quote:Op zondag 11 mei 2014 23:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog nooit pis geproefd, dus ik denk het niet
de lilliputter? enige wat ze niet kan ik haar kind niet te laten gedragen als een onopgevoede idiootquote:Op zondag 11 mei 2014 23:06 schreef Travel. het volgende:
Ik vind het eigenlijk best egoistisch om zo veel kinderen te nemen als je in zo een staat bent.
Zap naar teennick. Zoey101 met een jongere vicky en zusje spearsquote:
Nee die rond zoeft in het rolstoeltje. En die lilliputter is wsl ook niet helemaal 100% want ze heeft het met een neger van 2 meter gedaan en loopt nu single rond...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de lilliputter? enige wat ze niet kan ik haar kind niet te laten gedragen als een onopgevoede idioot
Doe normel mennquote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
sopt ze zich helemaal kapot op mij en alleen op mij en niet op anderen
in het voorstukje lieten ze zien dat ze een jonge baby oppakt met haar tandenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee die rond zoeft in het rolstoeltje. En die lilliputter is wsl ook niet helemaal 100% want ze heeft het met een neger van 2 meter gedaan en loopt nu single rond...
Spears ken me gestolen worden, maar jonge Vicks!?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zap naar teennick. Zoey101 met een jongere vicky en zusje spears
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Spears ken me gestolen worden, maar jonge Vicks!?![]()
![]()
Merel doet niet aan soppenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
sopt ze zich helemaal kapot op mij en alleen op mij en niet op anderen
banaan kijkt meiden programmasquote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Spears ken me gestolen worden, maar jonge Vicks!?![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in het voorstukje lieten ze zien dat ze een jonge baby oppakt met haar tanden
ja zap nou maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |