Je moet hier nu eenmaal een bedrag opgeven. TS kan ook roepen: Bieden vanaf 1 euro. Is ook niet echt geloofwaardig he?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:18 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
Je besteld een nieuwe incl titanfall voor 450 euro bij de saturn in duitsland, te duur dus
Klopt! Maar dan moet je hem ophalen in Duitsland. Prijs is niet vast en ik kijk naar de NL Prijs. Die prijs lag naar wat ik zag zeker boven de 520 euro.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:18 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
Je besteld een nieuwe incl titanfall voor 450 euro bij de saturn in duitsland, te duur dus
Dat is waar, maar ik dacht ik meld het even, ik heb toevallig vandaag (zaterdag) die bundel opgehaald in kleve anders had ik wel intresse, succes met de verkoop iigquote:Op zondag 18 mei 2014 00:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Klopt! Maar dan moet je hem ophalen in Duitsland. Prijs is niet vast en ik kijk naar de NL Prijs. Die prijs lag naar wat ik zag zeker boven de 520 euro.
Het is volgens mij trouwens van de Duitse Ebay? Ik zou even moeten kijken, maar garantie geld gewoon weer in Nederland sinds zijn release.
quote:
Den Bosch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |