Wat maakt het nou uit als iemand pedofiel is? Zolang ze het maar niet praktiseren... Alsof zij er iets aan kunnen doen dat ze pedofiel zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
Flikker op met je tolerantie
Pedofilie is iets verwerpelijks en daar hoeft niks aan getolereerd te worden
En dat is nog te weinig.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:00 schreef NLTolerant het volgende:
Er zijn vreselijke klopjachten op pedofielen gaande in ons land, door deze klopjachten voelen pedofielen zich opgejaagd en buitengesloten.
Een pedofiel is een pedoseksueel die nog niet de gelegenheid heeft gehad om dit te praktiseren(uitzonderingen daar gelaten).quote:Op maandag 12 mei 2014 13:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit als iemand pedofiel is? Zolang ze het maar niet praktiseren... Alsof zij er iets aan kunnen doen dat ze pedofiel zijn
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een pedofiel is een pedoseksueel die nog niet de gelegenheid heeft gehad om dit te praktiseren(uitzonderingen daar gelaten).
Maar ga jij maar lekker met je 6 jarige dochtertje naast een pedofiel wonen om te laten zien hoe tolerant je wel niet bent
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
Flikker op met je tolerantie
Pedofilie is iets verwerpelijks en daar hoeft niks aan getolereerd te worden
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een pedofiel is een pedoseksueel die nog niet de gelegenheid heeft gehad om dit te praktiseren(uitzonderingen daar gelaten).
Maar ga jij maar lekker met je 6 jarige dochtertje naast een pedofiel wonen om te laten zien hoe tolerant je wel niet bent
Men, wat een reacties weer hierquote:Op maandag 12 mei 2014 13:11 schreef quirina het volgende:
Ik kan en wil geen begrip opbrengen voor personen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen.
Daar draait mijn maag van om.
Daar kunnen zij niks aan doenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:11 schreef quirina het volgende:
Ik kan en wil geen begrip opbrengen voor personen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen.
Daar draait mijn maag van om.
dit. Hoe verwerpelijk pedofilie ook is in onze cultuur en westerse maatschappij, het blijkt net als homoseksualiteit een seksuele voorkeur te zijn. Een geaardheid. En zolang het niet gepraktiseerd word zullen we met deze mensen moeten leven in onze maatschappij.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit als iemand pedofiel is? Zolang ze het maar niet praktiseren... Alsof zij er iets aan kunnen doen dat ze pedofiel zijn
Heb ik moeite mee te geloven. Bijkans alle pedoseksuelen waarvan ik weet heb(beperkt, media voornamelijk) hebben een fiks trauma, vaak misbruik verleden.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:36 schreef awiebo het volgende:
[..]
dit. Hoe verwerpelijk pedofilie ook is in onze cultuur en westerse maatschappij, het blijkt net als homoseksualiteit een seksuele voorkeur te zijn. Een geaardheid. En zolang het niet gepraktiseerd word zullen we met deze mensen moeten leven in onze maatschappij.
Dat neemt nog steeds niet weg dat ze er weinig tegen kunnen doen of konden doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb ik moeite mee te geloven. Bijkans alle pedoseksuelen waarvan ik weet heb(beperkt, media voornamelijk) hebben een fiks trauma, vaak misbruik verleden.
Vind echt dat er een enorm gat zit tussen homo(2 wilsbekwame mensen, seksueel rijp) en pedofiel(mens die een waanbeeld moet scheppen dat de ander wil, pre puberaal, niet seksueel rijp, slachtoffer ipv minnaar/minnares).
Geaardheid lost dat gat niet op, het blijft een feit dat een pedoseksueel de werkelijkheid los moet laten om te kunnen denken dat het slachtoffer hun echt wil, een partner is en dat homoseksuelen dat niet hoeven te doen, het echt is ipv een waanbeeld.
Maar het maakt wel een enorm verschil. Het verschil tussen acceptatie en behandeling noodzakelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat neemt nog steeds niet weg dat ze er weinig tegen kunnen doen of konden doen.
Nee, pas zodra ze over gaan tot actie komt dat ter sprake. Ik vind eigenlijk dat elke pedo die er "last" van heeft, behandeling aangeboden zou moeten krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar het maakt wel een enorm verschil. Het verschil tussen acceptatie en behandeling noodzakelijk.
Als ze overgaan tot actie is te laat. Daarvoor moet ingegrepen worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, pas zodra ze over gaan tot actie komt dat ter sprake. Ik vind eigenlijk dat elke pedo die er "last" van heeft, behandeling aangeboden zou moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |