SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekend was er een meet in Zwolle. Ik geloof dat deze ergens in juni/juli staat.quote:Op maandag 12 mei 2014 03:11 schreef moemoe het volgende:
Oh er is een meet in Utrecht.
Ik zag wel een meet voorbij komen, maar er stond geen plaats in de TT.
ottavo
HOI!quote:
Ben je naar de meet in Zwolle gegaan?quote:Op maandag 12 mei 2014 03:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit weekend was er een meet in Zwolle. Ik geloof dat deze ergens in juni/juli staat.
[..]
HOI!
nono
Nee. In totaal 4 uur reizen voor een voor mij persoonlijk willekeurige FOK!-meet is mij wel iets teveel van het goede. Was het op een halfuur dan had ik het nog best overwogen. Uiteindelijk is bier, bier en kun je dan altijd weggaan als het je niet bevalt na een tijdjequote:Op maandag 12 mei 2014 03:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ben je naar de meet in Zwolle gegaan?
Decimo.
Flippiee is weg ja. Bruut uit ons leven gerukt, de slaap boven onze aanwezigheid verkiezende.quote:
Heh ja, Delft is niet om de hoek inderdaad. Ik kom uit Dordrecht. Het was voor mij nog verder weg geweestquote:Op maandag 12 mei 2014 03:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. In totaal 4 uur reizen voor een voor mij persoonlijk willekeurige FOK!-meet is mij wel iets teveel van het goede. Was het op een halfuur dan had ik het nog best overwogen. Uiteindelijk is bier, bier en kun je dan altijd weggaan als het je niet bevalt na een tijdje
undicesimo
Ik heb dan alvast 1 opmerking broeder: http://forum.fok.nl/index/forumindex <== je nick ontbreektquote:Op maandag 12 mei 2014 03:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flippiee is weg ja. Bruut uit ons leven gerukt, de slaap boven onze aanwezigheid verkiezende.
Wellicht moeten wij elkaar steunen om over dit verraad heen te komen.
Quattordicesimo
Ik ben afgelopen dinsdag schaamteloos naar de ESF-meet in Rotterdam gegaan na geeneens zoveel gepushquote:Op maandag 12 mei 2014 03:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh ja, Delft is niet om de hoek inderdaad. Ik kom uit Dordrecht. Het was voor mij nog verder weg geweest.
Ben je wel vaker naar een meet gegaan of zou dit je eerste worden?
Bijzonder wel. Ach houdt het voor de mensen een beetje spannend waar ik modereerquote:Op maandag 12 mei 2014 03:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb dan alvast 1 opmerking broeder: http://forum.fok.nl/index/forumindex <== je nick ontbreekt.
Teljijmaardoor:P
In Rotterdam?quote:Op maandag 12 mei 2014 03:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben afgelopen dinsdag schaamteloos naar de ESF-meet in Rotterdam gegaan na geeneens zoveel gepush
Ik heb mij uiteindelijk nog vermaakt ook
Bijzonder wel. Ach houdt het voor de mensen een beetje spannend waar ik modereer(VBL overigens)
En bedankt voor het melden, kameraad.
Sedicesimo
Jimbo is juist degene die mij heeft 'gedwongen' (aka ik deed het maar al te graag) mee te gaan. Het bier smaakte goedquote:Op maandag 12 mei 2014 03:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
In Rotterdam?
Jimbo gezien?![]()
Ik ben 2 jaar geleden naar een ESF-meet geweest in Rotterdam. Het is me goed bevallen, dus ik snap je.
Ik had je al gevonden in MED.
Jimbo is een schatjequote:Op maandag 12 mei 2014 03:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Jimbo is juist degene die mij heeft gedwongen mee te gaan. Het bier smaakte goed
maar ja dus. Ik heb lekker door zijn baard heen kunnen woelen.
diciotto
Ergens in februari al gedaan, uiteraard met Jimboquote:Op maandag 12 mei 2014 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jimbo is een schatje.
Dus nu ga je ook sjoelen voortaan?
Helemaal niet vreemd! Lekker even loskomen van al het 'harde studeren'quote:Op maandag 12 mei 2014 03:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ergens in februari al gedaan, uiteraard met Jimbo![]()
Gek genoeg doe ik dat soort dingen meestal rond mijn tentamenweken, heel vreemd wel
Maar wat doe jij nog wakker rond dit tijdstip?
Ik geloof niet dat ik ben weggelegd voor het harde sjoelklimaat. Gelukkig kon ik dus steun vinden in Jimbo en een vriendelijk barman tijdens de moeilijke momenten.quote:Op maandag 12 mei 2014 03:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd! Lekker even loskomen van al het 'harde studeren'.
Muziek luisteren, IRC-en, de was opvouwen, filmpje kijken en nog meer.
Jij dan?
Is het sjoelen zo verslavend als ze zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |