AH. DACHT AL DAT JIJ HET WAS. WAAROM KEEK JE NIET, WAAROM ZWAAIDE JE NIET?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:14 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik zag het[/stalkmodus]
Heb rondje gelopen met m'n zoontje en zag dat ik eigenlijk al vet vaak achter jullie huis ben langsgelopen.
Ik durfde nietquote:Op maandag 19 mei 2014 09:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
AH. DACHT AL DAT JIJ HET WAS. WAAROM KEEK JE NIET, WAAROM ZWAAIDE JE NIET?
Toen ik keek, keek jij nietquote:Op maandag 19 mei 2014 09:26 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik durfde niet![]()
En jij zwaaide anders ook niet hoor!
Ja, wat zijn wij denkende? Als Fok!zolderautisten een beetje naar buiten gaan.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:35 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja, wat zijn wij denkende? Als Fok!zolderautisten een beetje naar buiten gaan.
Het zijn allemaal leugens!
Was gezellig hoor met de twee man visitequote:Op maandag 19 mei 2014 09:47 schreef P8 het volgende:
Was het nog een geslaagd feestje Albert? Ik was helaas verhinderd. Het was nog licht buiten en dan durf ik niet
Zoveel moeite kost het niet hoor als je het laat doenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben echt blij dat onze tuin helemaal af was toen we het huis kochten. Als ik zie wat voor moeite en geld het allemaal kost... Even een zitkuil kost al een hoop meer geld dan je wil.
Nouja, je moet het wel regelen en bedenken. En onze tuin is zo groot dat ik dat niet bedacht krijgquote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zoveel moeite kost het niet hoor als je het laat doen
Moet je niet zo'n grote tuin nemenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nouja, je moet het wel regelen en bedenken. En onze tuin is zo groot dat ik dat niet bedacht krijgEn planten enzulks zijn echt duur als je het optelt. Maargoed; dat is al klaar gelukkig.
Tsja, je kan niet alles hebben. Maargoed ik klaag niet; want hij is aangelegd. Als hij dat niet was hadden we het zeker niet gekocht.quote:
Netjes. En in het zand komen planten en/of gras neem ik aan?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Vanochtend:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
's Nachts of overdag?quote:
Maat van me werd toen door de politie gepakt snachts toen ie hetzelfde probeerde met zn vriendinquote:
Buiten het water wel. Water zelf is prima te doen.quote:
snachts met vriendinnenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
's Nachts of overdag?
En met wie?
kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Maat van me werd toen door de politie gepakt snachts toen ie hetzelfde probeerde met zn vriendinVolgens mij mag je daar snachts niet komen.
Hallo mental image.quote:
Hopelijk geen schaamhaar want al dat wier en dan schrikken mensen zich dood als je eruit komt als het Hoornsemeerse Vagijn monsterquote:
we zijn nette meisjesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hopelijk geen schaamhaar want al dat wier en dan schrikken mensen zich dood als je eruit komt als het Hoornsemeerse Vagijn monster
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hopelijk geen schaamhaar want al dat wier en dan schrikken mensen zich dood als je eruit komt als het Hoornsemeerse Vagijn monster
Ja, er zal even iemand met motblik stoffer en blik over moeten gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:34 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Valt mee. Nu iig. Wel een dikke teringzooi.
vandaag nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga je nog een beetje op terrasjes zitten dan?
nee mee gestopt aka weggestuurdquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ben je lekker aan het knutselen voor school dan?
te weinig aanwezig zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wut? Van de Lollerpoort? Hoe krijg je dat in Godesnaam voor elkaar?))).
in m'n kamerquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:52 schreef nietzman het volgende:
Damn woman. Oprecht een hele prestatie..
Waar moet je nou gaan knutselen dan?
Kan nog steeds, ik kan je administratie doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:01 schreef nietzman het volgende:
Okay, switchen naar de kokerrokjes dus. Moet je willen.
Maar mooi kut dat je dus nooit meer stage komt lopen.
Als je ook producermeisje wil worden kun je alvast aan je motivatiebrief beginnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan nog steeds, ik kan je administratie doen
je eigen secretaresse
wil ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je ook producermeisje wil worden kun je alvast aan je motivatiebrief beginnen.
Je bent dan toch inmiddels groot genoeg dat je niet meer drie jaar hoeft te huilen in iets waar je geen zak aan vind?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
wil ik niet
ik wil plaatjes in mensen hun huid prikken
je hebt minimaal een mbo niv 3 of havo diploma als startkwalificatie nodigquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je bent dan toch inmiddels groot genoeg dat je niet meer drie jaar hoeft te huilen in iets waar je geen zak aan vind?
nouja hier heb ik nog wat aan, ik wil later een eigen shop openen en dan is zoiets wel handig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:38 schreef nietzman het volgende:
Wichtje toch.
Maar dan nog moet er wel iets leukers zijn dan business en administratie..
Nee ben net een paar weken bezigquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef nietzman het volgende:
Heb je al een beetje een prikportfolio?
ik doe niv 4 om even duidelijk te zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:54 schreef Catch22- het volgende:
MBO nivo 3 niet kunnen halenhet enige wat je daarvoor moet doen doe je niet. aanwezig zijn
Waar oefen je op dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee ben net een paar weken bezig
Ja maakt op zich niet bijzonder veel verschil natuurlijk.quote:ik doe niv 4 om even duidelijk te zijn
Maar dat ga je dan toch ook niet hebben bij die andere opleiding? Wat je deed lag er volgens mij wat dichter bij.quote:en aanwezig zijn bij iets waar je niks leert en geen motivatie voor hebt gaat niet
Voor ne homo ben jij inderdaad wel uitzonderlijk grijs.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:59 schreef Renesite het volgende:
Ik doe iets administratiefs. Ik glunder helemaal enz.![]()
mwaaahquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Voor ne homo ben jij inderdaad wel uitzonderlijk grijs.
mensen en nephuiden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Waar oefen je op dan?.
[..]
Ja maakt op zich niet bijzonder veel verschil natuurlijk.
[..]
Maar dat ga je dan toch ook niet hebben bij die andere opleiding? Wat je deed lag er volgens mij wat dichter bij.
Oh ja doe maar lekker nabouwen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh ik ga als ik niv4 heb ook mooi minerva doen
Come on, niv 4 kon je ook makkelijk wel halen. Je krijgt je diploma bij een pakje boter daar. (Ik heb hetzelfde gedaan) Ook al is het geen kut aan, gewoon doorgaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh ik ga als ik niv4 heb ook mooi minerva doen
topquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Je mag wel een keer op mij oefenen trouwens DV. Op m'n been of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |