Vlinder
Arja fijn dat er weer wat gaat gebeuren, succes!
Hier gaat het ruk vandaar ook ff mijn afwezigheid

Afgelopen zondag eindelijk ongesteld geworden en het is net of hiermee alle ellende van de afgelopen 2,5 jaar en meer eruit komt. Zondag en maandag geleefd op oxazepam en s'nachts slapen met slaapmedicatie omdat ik anders gewoon nachten doorhaal. De oxazepam is nu weg maar ik besef, mede door een gesprek met mijn chef, dat ik het op deze manier niet ga redden. Hulp is ingeschakeld en moet nu wachten tot de man terug is van vakantie en ik kan gaan starten.
Ik denk zelf dat ik niet zoveel behandelingen nodig ben, ik weet waar ik de mist in ga en hoop eigenlijk dat ik nu kan gaan doorzetten om te gaan testen op o.a. ADHD (hier heb ik het al vaker over gehad hier

)
Verder is er ook een klein beetje goed nieuws. Ik ga volgende week bellen naar het ziekenhuis voor een gesprek met onze donor en de gyn. Ze heeft nog een aantal vragen maar zoals het er nu uitziet gaat ze voor 80% zeker nog de laatste ronde met ons doen

Dit zal pas ergens in september/oktober/november zijn aangezien ik eerst rust wil, hormoonloos wil zijn en relaxed op vakantie wil gaan.
Verder lees ik wel mee maar ik kon even geen puf vinden om te reageren. Voor een ieder hier een grote knuffel en een dikke

en ik hoop dat er snel streepjes tevoorschijn gaan komen hier