1.5 uur doorkarren in de pislucht? je gaat toch met de auto, pak je even een afslag/parkeerplaats/zijstraat, poes uit bakkie, bakkie schoon, poes int bakkie, karren met de bakquote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Daar doe je jezelf, noch poes en plezier mee. Zo lekker is het niet om in je kleine (maar relatief veilige) kooitje een hand met een droogdoek binnen te krijgen. En als ie ontsnapt, heb je helemaal de poppen aan het dansen.
Dus nee, ik zou niet stoppen om schoon te maken. Ik zou wat voorbereidingen treffen en verder in één streep naar huis rijden.
Doe wat je niet laten kan. Zwangerschapsmatrasjes werken primaquote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef Life2.0 het volgende:
1.5 uur doorkarren in de pislucht? je gaat toch met de auto, pak je even een afslag/parkeerplaats/zijstraat, poes uit bakkie, bakkie schoon, poes int bakkie, karren met de bak
Je kán overwegen je man aan te bieden op FOK!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:36 schreef _Joy_ het volgende:
Wat een leuk beesten ook leuk om te lezen dat ie waarschijnlijk een nieuw huisje gevonden heeft.
Als ik m'n man niet had, kwam ik hem zo halen
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Je kán overwegen je man aan te bieden op FOK!
Er is vast wel iemand die erom verlegen zit
Wat fijn te lezen dat Felix misschien een nieuw huisje heeft gevonden bij Lotteh.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja![]()
ben in middels aan de praat met lotteh. En wel van overtuigd dat Felix daar op zijn plek is. Vanavond even overleggen met vrouw des huizes hoe en wat
Ik heb er ook een goed gevoel bij! Kijk er al heel erg naar uit en ga er natuurlijk mijn uiterste best doen hier een fijne plek voor Felix te maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:24 schreef Exentric90 het volgende:
Felix word Zondag aanstaande opgehaald door Lotteh. Ik heb er een goed gevoel bij en ben blij voor Felix dat het zo snel geregeld kon worden
Bedankt Lotteh!
Ga ik even naar kijken, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:13 schreef vronie het volgende:
[..]
Wat fijn te lezen dat Felix misschien een nieuw huisje heeft gevonden bij Lotteh.
Wat ook kan helpen bij het vervoeren van dieren is http://www.feliway.nl/Fel(...)kan-ik-het-gebruiken.
Kan een paar dagen tot enkele weken duren, maar geduld werkt het beste.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:14 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ik heb er ook een goed gevoel bij! Kijk er al heel erg naar uit en ga er natuurlijk mijn uiterste best doen hier een fijne plek voor Felix te maken.
[..]
Ga ik even naar kijken, bedankt voor de tip!
voor Felix lijkt het me ook wel even te duren. Hij heeft wel meer met vrouwen maar is gewoon erg een kennig en "angstig" en vliegt al gouw weg als iemand van de bank op staat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:48 schreef klipper het volgende:
[..]
Kan een paar dagen tot enkele weken duren, maar geduld werkt het beste.
Onze nieuwe poes was gelijk hoteldebotel van mij, maar van de andere huisgenoten duurde dat iets langer.
Dat is er wel ja. En misschien is dat wel makkelijker ja. Hoe wel het toch moeilijk is naarmate het dichterbij komt. Maar het scheelt veel dat ik er van overtuigd ben dat het beter is voor Felixquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:36 schreef Prego het volgende:
Lotteh![]()
![]()
Fijn TS dat je zo snel iemand hebt gevonden. En ik heb het idee dat er vertrouwen is, en dat maakt het misschien wat makkelijker om afstand te doen van Felix.
Goed afgelopen dusquote:Op zondag 18 mei 2014 23:28 schreef Exentric90 het volgende:
Felix vandaag opgehaald door lotteh.
De hele dag wel moeite mee gehad. Vanavond een filmpje gekregen dat Felix al zoetjes aan aan het spelen is. Dus hij is op zijn plekje.
Bedankt iedereen voor de support!
Wil je het filmpje met ons delenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:28 schreef Exentric90 het volgende:
Felix vandaag opgehaald door lotteh.
De hele dag wel moeite mee gehad. Vanavond een filmpje gekregen dat Felix al zoetjes aan aan het spelen is. Dus hij is op zijn plekje.
Bedankt iedereen voor de support!
Ja natuurlijk, heb 'm even op YouTube gezet.quote:
Leuk om te zienquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:54 schreef Lotteh het volgende:
Felix is hier nu al een paar dagen, en het gaat prima.De eerste dag trok hij zich erg terug maar we hebben hem zijn gang laten gaan en nu komt 'ie steeds vaker bij ons op de bank zitten en spelen. Hij voelt zich volgens mij steeds beter op z'n gemak.
En wat een schatje is het!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja natuurlijk, heb 'm even op YouTube gezet.![]()
Haha inderdaad!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:23 schreef Zonnetje1981 het volgende:
TT moet nog worden aangepast naar goed thuis gevonden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |