet wel, van die dikke plakken die zo lekker onder de eitjes zijn. Het eerste pak is vandaag al op gegaan
Wist je dat er ook Baconland is?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was een grapje. Goed bezig met de Bacon!![]()
mooiquote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wist je dat er ook Baconland is?
[ afbeelding ]
Nee, echt superdikke plakken en ook echte bacon. Met zo'n heerlijk vetrandje eraan.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Echt van die plakken van een halve centimeter dik? Of meer van die dik uitgevallen plakken ontbijtspek van zo'n 2mm?
Daar krijg je dorst van!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geil.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk wel makkelijker en toegankelijker voor veel mensen. En er is ook een groep die legaal bezig wilt zijn denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er is te weinig aanbod en het aanbod wat er is, is niet vers genoeg. Maar genoeg mensen die het wel leuk vinden.
Lekker hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, echt superdikke plakken en ook echte bacon. Met zo'n heerlijk vetrandje eraan.
Ja sowieso denk ik dat het wel zal blijven bestaan. Niet iedereen is zo kieskeurig als ik, dat weet ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel makkelijker en toegankelijker voor veel mensen. En er is ook een groep die legaal bezig wilt zijn denk ik.
ik wil ook wel legaal bezig zijn, maar dan moeten ze zorgen dat ze up to date zijn en dat gaat hem voorlopig niet wordenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel makkelijker en toegankelijker voor veel mensen. En er is ook een groep die legaal bezig wilt zijn denk ik.
voor mij persoonlijk dus geen, maar ken genoeg mensen die niet weten hoe ze een film of serie in goede kwaliteit kunnen binnenhalenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog twee pakken halen. Even de schade inhalen.
Jij hebt er zin in !quote:Op maandag 12 mei 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog twee pakken halen. Even de schade inhalen.
best zielig voor die mensenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
voor mij persoonlijk dus geen, maar ken genoeg mensen die niet weten hoe ze een film of serie in goede kwaliteit kunnen binnenhalen
Zelfs streamend zijn er genoeg opties.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
voor mij persoonlijk dus geen, maar ken genoeg mensen die niet weten hoe ze een film of serie in goede kwaliteit kunnen binnenhalen
Ik kan het sinds kort.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
best zielig voor die mensen
en dan leg ik ze uit dat het heel simpel is
maar nee, ze zijn bang ofzo
ik ben er achter dat torrents tegenwoordig sneller gaan, hoef je ook niet te parren en uit te pakkenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Orange is the new black vond ik wel grappig op Netflix.
Voor de rest Nieuwsgroepen FTW
Ze hebben ze meer dan twee jaar niet gehad, dus ja, ik ben in de zevende hemel. Ik vulde gewoon hun tevredenheidsenquete in en gaf bakbacon als suggestie; een paar dagen later ligt het gewoon in de winkel.quote:
ik vind het gewoon handig dat ik niet 10 minuten hoef te wachten en dat het dan nog een kutfilm isquote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hele computer van haar zitten onder de virussenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef toe, zo ingewikkeld is het niet.
dat is wel cool, dan heb je echt invloed gehadquote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben ze meer dan twee jaar niet gehad, dus ja, ik ben in de zevende hemel. Ik vulde gewoon hun tevredenheidsenquete in en gaf bakbacon als suggestie; een paar dagen later ligt het gewoon in de winkel.
Hoe snel gaat hoogste kwaliteit over nieuwsgroepen dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik ben er achter dat torrents tegenwoordig sneller gaan, hoef je ook niet te parren en uit te pakken
Jumbo maakt zijn naam wel waar ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is wel cool, dan heb je echt invloed gehad![]()
mijn zoon is ook zo gek op dikke bacon
Dat doen ze netjes bij Jumbo of zijn ze anders bang dat je de boel op stelten gaat zetten?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben ze meer dan twee jaar niet gehad, dus ja, ik ben in de zevende hemel. Ik vulde gewoon hun tevredenheidsenquete in en gaf bakbacon als suggestie; een paar dagen later ligt het gewoon in de winkel.
Wie is Nepal?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Tayu zit nu gewoon lekker met haar kont in Nepal
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hele computer van haar zitten onder de virussen
Meh, sickbeard...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik ben er achter dat torrents tegenwoordig sneller gaan, hoef je ook niet te parren en te uit te pakken
We miss u Tayuquote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Tayu zit nu gewoon lekker met haar kont in Nepal
Ygritte knows something ..quote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meh, sickbeard...Alles gaat hier automatisch, rarren parren ondertitels. Enige wat ik doe is de raspberry pie aan en gaan met die banaan.
Ow dat vind ik veel te dik en te veel voor onder een eitje....quote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, echt superdikke plakken en ook echte bacon. Met zo'n heerlijk vetrandje eraan.
standaard bijna je maximale snelheid, maar mijn harde schijf is wat traag dus je moet parren en rarren, dat duurt wel lang bij mij en wordt alles traag enzo. KA.to gebruik ik nu meestalquote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe snel gaat hoogste kwaliteit over nieuwsgroepen dan?
Toch gaat er niks boven Iberico Jamon. Pata Negra.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ow dat vind ik veel te dik en te veel voor onder een eitje....
Ik heb het in Leeds gegeten uit de oven lekker gebakken en dan warm op brood met verder niets er bij. Haast wat we hier als speklap eten, maar dan minder (spek)vet natuurlijk en net een tikkeltje dunner.
Ja okay. Maar ik vraag van begin tot kijken, hoogste kwaliteit, hoelang doe je daarover?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
standaard bijna je maximale snelheid, maar mijn harde schijf is wat traag dus je moet parren en rarren, dat duurt wel lang bij mij en wordt alles traag enzo. KA.to gebruik ik nu meestal
oh ja ik las het, spannend allemaal hoor voor jequote:Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef isax het volgende:
ik zit echt 10 dingen tegelijk te doen![]()
ik ben nu weer aan het zoeken naar een script![]()
ik moet een maquette maken voor mijn intake
en ik heb maar anderhalve week
Ik zei het verkeerd, ik bedoelde naast een eitje. Maar ik eet het graag op brood, lekker zoutquote:Op maandag 12 mei 2014 22:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ow dat vind ik veel te dik en te veel voor onder een eitje....
Ik heb het in Leeds gegeten uit de oven lekker gebakken en dan warm op brood met verder niets er bij. Haast wat we hier als speklap eten, maar dan minder (spek)vet natuurlijk en net een tikkeltje dunner.
Dat is toch een nette service van ze.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook de enige winkel met mijn favoriete ijssmaak
hier in de buurt dan
Dat einde.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aber naturlich! (alles gaat hier automatisch he)
Ik doe nooit hoogste kwaliteit x264 pak ik meestal, ga echt geen hele bluray downloadenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja okay. Maar ik vraag van begin tot kijken, hoogste kwaliteit, hoelang doe je daarover?
dankje.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh ja ik las het, spannend allemaal hoor voor je
succes ermee
zeker welquote:
Boeken ook gelezenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aber naturlich! (alles gaat hier automatisch he)
Oh okay. Lazy boy.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik doe nooit hoogste kwaliteit x264 pak ik meestal, ga echt geen hele bluray downloaden
Moest er een veegwagen langs?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zeker wel
en ik heb echt jaren lopen zoeken naar een bepaald soort koekjes
kon je echt nergens krijgen, zelfs online kon ik ze niet vinden
alleen bij de bijenkorf in rotterdam
en sinds kort verkoopt de jumbo ze hier eindelijk
ik kreeg bijna een orgasme in de winkel toen ik ze zag liggen
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef isax het volgende:
[..]
dankje.
ik vind het echt spannend.
maar eerste ronde door![]()