quote:Op zondag 25 mei 2014 09:44 schreef dobbey het volgende:
das alles wat ik ff voor nu te zeggen heb........
Voor de mensen die ik op Facebook heb, graag nog niet reageren.
Oh lieffiequote:Op zondag 25 mei 2014 09:44 schreef dobbey het volgende:
das alles wat ik ff voor nu te zeggen heb........
Voor de mensen die ik op Facebook heb, graag nog niet reageren.
Dobbeyquote:Op maandag 26 mei 2014 11:58 schreef dobbey het volgende:
Ik heb volgens mij DE horkerige opmerking van de afgelopen 2 jaar gehoord
![]()
Een kennis van mij, 3 kinderen, 28 jaar oud kwam op me aflopen en zegt: Ach wat sneu dat het waarschijnlijk mislukt is.... Maar ach wees blij, geen poepluiers, geen slapeloze nachten etc.... Tsja het is leuk maar voor de rest....
Gelukkig kon ik me inhouden om haar een bats op het hoofd te geven en heb ik heel bitchy geantwoord: Ach het scheelt..... Vanmorgen hebben we het info pakket voor pleegzorg aangevraagd zodat we kinderen kunnen gaan opvangen die moeten opgroeien bij ouders zoals jijwaarop ik me heb omgedraaid en ben weggelopen. Volgens mijn man heeft ze me heel raar na staan kijken
![]()
![]()
Goed gedaan!!quote:Op maandag 26 mei 2014 11:58 schreef dobbey het volgende:
![]()
Een kennis van mij, 3 kinderen, 28 jaar oud kwam op me aflopen en zegt: Ach wat sneu dat het waarschijnlijk mislukt is.... Maar ach wees blij, geen poepluiers, geen slapeloze nachten etc.... Tsja het is leuk maar voor de rest....
Gelukkig kon ik me inhouden om haar een bats op het hoofd te geven en heb ik heel bitchy geantwoord: Ach het scheelt..... Vanmorgen hebben we het info pakket voor pleegzorg aangevraagd zodat we kinderen kunnen gaan opvangen die moeten opgroeien bij ouders zoals jijwaarop ik me heb omgedraaid en ben weggelopen. Volgens mijn man heeft ze me heel raar na staan kijken
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:58 schreef dobbey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |