Ik vrees voor de cos.quote:
haha mootie toch, laat het toch lekker gaanquote:Op maandag 12 mei 2014 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vrees voor de cos.
Weer tig post over wie elite is, wie hoeveel punten heeft, wie wat gestemd heeft.
Let's pretend i give a shit.
Ik heb me daar vanochtend ook even schuldig aan gemaakt. Mea culpa Mootsquote:Op maandag 12 mei 2014 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vrees voor de cos.
Weer tig post over wie elite is, wie hoeveel punten heeft, wie wat gestemd heeft.
ooh!! Dat mag niet! Straf van mootiequote:Op maandag 12 mei 2014 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me daar vanochtend ook even schuldig aan gemaakt. Mea culpa Moots
is het in de COS vanochtend al uitvoerig gegaan, maar nu hebben we het er hier ook al over ....quote:Op maandag 12 mei 2014 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vrees voor de cos.
Ha! veel tegenwind vandaagquote:Op maandag 12 mei 2014 14:31 schreef voordewind het volgende:
[..]
is hetin de COS vanochtend al uitvoerig gegaan, maar nu hebben we het er hier ook al over ....
Nee, meer een weinig posterquote:Op maandag 12 mei 2014 14:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha! veel tegenwind vandaagBen je nieuw hier?
Okay ik voor het eerst wel... en dat delen, chatten en filmpjes kijken doe ik niet. Wat is je stemadvies?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, voor het eerst niet. Ik hoop dat het stemmen bij jullie in goede handen is.
Ik deed daar ook nooit aan. Alleen streamen.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay ik voor het eerst wel... en dat delen, chatten en filmpjes kijken doe ik niet. Wat is je stemadvies?
Ik kijk af en toe of er nog wat reuring is hierquote:
haha neee die Isahype snap ik echt niet.. Ik vind het echt moeilijk, nu positief stemmen ook nog.. Ga maar voor een werker.. waarbij Vanass natuurlijk afvalt.. Nicolien is verpest door Rienk.. Emil vind ik te slap als zelfbenoemde leider.. Dan blijven alleen Dennis en Ron over, ook niet echt mijn types maar die proberen het zooitje wel aan te pakken..quote:Op maandag 12 mei 2014 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik deed daar ook nooit aan. Alleen streamen.
Hmm. Zelf zou ik voor Isa zijn gegaan. Heb jij al een idee?
Dennis of Ron is een prima keuze.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha neee die Isahype snap ik echt niet.. Ik vind het echt moeilijk, nu positief stemmen ook nog.. Ga maar voor een werker.. waarbij Vanass natuurlijk afvalt.. Nicolien is verpest door Rienk.. Emil vind ik te slap als zelfbenoemde leider.. Dan blijven alleen Dennis en Ron over, ook niet echt mijn types maar die proberen het zooitje wel aan te pakken..
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:39 schreef voordewind het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe of er nog wat reuring is hier
trollmode aan//nee nu niet weer die gifjes gaan verdedigen zoals ik vorige week deed//trollmode uit
haha, aah weet het weer!quote:Op maandag 28 april 2014 16:08 schreef voordewind het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor dat hydra team?
Ik smul juist vaak van die posts van joezi en baconbus en pearlbitch en burner en whoelsehaveyougot ..
Vaak lekker recalcitrant en dat is voor mij juist de icing of the cake van de COS
Ik post zelf niet veel maar ben meer een lurker. Meestal raak ik achter met lezen dus heeft commentaar al niet veel zin meer ...
Nee vind m echt wat te slap vaak.. Vind m wel goed in discussiesquote:
Dus positieve bijval keur je afquote:
Je weet voor welk Team ik ben he?quote:
hmmm voor welk team ben je?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je weet voor welk Team ik ben he?
Maar ik snap dat het misschien een stap te ver is?
Team Vanasquote:
hahaha neeeee.. Dat is een trollertje van je, hoop ik!?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Team Vanasah toe ..geef het Kenaubesje een stem ? Dat scheelt weer een slok op een borrel
Ik geloof er geen barst van.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Team Vanasah toe ..geef het Kenaubesje een stem ? Dat scheelt weer een slok op een borrel
Onbegrijpelijk maar waar.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
liesje is wel echt gecharmeerd van Lotte![]()
Al tijden niet in het hoge noorden geweestquote:Op maandag 12 mei 2014 14:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
hahaha neeeee.. Dat is een trollertje van je, hoop ik!?
Zat Derek er maar in, dan was het een makkiequote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Al tijden niet in het hoge noorden geweest
Een werker wil je hè? Wat dacht je van Robin?
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zat Derek er maar in, dan was het een makkie
Zo vroeg in de morgen is het ook wel vermakelijk. Maar zodra de bewoners wakker worden is het zonde dat de Cossen gevuld worden met:quote:Op maandag 12 mei 2014 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me daar vanochtend ook even schuldig aan gemaakt. Mea culpa Moots
Vergeet vooral niet: 'Dit zaakje stinkt, want ik stream 24/7 en ben opeens geen elite meer.'quote:Op maandag 12 mei 2014 15:40 schreef mootie het volgende:
Zo vroeg in de morgen is het ook wel vermakelijk. Maar zodra de bewoners wakker worden is het zonde dat de Cossen gevuld worden met:
Ik ben elite!
Gefeliciteerd!
Ik ben geen elite.
Goh...
Enz enz.
Wat lul je nou, kom net van buiten, de zon schijnt hier volopquote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef mootie het volgende:
En wat een enorm kloteweer! Niet normaal, het komt echt met bakken naar beneden.
Je liegt.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat lul je nou, kom net van buiten, de zon schijnt hier volop
Prachtige zon nu. Daarvoor idd kloteweerquote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef mootie het volgende:
En wat een enorm kloteweer! Niet normaal, het komt echt met bakken naar beneden.
Net was het even droog en scheen de zon, snel boodschappen doen. En dan op de terugweg weer worden overvallen door een hoosbui.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef mootie het volgende:
Schitterende sfeerbeelden van die omgeving ook in de film. Bijna magischquote:Op maandag 12 mei 2014 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ben twee jaar later in Chimney Rock Park geweest, waar die film grotendeels is opgenomen. Prachtige plek.
ik ben een ronde verder voor de opleiding die ik wil doen!quote:
Je wordt JSF-pilootquote:Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben een ronde verder voor de opleiding die ik wil doen!![]()
worden maar 6 mensen per jaar aangenomen
dus ik vind het al heel wat dat ik mijn werk mag laten zien
Geweldig. gefeliciteerdquote:Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef isax het volgende:
[..]
Niet dusquote:Op maandag 12 mei 2014 16:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een bril, dat wilde ik maar werd afgewezen![]()
gooi nog wat zout in die wond!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef isax het volgende:
[..]
Wat is scenografie?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:13 schreef isax het volgende:
scenografie aan de theaterschool.
als ik iets wil wil ik ook het beste.
Je hebt mijn zegen als je maar niet van die achterlijke Joop van den Ende musicals gaat maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:13 schreef isax het volgende:
[..]
scenografie aan de theaterschool.
als ik iets wil wil ik ook het beste.
de broer van de vriendin van mijn moeder werkt daar dus wie weetquote:Op maandag 12 mei 2014 16:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hebt mijn zegen als je maar niet van die achterlijke Joop van den Ende musicals gaat maken.
Dat klinkt als een geweldig beroep. Ik hoop dat het gaat lukken!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef isax het volgende:
[..]
kostuums, decoor. eigenlijk het hele visuele aspect van een theater voorstelling.
Ah, aan de Hogeschool voor Kunsten in Amsterdamquote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef isax het volgende:
[..]
kostuums, decoor. eigenlijk het hele visuele aspect van een theater voorstelling.
Boeiend hoor! En heb je dan daarbinnen weer specifieke richtingen? Of gaat het van minimal theater tot miljoenenproductie? En wat zou je zelf het liefst doen?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef isax het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, aan de Hogeschool voor Kunsten in Amsterdam![]()
ook goed, tis geen JSF-piloot, maar toch goed
Ach, maakt het uit, goede toekomstmogelijkheden, een vriendin van mij zat daar ook, jaren geleden, ..... toen kwam ze in aanraking met een vriend van mij, een Griek en nu woont ze in Griekenland en hebben ze samen een marina (haventje met verhuur van bootjes). Dus je hebt er altijd wat aanquote:
eerste twee jaar verkennen, dan meer specifiek. en het is heel breed eigenlijk. sprak een meisje op die school en die wilde straat theater dingetjes doen.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Boeiend hoor! En heb je dan daarbinnen weer specifieke richtingen? Of gaat het van minimal theater tot miljoenenproductie? En wat zou je zelf het liefst doen?
zo gaat het. mijn mening is dat je gewoon moet doen wat je nu leuk vind want volgend jaar ga je misschien wat anders doen.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, maakt het uit, goede toekomstmogelijkheden, een vriendin van mij zat daar ook, jaren geleden, ..... toen kwam ze in aanraking met een vriend van mij, een Griek en nu woont ze in Griekenland en hebben ze samen een marina (haventje met verhuur van bootjes). Dus je hebt er altijd wat aan
Creativiteit is mooi, altijd, wel tof, wellicht kan je in de toekomst gaan werken voor ome Sjon, misschien wel samen in een productie met De Huubquote:Op maandag 12 mei 2014 16:23 schreef isax het volgende:
[..]
zo gaat het. mijn mening is dat je gewoon moet doen wat je nu leuk vind want volgend jaar ga je misschien wat anders doen.
bedoel ik wilde gaan werken in musea maar dat werd hem niet. ik was te creatief.
talpaquote:Op maandag 12 mei 2014 16:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Creativiteit is mooi, altijd, wel tof, wellicht kan je in de toekomst gaan werken voor ome Sjon, misschien wel samen in een productie met De Huub
Misschien mag je Billy wel kledenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:26 schreef isax het volgende:
[..]
talpa![]()
volgend seizoen hang ik de plastic spinnenweppen in de loods.
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:26 schreef isax het volgende:
[..]
talpa![]()
Je moet wel wat grootser denken. Als je klaar bent, jaartje ervaring opdoen hier en dan naarquote:Op maandag 12 mei 2014 16:26 schreef isax het volgende:
[..]
talpa![]()
naar broadway wil ik dan welquote:Op maandag 12 mei 2014 16:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je moet wel wat grootser denken. Als je klaar bent, jaartje ervaring opdoen hier en dan naar
[ afbeelding ]
Jij zou wel naar Mars gaan toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dan heb je een JSF nodig, ... nou ja, zoiets
Dat klinkt haalbaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen als ik daar ook Internet heb met Fok
# The chances of anything coming from Marsquote:Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn moeder is liefhebber van die serie, binge-watched 'm via Netflix. Ik weet niet of dat voor jou een pluspunt is? Ze vindt het volgens mij een soort X-Files.quote:
Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien. Vond hem een beetje tegenvallen. Twijfel nou of ik nog verder ga kijken.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moeder is liefhebber van die serie, binge-watched 'm via Netflix. Ik weet niet of dat voor jou een pluspunt is? Ze vindt het volgens mij een soort X-Files.
Ik heb er nog niets van gezien. Ben gisteren begonnen aan The Walking Dead, maar daar ben ik na twee afleveringen ook niet echt onverdeeld positief over. Positiever was ik over Vikings.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien. Vond hem een beetje tegenvallen. Twijfel nou of ik nog verder ga kijken.
Je hebt nog ruimte om te typen!quote:Op maandag 12 mei 2014 17:35 schreef isax het volgende:
Het is druk in de trein. Fuck ik ga in Utopia, die hebben geen ns.
De spatie weghalen.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:39 schreef isax het volgende:
Klote dat is ook waar. Kan wel mijn eigen opleiding beginnen en Ron helpen met zijn musical
Ps. Hoe doe je Smileys op je telefoon.
Van The Walking Dead heb ik de eerste 2 seizoenen gezien. Ik zat ook een beetje in het midden qua waardering. Het komt niet in de buurt van series als Breaking Bad en Homeland maar het was ook weer niet slecht.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets van gezien. Ben gisteren begonnen aan The Walking Dead, maar daar ben ik na twee afleveringen ook niet echt onverdeeld positief over. Positiever was ik over Vikings.
Vanavond opnieuw beginnen met Fargo, de serie. Heb al twee afleveringen gezien, maar een vriend van me wil het ook graag zien, dus begin ik samen met hem weer van voren af aan. Geen opgave.
Dat is wel een optie. Ik laat het maar even zo. Trein WiFi is net zoals de ns niet snelquote:Op maandag 12 mei 2014 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
De spatie weghalen.
Ik heb de desktop layout op mijn telefoon en dus ook alle smilies.
Ik zit ook in de trein, welke coupe zit jij?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:35 schreef isax het volgende:
Het is druk in de trein. Fuck ik ga in Utopia, die hebben geen ns.
Ah gelukkig.... Ik zak al tov vorige maand.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:17 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "UTOPIA SLOWCHAT" van 01-05-2014 t/m 10-05-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 769 Joezi![]()
02 663 Baconbus![]()
03 269 Punkman![]()
04 242 Braindead2000![]()
05 210 BoonDockSaint![]()
06 204 isax![]()
07 198 liesje1979![]()
08 197 Soury![]()
09 186 Inodder![]()
10 182 ChocoFan![]()
11 147 Jian![]()
12 146 Miek37![]()
13 144 Parlay![]()
14 138 PoezeligDing![]()
14 138 PaRoDiUzZ
Eerste paar afleveringen TWD zijn idd niet geweldig, maar dat komt goed!quote:Op maandag 12 mei 2014 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets van gezien. Ben gisteren begonnen aan The Walking Dead, maar daar ben ik na twee afleveringen ook niet echt onverdeeld positief over. Positiever was ik over Vikings.
Vanavond opnieuw beginnen met Fargo, de serie. Heb al twee afleveringen gezien, maar een vriend van me wil het ook graag zien, dus begin ik samen met hem weer van voren af aan. Geen opgave.
En Fringe, staat die in jouw lijstje?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Eerste paar afleveringen TWD zijn idd niet geweldig, maar dat komt goed!
Homeland waardeer ik anders minder dan TWD die zet ik daar wel een stukje boven, En dan ben ik ben eigenlijk totaal anti zombi shit enzo. Helemaal niet mijn genre normaal.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van The Walking Dead heb ik de eerste 2 seizoenen gezien. Ik zat ook een beetje in het midden qua waardering. Het komt niet in de buurt van series als Breaking Bad en Homeland maar het was ook weer niet slecht.
Yepquote:Op maandag 12 mei 2014 18:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En Fringe, staat die in jouw lijstje?
Weet je wat het probleem met The Walking Dead is. Als ik het kijk komt constant de gedachte terug: Waarom is 99,99999% van de wereldbevolking gedood door domme langzame zombies?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
Homeland waardeer ik anders minder dan TWD die zet ik daar wel een stukje boven, En dan ben ik ben eigenlijk totaal anti zombi shit enzo. Helemaal niet mijn genre normaal.
Als ik zombie lees hoef ik al niet meer.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yep
http://www.bierdopje.com/users/Inodder/shows
Ik heb gisteren de eerste aflevering van Fringe gezien. Ik vond het niet bijzonder goed. Moet ik nog verder kijken? Wordt het beter?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yep
http://www.bierdopje.com/users/Inodder/shows
Die is wel tof, ik was er even klaar mee. Ik haak wel weer inquote:
Ik heb er wel eens met mijn kont ingezeten, was niet grappigquote:Op maandag 12 mei 2014 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een hartje van Joezi.
En superleuk gewerkt. We hebben weer een keer brandnetelsoep gemaakt en deze keer mochten de kinderen het van me verkopen voor 5 cent per beker (opbrengst kika, anders mag je niets verkopen van de stichting zonder goed doel)
Ze hebben rond de 9 euro verdiend. En een moeder kocht wat over was op voor thuis.
Kinderen vonden het een groot feest.
Laatste aflevering vond ik leuk. Wederom niet veel actie, maar de volgende belooft veel goeds.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is wel tof, ik was er even klaar mee. Ik haak wel weer in
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ah gelukkig.... Ik zak al tov vorige maand.
Ps Doen jullie eens rustig aan joh... ik probeer bij te lezen, maar volgens mij lopen jullie enkel verder uit.
Ik was zelf eerst ook een beetje huiverig maar het is echt lekker. Kinderen beginnen in maart ofzo al te vragen wanneer we weer brandnetelsoep gaan maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens met mijn kont ingezeten, was niet grappig
Afgelopen nacht kwam aflevering 6 uit.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik spaar ze op, hoever zijn ze al?
Ik moet nog beginnen met serie 4quote:Op maandag 12 mei 2014 18:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laatste aflevering vond ik leuk. Wederom niet veel actie, maar de volgende belooft veel goeds.
Ja weet ik, ik heb het nog nooit gegeten. Wel gevoeld.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was zelf eerst ook een beetje huiverig maar het is echt lekker. Kinderen beginnen in maart ofzo al te vragen wanneer we weer brandnetelsoep gaan maken.
Nah tijdje gekeken niet veel aan, nadeel vind ik dat elke aflevering een eigen verhaal heeft, met een rode draad er doorheen. De rode daad is wel leuk, maar elke aflevering weer een moordonderzoekquote:
Ik loop achter maar ja tijd he?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh echt? Dan heb je bijna 6 uur aan nieuw materiaal te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hij was leuk. Tywin was weer genoeg in beeld, en het eindigt heel sterk, dus volgende week wordt een knaller.quote:
ja ik was ook verrast, de die-hards in de COS waren woest want die zijn nu geen elitequote:Op maandag 12 mei 2014 18:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha ja, vraag me niet hoe. Maar even plan de campagne. Wat doe jij?
En moeten we nu op iemand stemmen die we erin willen houden, of? Haak ik net af bij Utopia, maken ze me Elite.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja ik was ook verrast, de die-hards in de COS waren woest want die zijn nu geen elite![]()
Maargoed we moeten op iemand stemmen die in de top 3 kan eindigen, anders is het een verloren stem..
Ik was niet onder de indruk van de acteerprestaties van Olivia Dunham. Ik denk dat ik het niet verder ga kijken.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah tijdje gekeken niet veel aan, nadeel vind ik dat elke aflevering een eigen verhaal heeft, met een rode draad er doorheen. De rode daad is wel leuk, maar elke aflevering weer een moordonderzoek![]()
![]()
Die gedachte heb ik ook wel eens gehad... maar als ze echt met zulke grote hordes zijn....quote:Op maandag 12 mei 2014 18:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem met The Walking Dead is. Als ik het kijk komt constant de gedachte terug: Waarom is 99,99999% van de wereldbevolking gedood door domme langzame zombies?
Er staan maar heel weinig zombie-series in die lijst hoor... 1 maar denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik zombie lees hoef ik al niet meer.
Ja snap het ook niet, denk dat iemand fan van ons isquote:Op maandag 12 mei 2014 18:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En moeten we nu op iemand stemmen die we erin willen houden, of? Haak ik net af bij Utopia, maken ze me Elite.
Ja... Eerste seizoenen vond ik erg intrigerend... de laatsten toch wel iet minder maar ja...quote:Op maandag 12 mei 2014 18:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de eerste aflevering van Fringe gezien. Ik vond het niet bijzonder goed. Moet ik nog verder kijken? Wordt het beter?
Ook met films, ik vind dat zo dom ofzo. Vampieren vallen ook in die categoriequote:Op maandag 12 mei 2014 18:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Er staan maar heel weinig zombie-series in die lijst hoor... 1 maar denk ik.
Nope... Ik spaar ze nog steeds netjes opquote:
Echt hè. Het liefst 6 tegelijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet, denk dat iemand fan van ons is![]()
Wie we eruit willen was makkelijker geweest
Je hebt al bijna 6 uur nu, tijd om te kijken. Ik beveel je.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nope... Ik spaar ze nog steeds netjes op
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een hartje van Joezi.
En superleuk gewerkt. We hebben weer een keer brandnetelsoep gemaakt en deze keer mochten de kinderen het van me verkopen voor 5 cent per beker (opbrengst kika, anders mag je niets verkopen van de stichting zonder goed doel)
Ze hebben rond de 9 euro verdiend. En een moeder kocht wat over was op voor thuis.
Kinderen vonden het een groot feest.
Was je zo opgewonden dat je geen geduld had om.... laat maar....quote:Op maandag 12 mei 2014 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens met mijn kont ingezeten, was niet grappig
Ik aan Janet. Beetje je tiet laten zien. Bah bah bah.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ergerde me juist weer kapot aan Joshua Jackson...
Elite zit hieronder op....quote:
quote:
Heb je het wel over Fringe?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah tijdje gekeken niet veel aan, nadeel vind ik dat elke aflevering een eigen verhaal heeft, met een rode draad er doorheen. De rode daad is wel leuk, maar elke aflevering weer een moordonderzoek![]()
![]()
Dit is de popupol van eergisteren ofzoquote:Op maandag 12 mei 2014 19:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik aan Janet. Beetje je tiet laten zien. Bah bah bah.
SPOILER: niet kijken INODDEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Piesen.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Was je zo opgewonden dat je geen geduld had om.... laat maar....
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is de popupol van eergisteren ofzoDuidelijk, Rienk of Dennis voor mij.SPOILER: niet kijken INODDEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
hmm ja maar schiet je daar iets mee op? Isabella is al zekerquote:
eeh lullol! Bederf onze elitaire fuif niet, jij burger!quote:Op maandag 12 mei 2014 19:10 schreef Braindead2000 het volgende:
WEG MET DE ELITE!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
eeh lullol! Bederf onze elitaire fuif niet, jij burger!
Wat ik daarmee opschiet is dat ik hoop dat één van beiden erin blijft. Lien of Aike kunnen mij echt niks schelen.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja maar schiet je daar iets mee op? Isabella is al zeker, nu staan Nicolien en Aikut en dan Emillios daar achter
Ja, ik zei ook al dat het mijn genre eigenlijk totaal niet is... De zombies zijn hier vwmb dan ook maar bijzaak... gaat veel meer om de mensen.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook met films, ik vind dat zo dom ofzo. Vampieren vallen ook in die categorie
Eerst POI nog wegwerken.... maar nu ik weer wat actief ben op Fok!quote:Op maandag 12 mei 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt al bijna 6 uur nu, tijd om te kijken. Ik beveel je.
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
eeh lullol! Bederf onze elitaire fuif niet, jij burger!
Allemaal weer totaal onschuldig natuurlijk.... Mijn gedachten namen al weer een loopje met mequote:
Ja maar de 3 populairste krijgen nu dus 1 elitestem per persoon. Dus als Rienk of Dennis niet bij die top 3 komen schiet je er niks mee op.. onze stem is 0,1 % waardquote:Op maandag 12 mei 2014 19:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ik daarmee opschiet is dat ik hoop dat één van beiden erin blijft. Lien of Aike kunnen mij echt niks schelen.
koken! biefreepjes in breezersausquote:Op maandag 12 mei 2014 19:15 schreef isax het volgende:
ik ben thuis![]()
koken of afhalen?
ik zet die streams maar eens aan
derek, ik mis hem iedere dagquote:Op maandag 12 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar de 3 populairste krijgen nu dus 1 elitestem per persoon. Dus als Rienk of Dennis niet bij die top 3 komen schiet je er niks mee op.. onze stem is 0,1 % waard![]()
Was Derek er maar![]()
Koken.... Afhalen heb je toch ook werk mee.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:15 schreef isax het volgende:
ik ben thuis![]()
koken of afhalen?
ik zet die streams maar eens aan
Oh zo ja. Ik kan alleen stemmen wat ik leuk vind. Ik ga niet op Lien of Aike stemmen omdat zij toevallig bij de top 3 zitten.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar de 3 populairste krijgen nu dus 1 elitestem per persoon. Dus als Rienk of Dennis niet bij die top 3 komen schiet je er niks mee op.. onze stem is 0,1 % waard![]()
Was Derek er maar![]()
Nee elite is ook geen steekproef natuurlijk. Dennis doen?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh zo ja. Ik kan alleen stemmen wat ik leuk vind. Ik ga niet op Lien of Aike stemmen omdat zij toevallig bij de top 3 zitten.
owja geen vlees he.... eet je wel visjes?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:17 schreef isax het volgende:
[..]
maar ik een geen biefreepjes![]()
misschien hebben ze bij bird (thai) wel breezersaus?
als het maar geen nemo is.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja geen vlees he.... eet je wel visjes?
met slagroomquote:Op maandag 12 mei 2014 19:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan ook als toetje natuurlijk, fruit, limoenijs en breezersaus
Yup.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee elite is ook geen steekproef natuurlijk. Dennis doen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welke mannen ontbreken er nu hier? Dan weten we gelijk welke homo zijn.
Yeah! I'm gay!quote:
It's my trademarkquote:Op maandag 12 mei 2014 19:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sommige posts van jou zijn echt Back To The Future-style.![]()
Ze keken allemaal, dus ik had weinig keus.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Niet lang daarna werd iedereen hier door het Songfestivalvirus gegrepen.
lol werd het verdomme nog spannend ookquote:Op maandag 12 mei 2014 19:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Niet lang daarna werd iedereen hier door het Songfestivalvirus gegrepen.
douze pointsquote:Op maandag 12 mei 2014 20:06 schreef Inodder het volgende:
Ben ik de enige die er niets van gezien heeft....
Dat had ik idd ook niet gedacht. Elke keer The Netherlands horen is toch wel leuker kijken. Maar wel alleen de stemmingquote:
geen idee, het is een echte hype.. zijn baasje verdiend veel centjes in de mediaquote:Op maandag 12 mei 2014 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou die hond last van hondsdolheid hebben?
Joezie heeft al maanden jeuk.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou die hond last van hondsdolheid hebben?
OMG, ik zie het...quote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
geen idee, het is een echte hype.. zijn baasje verdiend veel centjes in de media
nah lijkt me sowieso een erg doorgefokt ras, das meestal nie zo gezondquote:Op maandag 12 mei 2014 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
OMG, ik zie het...![]()
(omdat ik het te veel met stomme Billy associeer vind ik het ook een stomme hond, zielig voor hem eigenlijk...)
klopt. het zijn gehandicapten hondjes.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
nah lijkt me sowieso een erg doorgefokt ras, das meestal nie zo gezond
toch maar besteld?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:22 schreef isax het volgende:
ik moet godverdomme 20 minuten op mijn eten wachten
yup. ben een luie tak en de echte appie is 10 minute lopen. hier zit alleen zo'n toeriste ahtje.quote:
ik was naar een nieuwe Spar, naast het centraal station.. pfff dubbele prijzen gelijkquote:Op maandag 12 mei 2014 20:24 schreef isax het volgende:
[..]
yup. ben een luie tak en de echte appie is 10 minute lopen. hier zit alleen zo'n toeriste ahtje.
Het is toch gewoon een Chinese naakthond?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:22 schreef isax het volgende:
[..]
klopt. het zijn gehandicapten hondjes.
het kale is een mutatie ding maar dat fokke ze vrolijk door
Het ging beter met de uierzalf!quote:
hier heb je alleen de appie. dus die kunnen doen wat ze willenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik was naar een nieuwe Spar, naast het centraal station.. pfff dubbele prijzen gelijk
chinese naakthond:quote:Op maandag 12 mei 2014 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een Chinese naakthond?
Ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een Chinese naakthond?
Je had sneller gewoon zelf kunnen kokenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:22 schreef isax het volgende:
ik moet godverdomme 20 minuten op mijn eten wachten
maar heb geen boodschappen gedaanquote:Op maandag 12 mei 2014 20:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je had sneller gewoon zelf kunnen koken
ja ik ook 2 toko's in mijn straat en turkse slager, groenteboer.. Zelfs een Poolse "supermarkt" met LAYS chips en COCA COLA in de vitrinequote:Op maandag 12 mei 2014 20:28 schreef isax het volgende:
[..]
hier heb je alleen de appie. dus die kunnen doen wat ze willen![]()
maar de prijzen zijn denk ik wel het zelfde alleen die bij het waterlooplein heeft dingen waarmee je kookt.
deze heeft niet eens satesaus kwam ik laatst achter![]()
maar ik heb wel 943945907589 toko's
Gaat het goed verderquote:Op maandag 12 mei 2014 20:28 schreef isax het volgende:
[..]
hier heb je alleen de appie. dus die kunnen doen wat ze willen![]()
maar de prijzen zijn denk ik wel het zelfde alleen die bij het waterlooplein heeft dingen waarmee je kookt.
deze heeft niet eens satesaus kwam ik laatst achter![]()
maar ik heb wel 943945907589 toko's
Wat is er dan gehandicapt aan? En die mutatie bestaat al een eeuw ongeveer.quote:
ik woon tussen 2 tokos, tegenover een toko, een straat vol met chinees achter. zelfs een chinees reisbureauquote:Op maandag 12 mei 2014 20:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja ik ook 2 toko's in mijn straat en turkse slager, groenteboer.. Zelfs een Poolse "supermarkt" met LAYS chips en COCA COLA in de vitrine
Eet een hond danquote:Op maandag 12 mei 2014 20:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik woon tussen 2 tokos, tegenover een toko, een straat vol met chinees achter. zelfs een chinees reisbureau
ik ben tegen op een hond fokke naar een bepaald beeld. je houd het niet tegen door rasstandaarde maar ik ben er van overtuigt dat het niet gezond is. misschien is haar of geen haar opzich geen probleem maar bij andere hondjes wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er dan gehandicapt aan? En die mutatie bestaat al een eeuw ongeveer.
Een mutatie is niet altijd iets afschuwelijks, iets Frankensteinigs.
aah die heb ik lekker ook! Hier is ook gewoon alles alleen wat kleinschaligerquote:Op maandag 12 mei 2014 20:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik woon tussen 2 tokos, tegenover een toko, een straat vol met chinees achter. zelfs een chinees reisbureau
Mijn god zegquote:Op maandag 12 mei 2014 20:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben tegen op een hond fokke naar een bepaald beeld. je houd het niet tegen door rasstandaarde maar ik ben er van overtuigt dat het niet gezond is. misschien is haar of geen haar opzich geen probleem maar bij andere hondjes wel.
pad thai met garnalen ennnnn viskoekjes.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
aah die heb ik lekker ook! Hier is ook gewoon alles alleen wat kleinschaligerMaar wat heb je nou besteld?
Ja duh.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben tegen op een hond fokke naar een bepaald beeld. je houd het niet tegen door rasstandaarde maar ik ben er van overtuigt dat het niet gezond is. misschien is haar of geen haar opzich geen probleem maar bij andere hondjes wel.
hondjes kunnen zichzelf (meestal) niet warm houden. dat is toch een handicap als hond zijnde?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja duh.
Maar je loopt meteen te blaten dat een Chinese naakthond dit uiterlijk heeft door mutatie en doorfokken, en dat ze gehandcapt zijn.
Dat is gewoon bullshit.
Ik ben bang van doorgefokte mensenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja duh.
Maar je loopt meteen te blaten dat een Chinese naakthond dit uiterlijk heeft door mutatie en doorfokken, en dat ze gehandicapt zijn.
Dat is gewoon bullshit.
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:36 schreef isax het volgende:
[..]
hondjes kunnen zichzelf (meestal) niet warm houden. dat is toch een handicap als hond zijnde?
Door het doorfokken naar een kleiner formaat hebben ze een zeer slecht gebit, en de naakte versie heeft snel last van huidziektes en verbrand in de zon.. verder niet zielig hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja duh.
Maar je loopt meteen te blaten dat een Chinese naakthond dit uiterlijk heeft door mutatie en doorfokken, en dat ze gehandicapt zijn.
Dat is gewoon bullshit.
Maar dat heeft nog steeds niks te maken met een mutatie en doorfokken. Wat de naaktheid betreft. Dat beest is al minstens sinds de 12e eeuw nakend.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Door het doorfokken naar een kleiner formaat hebben ze een zeer slecht gebit, en de naakte versie heeft snel last van huidziektes en verbrand in de zon.. verder niet zielig hoor
Weet je niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat heeft nog steeds niks te maken met een mutatie en doorfokken. Wat de naaktheid betreft. Dat beest is al minstens sinds de 12e eeuw nakend.
maakt toch niet uit wanneer het gefokt is? vroeger was het juist nog extremer lijkt mequote:Op maandag 12 mei 2014 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat heeft nog steeds niks te maken met een mutatie en doorfokken. Wat de naaktheid betreft. Dat beest is al minstens sinds de 12e eeuw nakend.
Je wil me gewoon niet begrijpen.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
maakt toch niet uit wanneer het gefokt is? vroeger was het juist nog extremer lijkt me
Ik heb een grotequote:Op maandag 12 mei 2014 20:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar je kunt wel goed door je neus ademen?
Dat zijn inderdaad dieren die kapotgefokt zijn voor het uiterlijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:43 schreef Ygritte het volgende:
Cavalier King Charles spaniels met te kleine kopjes vind ik wel zielig,
Of een Manx, kat zonder staart (wat in principe gewoon spina bifida heeft).
Nee hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
je pakt net het verkeerde ras bij je argumenten
En nog een keer en nog een keerquote:
Ik ben niksquote:
die spaniels die krijgen gewoon epilepsie door dat gekloot.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:43 schreef Ygritte het volgende:
Cavalier King Charles spaniels met te kleine kopjes vind ik wel zielig,
Of een Manx, kat zonder staart (wat in principe gewoon spina bifida heeft).
Plak er zelf een plakplaatje op.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent niks? Dat klinkt niet heul zelfverzekerd.
Ik had het over geloof, of ben je een beetje domquote:
Laat maar zitten. Je wil niks zeggen, het is duidelijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het over geloof, of ben je een beetje dom
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent niks? Dat klinkt niet heul zelfverzekerd.
Beter dan jou als userquote:
Erin geluisd, schande inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:52 schreef isax het volgende:
[..]
en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
ja een aanhanger hangt hier soms rond in de nachtquote:Op maandag 12 mei 2014 20:52 schreef isax het volgende:
[..]
en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Uhh ok.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laat maar zitten. Je wil niks zeggen, het is duidelijk.
haha, laatst was ie naar de disco geweestquote:Op maandag 12 mei 2014 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja een aanhanger hangt hier soms rond in de nacht
kloptquote:Op maandag 12 mei 2014 20:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha, laatst was ie naar de disco geweest![]()
![]()
Jesus trut ga eten. Moeten we elk hapje meemaken zuchtquote:Op maandag 12 mei 2014 20:55 schreef isax het volgende:
viskoekjes...niet mijn ding maar het klinkt zo lekker
nog nooit opquote:Op maandag 12 mei 2014 20:55 schreef isax het volgende:
jij ook weer een grafbui merk ikquote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus trut ga eten. Moeten we elk hapje meemaken zucht
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel meer over je huidige eet-sensatiesquote:Op maandag 12 mei 2014 20:55 schreef isax het volgende:
Ook op de Engelse zag ik nergens staan dat de hondjes gehandicapt zijn. Of een freakmutatie, steeds haarlozer.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
wel altijd de Spaanse of Engelse pagina pakken he..
ja ik wil eigenlijk ook wel meer horen, behalve pittig nog andere intense smaken ervarenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vertel meer over je huidige eet-sensaties
Ik eet ook vanavondquote:Op maandag 12 mei 2014 20:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat zeikwijf ga ik stalken.quote:
Nog zo'n brei en geranium troela.quote:
Hairless varieties of the Cresteds can be prone to poor dentition. Poor dentition may include missing or crowded teeth and teeth prone to decay when not properly cared for. Most dogs of the Puff variety have few, if any, dental defectsquote:Op maandag 12 mei 2014 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook op de Engelse zag ik nergens staan dat de hondjes gehandicapt zijn. Of een freakmutatie, steeds haarlozer.
het was te vettig en rood van kleur? maar er zat des on danks had het wel een goede bitequote:Op maandag 12 mei 2014 20:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |