Kan het niet zo zijn dat docenten al eerder het aantal behaalde punten aan je doorgeven zodat je een indicatie van je punt krijgt ?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Alle uitslagen worden tegelijkertijd bekendgemaakt
Nee, dat gebeurt echt nietquote:Op maandag 12 mei 2014 20:20 schreef examens14vwo het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat docenten al eerder het aantal behaalde punten aan je doorgeven zodat je een indicatie van je punt krijgt ?
Eerst de hele tekst lezen, en terwijl je de tekst leest met een marker de punten onderstrepen die erin verwerkt moeten wordenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef Herpderphawk het volgende:
Hoe maken jullie de samenvattingen, mensen? Morgen Nederlands. Tips?
Denk na tijdens het onderstrepen, dan kan je daarna alles gewoon makkelijk overschrijven en letten op je spelling en grammatica. Dat is dé succesformule.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef Herpderphawk het volgende:
Hoe maken jullie de samenvattingen, mensen? Morgen Nederlands. Tips?
Het gebeurt nooit dat ze je het aantal behaalde punten geven maar bij ons komt het nog wel eens voor dat de M&O leraar je een mailtje stuurt met de tekst: "ik zou je boeken nog maar even bewaren"quote:Op maandag 12 mei 2014 20:20 schreef examens14vwo het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat docenten al eerder het aantal behaalde punten aan je doorgeven zodat je een indicatie van je punt krijgt ?
Dus zien we je volgend jaar weer hier?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een poging gedaan maar opgegeven
Scheikunde en biologie zijn echt vakken waar je het van je voorkennis moet hebben
Vast wel, maar niet als examenkandidaatquote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef FIGHTME100 het volgende:
[..]
Dus zien we je volgend jaar weer hier?
Gewoon vavo en werken, je hoeft niet gelijk naar het MBOquote:Op maandag 12 mei 2014 21:26 schreef dolf1010 het volgende:
als ik zak :
[ afbeelding ]
ben namelijk in de 3e ook al blijven zitten dus dan moet ik naar MBO
Ja dat is waar maar ik voel mezelf dan toch zo triest.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:32 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Gewoon vavo en werken, je hoeft niet gelijk naar het MBO
Als je in de 3e blijft zitten en dan in je examenjaar zakt, mag je het examenjaar nog eens doen hoor. Dat examenjaar staat los van de andere jaren.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar ik voel mezelf dan toch zo triest.
Gewoon omdat ik het niet op kon brengen om twee weekjes even keihard te leren
Ben zelf in de vierde blijven zitten, als ik het niet haal ga ik VAVO doen, ik zal dat havo papiertje halenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:26 schreef dolf1010 het volgende:
als ik zak :
[ afbeelding ]
ben namelijk in de 3e ook al blijven zitten dus dan moet ik naar MBO
Zullen we niet allerlei doemscenario's bedenken? Word je niet vrolijk van.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:49 schreef dolf1010 het volgende:
Als het kan blijf ik dan het liefste gewoon in 5 havo zitten, ik weiger gewoon om MBO te gaan doen.
Het is indd shit! Maar als ik eenmaal met zo'n vraag bezig ben herken ik dat het om zuurbase gaat.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef Cikx het volgende:
Vind die zuur-base shit echt tergend, ze hebben 100 verschillende manieren om zo'n vraag te stellen volgens mij. Steeds denk ik dat ik het snap en dan krijg ik weer een vraag die net iets anders is gesteld en dan heb ik weer geen idee
Desnoods FAVOquote:Op maandag 12 mei 2014 21:49 schreef dolf1010 het volgende:
Als het kan blijf ik dan het liefste gewoon in 5 havo zitten, ik weiger gewoon om MBO te gaan doen.
Mensen die H3O+ gebruiken.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:07 schreef J03llV het volgende:
[..]
Het is indd shit! Maar als ik eenmaal met zo'n vraag bezig ben herken ik dat het om zuurbase gaat.
Een zuur in een reactievergelijking altijd als!!??? Precies H+
Gaat ook niet altijd om de hoeveelheid maar ook kwaliteit. Ze kijken toch wel een beetje afzonderlijk naar de klachten?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:27 schreef JoelBaka het volgende:
6253 klachten voor Nederlands en 1527 voor M&O, mwah niet bijster veel maar ook niet heel weinig.
Klopt, alles wordt gesorteerd en daarna beoordeelt op kwaliteit. Een zeer goede klacht kan al genoeg zijn en 1000 bullshit klachten hoeven geen drol uit te makenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:29 schreef wvsnl het volgende:
[..]
Gaat ook niet altijd om de hoeveelheid maar ook kwaliteit. Ze kijken toch wel een beetje afzonderlijk naar de klachten?
Ik denk dat het LAKS ook enigszins turft welke klacht het vaakst genoemd is. Bijvoorbeeld Nederlands dat bij vraag 15 A ook een goed antwoord is vanwege huppelepup.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:32 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Klopt, alles wordt gesorteerd en daarna beoordeelt op kwaliteit. Een zeer goede klacht kan al genoeg zijn en 1000 bullshit klachten hoeven geen drol uit te makenMaar meestal geeft de start van de klachtenstroom wel een indicatie op het gebied van te lang/te moeilijk. (Dat zijn de simpelste klachten die vaak massaal gegeven worden.) De klachten die echt een A4'tje lang zijn zullen bijvoorbeeld eerder zorgen voor een aanpassing in het antwoordmodel. Wel disclaimer, ondanks dat klachten gegrond zijn kan LAKS enkel hun oordeel geven maar cito hoeft er helaas niet naar te luisteren
![]()
Doen wat je zelf wilt. Ik begin nu net voor scheikunde, wat ik vanmiddag heb.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:27 schreef savagesquad het volgende:
Is leren die dag van het examen aangeraden of afgeraden? Of misschien niet per sé leren maar oefenen of doornemen? Dus dan heb ik het niet over 's avonds maar over voor 13:30.
Haha succes! Is wel een goed vak van je neem ik aanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:30 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Doen wat je zelf wilt. Ik begin nu net voor scheikunde, wat ik vanmiddag heb.
Sommige beginnen drie weken van te voren en weigeren de dag van te voren nog iets doen.
Niet iedereen is hetzelfde.
Het is.. bijzonder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:52 schreef zaktak het volgende:
[..]
Haha succes! Is wel een goed vak van je neem ik aan
Dit had ik geschreven kunnen hebben. Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:17 schreef hofferin het volgende:
geluksvogel. mijn buurman besloot om 8 uur weer verder tegaan met zijn verbouwing dus zat ik recht op in me nest.
tnx buur!
Hangt af van de context. Monomeer is over het algemeen altijd het molecuul met een dubbele binding nog intact.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef jelfrikandel het volgende:
Een vraag aan de scheikunde klanten;
Hoe noteren jullie een monomeer als dat gevraagd wordt? In de SE's moesten we blokhaken om het molecuul tekenen met lange bindingen door de blokhaken heen en een 'n' erbij zetten. Maar in de antwoorden geven ze alleen de structuur formule van etheen bijvoorbeeld. Mag ik bij een monomeer gewoon het originele molecuul tekenen zonder enige aanpassingen?
Oké thanks!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt af van de context. Monomeer is over het algemeen altijd het molecuul met een dubbele binding nog intact.
Woon je in het zuiden? Regent het nu?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:51 schreef Wicky15 het volgende:
Als het maar niet gaat regenen als ik dadelijk naar school moet
Ik woon in het zuiden, maar het regent nog niet. Het gaat wel regenen volgens buienradarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woon je in het zuiden? Regent het nu?
Als beiden met ja beantwoord worden heb je pech.
dus als je een polymeer hebt moet je afleiden wat het monomeer is,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt af van de context. Monomeer is over het algemeen altijd het molecuul met een dubbele binding nog intact.
Gaat de regen nog lang duren dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woon je in het zuiden? Regent het nu?
Als beiden met ja beantwoord worden heb je pech.
Zoals al langs gekomen is; dat is de repeterende eenheidquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef lazypenguin het volgende:
[..]
dus als je een polymeer hebt moet je afleiden wat het monomeer is,
ik dacht dat het monomeer gewoon een stuk van de polymeer was, dus met de open bindingen
Nee, dat is de repeterende eenheid. Als je de monomeer moet afleiden dan moet je de dubbele bindingen terugzetten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef lazypenguin het volgende:
[..]
dus als je een polymeer hebt moet je afleiden wat het monomeer is,
ik dacht dat het monomeer gewoon een stuk van de polymeer was, dus met de open bindingen
De buien verplaatsen amper, de regen die er nu is blijft dat nog wel even.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat de regen nog lang duren dan?
STRES STRES STRESquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:01 schreef savagesquad het volgende:
Ooooh god, over anderhalf uur begint het..
Godverdomme. Dan kan ikniet meer snel weg hier. Regent al een half uur.. HARDquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De buien verplaatsen amper, de regen die er nu is blijft dat nog wel even.
Tekenen? Dat is er bij ons heel niet. Wat moet je dan doen? Een opdracht tekenen ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:19 schreef Greens1 het volgende:
Net examen tekenen gehad (vwo). Net zo vaag als verwacht.
Je krijgt een aantal afbeeldingen met vragen erbij. Het is allemaal erg zweverig en er valt bijna niet voor te leren. De helft van het cijfer is een schriftelijk examen en de andere helft is een praktische opdracht.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:23 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Tekenen? Dat is er bij ons heel niet. Wat moet je dan doen? Een opdracht tekenen ofzo?
Ja, het examen waar ik veruit het meeste tegenop zie. Zo ingewikkeld allemaal. Hoofdstuk 2 en 4 gaan nog wel, maar bij hoofdstuk 3 haak ik af.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:33 schreef gerwinner het volgende:
Iedereen is wel lang met scheikunde bezig, ik was als derde klaar na 2 uur en 40 minuten. De eerste was na 2 uren klaar
Was ook nog iemand die dyslexie heeft en tot 5 uur oid de tijd had. Niet iemand waarvan je verwacht dat ie zo snel klaar is. Hoop niet dat ie alles verprutst heeft want we zouden volgend jaar in dezelfde stad studeren.quote:
Misschien vond hij het wel heel simpel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:43 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Was ook nog iemand die dyslexie heeft en tot 5 uur oid de tijd had. Niet iemand waarvan je verwacht dat ie zo snel klaar is. Hoop niet dat ie alles verprutst heeft want we zouden volgend jaar in dezelfde stad studeren.
200 + 10% toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:45 schreef dolf1010 het volgende:
Iemand hier nederlands gehad vandaag?
Ik vond dat je wel erg weinig woorden bij de samenvatting mocht gebruiken.
Ik heb op het eind nog moeten lopen puzzelen,veel moeite gedaan om 22 woorden weg te strepen.
Dit jaar 180, en je mag er inderdaad 10% overzitten dus 198 woorden. Dat is ook precies het aantal wat ik gebruikt heb.quote:
Ik moest op een gegeven moment woorden als "de" weg gaan strepen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:49 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vond het ook een beetje krap ja. Kwam uit op 194 woorden gelukkig. Had ook veel moeten wegstrepen.
Das wel weinig inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Dit jaar 180, en je mag er inderdaad 10% overzitten dus 198 woorden. Dat is ook precies het aantal wat ik gebruikt heb.
Er stond gewoon te veel in de tekst om je aan die 198 woorden te houden
http://www.examenblad.nl/(...)pparent=vg41h1h4i9qdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:58 schreef J03llV het volgende:
Krapjes krapjes, 192 woorden![]()
Iemand die de ballen heeft het correctievoorschrift erbij te pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |