En dat is de reden waarom het faalt. Ik heb al entertainment via Netflix. Ziggo en UPC zijn verleden tijd en hebben de slag verloren. Ik snap dat ze het willen, maar kabelmaatschappijen zijn niet de enige die je content kunnen leveren. Sterker nog, met het opkomen van streaming media zijn kabelmaatschappijen eigenlijk de slechtste partijen om mee in zee te gaan. Maar goed...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Ze brengen hem niet wereldwijd uit omdat ze localisatie problemen hebben. Ik denk niet alleen de vertaling van kinect, maar bijvoorbeeld ook de ondersteuning van kabel exploitanten om hun TV deals mee te kunnen sluiten.
Ik verwacht dat ze bijvoorbeeld in NL eerst graag een deal met UPC en Ziggo willen om te zorgen dat hun receivers compatible zijn met de One
Uhm nee, dat juist niet. Dat is nog steeds het speerpunt van de One tov de PS4. Qua specs is de PS4 beter, maar met de One kun je meer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Geloof je dat echt?![]()
.
Dat is niets meer dan een smoes, localisatie problemen? Laat mij niet lachen, vroeger was dat een probleem, tegenwoordig is dat in een vloek en een zucht geregeld. Ze gaan echt geen deal maken met UPC / Ziggo, de visie om "alles in de woonkamer" te vervangen hebben ze ook overhoop gegooid. Al helemaal met het dumpen van de Kinect en zelfs de 10% die gereserveerd is willen ze kleiner maken.
Met alle respect, hoe weet je dat nu? De One is nog steeds toegespitst op de USA markt, hier in Nederland komt denk ik amper een kwart van de features die werken. Daarnaast gaan ze echt geen hemel en aarde bewegen om alles voor Nederland te regelen, daar zijn wij gewoon te klein voor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhm nee, dat juist niet. Dat is nog steeds het speerpunt van de One tov de PS4. Qua specs is de PS4 beter, maar met de One kun je meer.
Het nieuws een beetje volgen en een interesse in de marketing en bedrijfsvoering achter gamesbedrijven, niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Met alle respect, hoe weet je dat nu? De One is nog steeds toegespitst op de USA markt, hier in Nederland komt denk ik amper een kwart van de features die werken. Daarnaast gaan ze echt geen hemel en aarde bewegen om alles voor Nederland te regelen, daar zijn wij gewoon te klein voor.
Zo kun je het uitleggen, tot nu toe zie ik het meer als een ongefundeerde aannamequote:Op woensdag 14 mei 2014 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het nieuws een beetje volgen en een interesse in de marketing en bedrijfsvoering achter gamesbedrijven, niet zo moeilijk hoor
In ieder persbericht van Microsoft komt dit naar voren, de Xbox One als meer dan een gamemachine, als het centrum van al je entertainment in je huiskamer. Is dus helemaal geen ongefundeerde aanname, is wat Microsoft wil.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Met alle respect, hoe weet je dat nu?
Enorm netjes van MS, goede zaak. (bron: http://support.xbox.com/e(...)-membership/live-faq )quote:Will I be able to cancel my Gold membership?
Yes. Once the Xbox One and Xbox 360 system updates become available in June, Xbox Live Gold members who purchased a paid membership before that day can cancel and receive a pro-rata refund of any unused remaining days between the date of cancellation and the date their paid Gold membership ends. Cancellation and pro-rata refund requests must be made by August 31, 2014 and require six to eight weeks for processing. Free or trial Gold memberships are not eligible for a refund. To request your pro-rata refund, please click http://support.xbox.com/contact-us after the system updates become available in June.
Dat willen ze je doen geloven ja, ondertussen zijn ze hard op weg om alles kapot te maken (lees: features eruit halen, zonder kinect verkopen).quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In ieder persbericht van Microsoft komt dit naar voren, de Xbox One als meer dan een gamemachine, als het centrum van al je entertainment in je huiskamer. Is dus helemaal geen ongefundeerde aanname, is wat Microsoft wil.
Want die 100 euro meer hielden je echt tegen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooi dat de xbox one zonder Kinect wordt verkocht. Dat wordt dan volgende maand daar de oosterburen voor de xbox one
Want ik zal de kinect toch niet gebruiken. Waarom zal ik er dan voor betalen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want die 100 euro meer hielden je echt tegen?
Oh en dat weet je nu alquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Want ik zal de kinect toch niet gebruiken. Waarom zal ik er dan voor betalen?
Heb op de 360 ook de Kinect gehad. En ik ga ook niet praten tegen de xbox dus ja...of ik moet nog iets over t hoofd zien...quote:
Ik heb er ook nooit wat in gezien. Als ze echt die 10% meer voor resources vrij kunnen maken lijkt me dat een goede zet. Alleen lijkt zowel Sony als Microsoft er zo voor E3 lustig op los te draaien dus eerst maar eens de harde cijfers afwachten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb op de 360 ook de Kinect gehad. En ik ga ook niet praten tegen de xbox dus ja...of ik moet nog iets over t hoofd zien...
Dit kun je amper vergelijkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb op de 360 ook de Kinect gehad. En ik ga ook niet praten tegen de xbox dus ja...of ik moet nog iets over t hoofd zien...
Is die zonder kinect al te koop dan volgende maand?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooi dat de xbox one zonder Kinect wordt verkocht. Dat wordt dan volgende maand daar de oosterburen voor de xbox one
Volgens wpcentral.com vanaf 9 juniquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:00 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Is die zonder kinect al te koop dan volgende maand?
Gezeik is toch ook volledig terecht? MS heeft een jaar lang geroepen dat het écht niet mogelijk was om zonder Kinect te leveren want het was helemaal geintegreerd in het systeem.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:40 schreef Ceased2Be het volgende:
En natuurlijk weer een zeistuk nu de XBOX One zonder Kinect gaat worden aangeboden
http://www.theverge.com/2(...)ox-is-just-a-console
Ze kunnen het echt NOOIT goed doen geloof ik
Kinect functioneert ook als IR blaster voor het hele tv gebeuren, zonder dat heeft de HDMI passthrough voor de set-top box ook niet echt veel zin.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gezeik is toch ook volledig terecht? MS heeft een jaar lang geroepen dat het écht niet mogelijk was om zonder Kinect te leveren want het was helemaal geintegreerd in het systeem.
En dan nu ineens toch zonder kunnen leveren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |