Heb ze net gebeld en hij ligt morgenvroeg vanaf 10 uur 's-ochtends in de winkel.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk ligt hij morgenavond bij de Mediamarkt anders heb ik donderdag pas tijd om Watch Dogs te halen
Super, hopelijk dan nog even snel na mijn cursus lang de MMquote:Op maandag 26 mei 2014 15:05 schreef Giester het volgende:
[..]
Heb ze net gebeld en hij ligt morgenvroeg vanaf 10 uur 's-ochtends in de winkel.
Dan moet je alsnog btw en invoerrechten betalen. En natuurlijk de verzendkosten. Ik betwijfel of dat goedkoper is dan ergens anders, dan zou je even moeten rekenen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:00 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
Is het wijsheid om de xbox one te importeren vanuit canada ? de xbox one zonder kinnect kost daar omgerekend 263 euro ex, dat vind ik wel een goede deal.
Of proberen op te laten sturen als je een bekende daar hebt wonen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog btw en invoerrechten betalen. En natuurlijk de verzendkosten. Ik betwijfel of dat goedkoper is dan ergens anders, dan zou je even moeten rekenen.
de verzendkosten naar nederland zijn 65 euro daar, ik heb daar vaker spellen voor de ps3 besteld en die werden altijd in cadeau papier verpakt met als afzender bv tante cory, dat zou de invoerrechten/btw omzeilen (?) Maar weet niet of dat ook geldt voor consoles, ik heb iig nog nooit bij hoeven betalen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog btw en invoerrechten betalen. En natuurlijk de verzendkosten. Ik betwijfel of dat goedkoper is dan ergens anders, dan zou je even moeten rekenen.
Net als die van Wolfenstein. Beiden wachten maar. Wolfenstein tot ik hem in een aanbieding tref, W_D wacht maar tot ik een XO koop.quote:
Valt toch wel mee? Ze zitten zo rond de 7.5 - 8.0 met wat uitschieters naar boven en naar beneden.quote:
Had werd toch door velen gepromoot als game van het jaar, dus had eigenlijk wel een 9 gemiddeld verwacht en een 6.5 bijvoorbeeld valt dan toch tegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ze zitten zo rond de 7.5 - 8.0 met wat uitschieters naar boven en naar beneden.
Niet op de hypetrain moeten stappen dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Had werd toch door velen gepromoot als game van het jaar, dus had eigenlijk wel een 9 gemiddeld verwacht en een 6.5 bijvoorbeeld valt dan toch tegen.
Is het te vergelijken met gta 5? En zo ja... vergelijk op...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:03 schreef JohnB52 het volgende:
Zo eerste uurtje Watch Dogs achter de rug.
Groot pluspunt:
-in een steegje stonden een hoertje en een priester elkaar af te werken
Ja je kan het vergelijken, maar moet nog verder spelen voor t verhaal...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:40 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Is het te vergelijken met gta 5? En zo ja... vergelijk op...
Waarom via skype?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef Lewouxk het volgende:
Heb vandaag de Xbox One gekocht met het Titanfall pakket. Het spel zelf vind ik echt geweldig. Toevallig fokkers die wel eens zin hebben om samen te gamen via Skype? Ik heb op dit moment niemand om samen Watch Dogs / Titanfall mee te spelen.
Eens. Ben tot 2 uur vannacht bezig geweest om allerlei bendeleiders in elkaar te slaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:11 schreef Giester het volgende:
Gisteravond even flink Watch_Dogs gespeeld. Ik moet zeggen dat ik, door alle enigszins negatieve berichten en vooral het gezeik overal, mijn verwachtingen laag had liggen. Maar ik vind het toch wel een vette game! Grafisch ziet het er meer dan prima uit en het speelt goed weg. Ik vermaak me er wel mee.
Hoop wel dat er minder puberale humor in zit dan in GTA5quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja je kan het vergelijken, maar moet nog verder spelen voor t verhaal...
Heb net n paar uurtjes rond lopen kloten.
Hele hype die opkomt, proffesional gamers praten ook via skype omdat geluidskwaliteit gewoon stukken beter is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |