Cool thanks, zal het even doorlezen. (:quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hier staat het allemaal: http://ikwerkindeict.nl/2(...)in-de-us-xbox-store/
Ik baalde met name van die specs, dat die wat lager waren dan PS4quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:35 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ja... Ik heb dat ding alleen gehaald voor de games van xbox. Ik word niet warm van de ps4 exclusives.
Dus ondanks de mindere specs van xbox one heb ik em toch gehaald.
Verder vind ik het wel een gek ding hoor. Kinect is lachen. Vooral met bf4... medic vragen door het echt te vragen. Geniaal.
Mislukken gaat dat ding echt niet doen, In het slechtste geval de eeuwige 2de met alles vergeleken met de PS4.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:58 schreef byah het volgende:
Iemand een gedoemd te mislukken apparaat kopen nu het nog kan?
V&A / [TK] Xbox One - Day One editie
Die trailer van Sunset Overdrive vond ik ook heel tof ja! Sowieso even kijken wat ze op de E3 laten zien allemaal, ze gaan beide in elk geval vol gas daar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:11 schreef ApoclysmX het volgende:
Eerst was ik ervan overtuigd dat ik een PS4 zou kopen, totdat ik wat meer gameplay zag van Killer Instinct en een trailer van Sunset Overdrive voorbij zag komen. Vervolgens zag ik ook nog van Quantum Break en met alle media opties die de Xbox One heft weet ik absoluut zeker dat ik hier geen spijt van ga krijgen.
Denk ook bepaald niet dat dit ding gaat floppen als je een zootje van hun exlusives bekijkt.
Het enige wat me wel zwaar irriteert is dat ik apart nog eens zo'n play en charge kit voor m'n controller erbij moet halen. Dat vond ik bij de Xbox360 eigenlijk al te achterlijk voor woorden.
Bij Sony hebben ze dat toch iets beter opgelost.
Ik zie idd op m'n 360 in m'n friendlist veel lui met een Xbone one! En dan is die die feitelijk nog officieel niet uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik slinger zo Forza weer aan.
Ik heb hem pas een maand waarna er maar 2 vrienden online waren, nu een maand later hebben 5 anderen hem ook al aangeschaft. Jeej!!
Als het politiek zou betreffen zou je het draaikonterij kunnen noemen, beiden hebben een nogal negatief effect op de geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, ik ben een van de weinigen die geen problemen had met het hele initiële plan zoals het gepresenteerd werd. De digital-only drm-variant incl Kinect zeg maar.
De uitgestelde release vind ik inderdaad een hele stomme zet en het afschaffen van de Kinect nu helemaal.
Amen!!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Hou op met zeiken man, het is een geweldig apparaat![]()
Daar ben ik er 1 vanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik slinger zo Forza weer aan.
Ik heb hem pas een maand waarna er maar 2 vrienden online waren, nu een maand later hebben 5 anderen hem ook al aangeschaft. Jeej!!
Als je visie ervoor zorgt dat je product niet verkoopt kun je het altijd nog 'luisteren naar de klant' noemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als het politiek zou betreffen zou je het draaikonterij kunnen noemen, beiden hebben een nogal negatief effect op de geloofwaardigheid.
Tof alhoewel ik van 1 al die HD versie op de 360 heb gespeeld en Halo 2 niet tof vond en 4 ook pas net gespeeld heb.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:54 schreef emokid het volgende:
DAMN HALO: THE MASTER CHIEF COLLECTION REVEALED
Xbone versies van Halo 1, 2, 3, 4. Moet haast wel een glorieus 60fps/1080p feestje worden voor de eerste pre-pre-gen versies.
Met de Halo 5 aankondiging weet ik in ieder geval dat ik een Xbox One in huis ga hebben vroeg of laat, maar dit jaar ga ik nog steeds voor de PS4.
Persoonlijk gezien heb ik helemaal niets met "remakes", elke versie die ik gespeeld heb viel tegen. Het déjà vu gevoel, ken ik al, gezien, gespeeld, verzin eens iets "nieuws" ipv blijven melkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:54 schreef emokid het volgende:
DAMN HALO: THE MASTER CHIEF COLLECTION REVEALED
Xbone versies van Halo 1, 2, 3, 4. Moet haast wel een glorieus 60fps/1080p feestje worden voor de eerste pre-pre-gen versies.
Met de Halo 5 aankondiging weet ik in ieder geval dat ik een Xbox One in huis ga hebben vroeg of laat, maar dit jaar ga ik nog steeds voor de PS4.
In welke race klasse?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:15 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Daar ben ik er 1 van.
Wat forza 5 betreft... Mijn vriendin vroeg van de week.... Ben je nu al weer auto race aan het kijken?
Trouwens Wiebeldak, catalunya school heb ik je aardig verbeterd. ... Doe je best:)
Ik ben er altijd wel fan van, ook van games die bijvoorbeeld pas vorige gen zijn, dus zoals nu The Last us naar PS4 komt of zoals Halo.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Persoonlijk gezien heb ik helemaal niets met "remakes", elke versie die ik gespeeld heb viel tegen. Het déjà vu gevoel, ken ik al, gezien, gespeeld, verzin eens iets "nieuws" ipv blijven melken.
De enige "remake" die ik wil zien in een modern jasje is: Streets of Rage 2.
Wat bevalt je precies niet? En veel dingen komen er de komende maanden nog bij als patches he!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand hier nog opzoek naar een Xbox One? *Schaamteloze promotie*
V&A / [TK] Xbox One 500GB Titanfall
Ik heb vroeger de Originele Xbox gehad. Toen ging ik over op PC gaming en daar nooit meer vanaf. Nu wilde ik de next-gen weer graag proberen, maar het is gewoon niets voor mij. Ik vind consoles leuk in groepsverband, maar niet alleen. Daarom "wil ik er vanaf". Ik stop het geld liever in iets anders.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat bevalt je precies niet? En veel dingen komen er de komende maanden nog bij als patches he!
Jou drivetar is mij een partij agressief!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:15 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Daar ben ik er 1 van.
Wat forza 5 betreft... Mijn vriendin vroeg van de week.... Ben je nu al weer auto race aan het kijken?
Trouwens Wiebeldak, catalunya school heb ik je aardig verbeterd. ... Doe je best:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |