Bij wijze van, dan is nogsteeds jouw reden belachelijk. Dat wilde ik zeggen. Maakt echt niet uit wanneer je met een condoom erbij stopt.quote:
Ik wilde dat juist nietquote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop het, vandaag is het helemaal af.nu alleen nog groeien.
ik wil weten wat het is.
In bed een biertje drinken.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Royco1 het volgende:
Zal ik naar bed gaan of nog een biertje pakken?
#Firstworldproblems
Zal ik naar bed gaan of een jointje halen?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Royco1 het volgende:
#Firstworldproblems
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Royco1 het volgende:
#Firstworldproblems
Nog een biertje. Ik doe met je mee.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Royco1 het volgende:
#Firstworldproblems
mequote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Adolecens het volgende:
Wie zat er net ook alweer op Angela te geilen?
https://www.facebook.com/(...)5404/?type=1&theater
Ik heb al tnx. Kruip je daarna onder de tafel dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zal ik ook maar eens wat te drinken pakken?
Biertje Ado?
In jouw geval is de keuze wat moeilijker he.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zal ik naar bed gaan of een jointje halen?
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb al tnx. Kruip je daarna onder de tafel dan?
Double Dutch is natuurlijk wel minder risicovol. Maar je hebt verder gelijk. Het hoeft maar 1 keer raak te zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij wijze van, dan is nogsteeds jouw reden belachelijk. Dat wilde ik zeggen. Maakt echt niet uit wanneer je met een condoom erbij stopt.
Dat strookt niet met die pikstrafquote:Op zondag 11 mei 2014 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb al tnx. Kruip je daarna onder de tafel dan?
Maar in dit geval is het; zal ik sterk blijven en doorbijten in de hoop dat ik vanzelf ergens deze week weer goed slaap zonder wiet. Of zal ik zwak worden, toegeven, wiet halen en heerlijk slapen?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In jouw geval is de keuze wat moeilijker he.
Niet kunnen slapen is kut.
Beiden slapen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zal ik naar bed gaan of een jointje halen?
Dat houd jij ook niet volquote:Op zondag 11 mei 2014 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat strookt niet met die pikstraf
Wat?quote:
t-t-t-tt-tt-t-t-t-tt-taalfout!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het risico wat je dan loopt. Maar als dat gebeurd zou zijn zou ik er niet voor weglopen. Dat heb ik toch al een keer gezegd?
Ja lastig wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar in dit geval is het; zal ik sterk blijven en doorbijten in de hoop dat ik vanzelf ergens deze week weer goed slaap zonder wiet. Of zal ik zwak worden, toegeven, wiet halen en heerlijk slapen?
Nog niet vertellen dat je verliefd bentquote:
Zolang ik hier op de bank blijf zitten, ik ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lastig wel.
Ik neig naar de eerste oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |