Hoe ga je dat bereiken? En wat is jouw definitie van financiele vrijheid?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben 21. Het doel is financiele vrijheid voor mijn 30ste.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef stinkie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zwaarlijvigen.dhtml
Shame on you
Serieus? Ik zie alleen maar meer 'big is beautiful' zooi.quote:Nu zwaarlijvigheid steeds meer mensen treft, groeit 'fat shaming' uit tot een steeds zorgwekkender trend in onze samenleving.
toen werkte ik al 2 jaarquote:Op maandag 12 mei 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben 21. Het doel is financiele vrijheid voor mijn 30ste.
Coke pushen. Mijn definitie is werk doen wat je leuk vindt en je geen zorgen hoeven te maken om geld.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Hoe ga je dat bereiken? En wat is jouw definitie van financiele vrijheid?
#kritischevragen
Niet per soi.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
toen werkte ik al 2 jaar
Maar zonder startkapitaal ben je fucked. En we weten allemaal dagje dat njet heb
Kan je gewoon lenen bij de bank G, of bij elkaar sparen met bijbanen, of angel investors als je een extreem goed idee hebt en een hoop gelukquote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
toen werkte ik al 2 jaar
Maar zonder startkapitaal ben je fucked. En we weten allemaal dagje dat njet heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
South Park had gelijk met die Britney en Miley Cyrus aflevering..Ik geloof mijn eigen ogen niet bij dat eerste plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:59 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik geloof mijn eigen ogen niet bij dat eerste plaatje.
Daarom gewoon naar Afrika migreren, daar hebben ze geen telefoonsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:00 schreef Sapstengel het volgende:
Haat aan die telefoons trouwens. Echt werkelijk overal direct mensen met de telefoon omhoog.
"oh een ongeluk", brb ff filmen.
"oh een vechtpartij", brb ff filmen.
"oh een concert", brb hele avond met telefoon in de lucht staan.
Als ik ooit in een gevecht kom en mensen gaan filmen, stomp ik één voor één die mongolen met hun telefoons. Zelfde voor als ik ooit een ongeluk krijg of getuige ben van een ongeluk, de 1e mongool die gaat filmen krijgt een klap in zn gezicht.
Goede oplossing idd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daarom gewoon naar Afrika migreren, daar hebben ze geen telefoons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |