quote:Op zondag 11 mei 2014 23:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog nooit pis geproefd, dus ik denk het niet
de lilliputter? enige wat ze niet kan ik haar kind niet te laten gedragen als een onopgevoede idiootquote:Op zondag 11 mei 2014 23:06 schreef Travel. het volgende:
Ik vind het eigenlijk best egoistisch om zo veel kinderen te nemen als je in zo een staat bent.
Zap naar teennick. Zoey101 met een jongere vicky en zusje spearsquote:
Nee die rond zoeft in het rolstoeltje. En die lilliputter is wsl ook niet helemaal 100% want ze heeft het met een neger van 2 meter gedaan en loopt nu single rond...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de lilliputter? enige wat ze niet kan ik haar kind niet te laten gedragen als een onopgevoede idioot
Doe normel mennquote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
sopt ze zich helemaal kapot op mij en alleen op mij en niet op anderen
in het voorstukje lieten ze zien dat ze een jonge baby oppakt met haar tandenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee die rond zoeft in het rolstoeltje. En die lilliputter is wsl ook niet helemaal 100% want ze heeft het met een neger van 2 meter gedaan en loopt nu single rond...
Spears ken me gestolen worden, maar jonge Vicks!?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zap naar teennick. Zoey101 met een jongere vicky en zusje spears
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Spears ken me gestolen worden, maar jonge Vicks!?![]()
![]()
Merel doet niet aan soppenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
sopt ze zich helemaal kapot op mij en alleen op mij en niet op anderen
banaan kijkt meiden programmasquote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Spears ken me gestolen worden, maar jonge Vicks!?![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in het voorstukje lieten ze zien dat ze een jonge baby oppakt met haar tanden
ja zap nou maarquote:
Dat denk ik ook daar is ze te netjes voorquote:
Ja ze heeft geen hoofdrolquote:
Merel streelt alleen zachtjesquote:Op zondag 11 mei 2014 23:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat denk ik ook daar is ze te netjes voor
Hier mag allesquote:Op zondag 11 mei 2014 23:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Waarom zijn mensen zulke pussies aan het worden? Niks mag meer tegenwoordig
Mag ik in je kont plassen?quote:
Die snor, wat doe je met mijn ogenquote:
een vuistje in je aars? O.oquote:Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En dan plotseling toch zo FLOEP vuistje erin
Karina is een schat hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 23:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Durf niet ben een beetje bang voor Karina
Dat zeg je nu wel, maar ik voel toch dat je weerstand biedt tegen een hoop dingen. Daar moeten we nog wel even aan werkenquote:
Heb je karina wel eens in het echt gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |