Laatste aflevering vond ik leuk. Wederom niet veel actie, maar de volgende belooft veel goeds.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is wel tof, ik was er even klaar mee. Ik haak wel weer in
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ah gelukkig.... Ik zak al tov vorige maand.
Ps Doen jullie eens rustig aan joh... ik probeer bij te lezen, maar volgens mij lopen jullie enkel verder uit.
Ik was zelf eerst ook een beetje huiverig maar het is echt lekker. Kinderen beginnen in maart ofzo al te vragen wanneer we weer brandnetelsoep gaan maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens met mijn kont ingezeten, was niet grappig
Afgelopen nacht kwam aflevering 6 uit.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik spaar ze op, hoever zijn ze al?
Ik moet nog beginnen met serie 4quote:Op maandag 12 mei 2014 18:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laatste aflevering vond ik leuk. Wederom niet veel actie, maar de volgende belooft veel goeds.
Ja weet ik, ik heb het nog nooit gegeten. Wel gevoeld.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was zelf eerst ook een beetje huiverig maar het is echt lekker. Kinderen beginnen in maart ofzo al te vragen wanneer we weer brandnetelsoep gaan maken.
Nah tijdje gekeken niet veel aan, nadeel vind ik dat elke aflevering een eigen verhaal heeft, met een rode draad er doorheen. De rode daad is wel leuk, maar elke aflevering weer een moordonderzoekquote:
Ik loop achter maar ja tijd he?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh echt? Dan heb je bijna 6 uur aan nieuw materiaal te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hij was leuk. Tywin was weer genoeg in beeld, en het eindigt heel sterk, dus volgende week wordt een knaller.quote:
ja ik was ook verrast, de die-hards in de COS waren woest want die zijn nu geen elitequote:Op maandag 12 mei 2014 18:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha ja, vraag me niet hoe. Maar even plan de campagne. Wat doe jij?
En moeten we nu op iemand stemmen die we erin willen houden, of? Haak ik net af bij Utopia, maken ze me Elite.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja ik was ook verrast, de die-hards in de COS waren woest want die zijn nu geen elite![]()
Maargoed we moeten op iemand stemmen die in de top 3 kan eindigen, anders is het een verloren stem..
Ik was niet onder de indruk van de acteerprestaties van Olivia Dunham. Ik denk dat ik het niet verder ga kijken.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah tijdje gekeken niet veel aan, nadeel vind ik dat elke aflevering een eigen verhaal heeft, met een rode draad er doorheen. De rode daad is wel leuk, maar elke aflevering weer een moordonderzoek![]()
![]()
Die gedachte heb ik ook wel eens gehad... maar als ze echt met zulke grote hordes zijn....quote:Op maandag 12 mei 2014 18:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem met The Walking Dead is. Als ik het kijk komt constant de gedachte terug: Waarom is 99,99999% van de wereldbevolking gedood door domme langzame zombies?
Er staan maar heel weinig zombie-series in die lijst hoor... 1 maar denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik zombie lees hoef ik al niet meer.
Ja snap het ook niet, denk dat iemand fan van ons isquote:Op maandag 12 mei 2014 18:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En moeten we nu op iemand stemmen die we erin willen houden, of? Haak ik net af bij Utopia, maken ze me Elite.
Ja... Eerste seizoenen vond ik erg intrigerend... de laatsten toch wel iet minder maar ja...quote:Op maandag 12 mei 2014 18:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de eerste aflevering van Fringe gezien. Ik vond het niet bijzonder goed. Moet ik nog verder kijken? Wordt het beter?
Ook met films, ik vind dat zo dom ofzo. Vampieren vallen ook in die categoriequote:Op maandag 12 mei 2014 18:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Er staan maar heel weinig zombie-series in die lijst hoor... 1 maar denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |