De Burgermeester.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MM, hoe heet die toffe hamburgertoko in Amsterdam? En zit die een beetje in de buurt van de Meervaart?
Ik las alleen de eerste twee letters en wilde je al weltrusten wensen.quote:
Jojo is er erger aan toe volgens mij hoorquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik las alleen de eerste twee letters en wilde je al weltrusten wensen.
quote:
Enjoy. Knuffel en kus voor Tinu van ons.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik was nog de cadeautjes voor Lior's creche-feestje van morgenochtend aan het afmaken![]()
![]()
Inmiddels klaar, dus ik ga naar boven.
Even de uitleg gelezen en besloten dat ik die test niet nu ga doenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://psych.newcastle.edu.au/~ae273/GateKeeper/
mulitask test
ben er niet echt goed in
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:27 schreef Puala het volgende:
Een hele goede morgen allemaalIk ben vanmorgen geslaagd voor mijn examen
![]()
Feli!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:27 schreef Puala het volgende:
![]()
veterstrikken, tafels, afzwemmenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:27 schreef Puala het volgende:
![]()
Frustrerend TM, zo jammer als systemen niet werken en collega's niet mee willen werken.
Mijn 70-685, maar dat zegt je denk ik niet zo veelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
veterstrikken, tafels, afzwemmen![]()
Bij mij was het -615quote:
Prima geamuseerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |