quote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja want ik wilde namelijk graag alleenstaande moeder worden op mijn 25ste.
Sowieso zijn condooms nooit 100% veilig.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Condoom gescheurd ofzo, kan ook nog he
Daarom Double Dutchquote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Condoom gescheurd ofzo, kan ook nog he
Lastig typen met plakvingersquote:Op zondag 11 mei 2014 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Moest je googlen hoe je soa spelde of zo? Dat het zo langzaam ging.
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Moest je googlen hoe je soa spelde of zo? Dat het zo langzaam ging.
Met een Sandwich twistquote:
Daar ging het niet om, ik vond het gewoon grappig dat jij idd die stakingsbreker wasquote:
Naar, misselijk, alleen, ongewenst.quote:
Dat dus, totdat je een tijdje een relatie hebt. Dan ben je die rubbertjes ook wel zat.quote:
*geeft MK een knuffel*quote:
nmquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik slik geen pil én we gebruiken geen condoom
Dat dusquote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, totdat je een tijdje een relatie hebt. Dan ben je die rubbertjes ook wel zat.
Dan is het opeens anders?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, totdat je een tijdje een relatie hebt. Dan ben je die rubbertjes ook wel zat.
Hoe kun je je nou alleen voelen! Dat ben je nóóit voor t komende halfjaarquote:
NEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hmhmquote:
ik bedacht me ineens dat het nu ook best wel dood gegaan kan zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou alleen voelen! Dat ben je nóóit voor t komende halfjaar![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mijn bank staat altijd voor je klaar natuurlijk.
Nee, maar tot nu toe heb ik toen elke keer samen met mijn toenmalige vriendin een SOA-test laten doen om bij een negatieve uitslag de rubbertjes aan de kant te schuivenquote:
Maar wel gelijktijdig, als in dezelfde periode enzo?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm![]()
Al doe ik het met sommige scharrels ook niet meer met condoom
Met sómmige scharrels?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm![]()
Al doe ik het met sommige scharrels ook niet meer met condoom
ja ik wil dus wel gewoonquote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, dan niet
Maar mijn bank staat altijd voor je klaar natuurlijk.
ik heb ook een sort of soa.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar tot nu toe heb ik toen elke keer samen met mijn toenmalige vriendin een SOA-test laten doen om bij een negatieve uitslag de rubbertjes aan de kant te schuiven
Nouja, eigenlijk doe ik inderdaad maar 1 scharrel tegelijkquote:Op zondag 11 mei 2014 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar wel gelijktijdig, als in dezelfde periode enzo?
Daar heb je dan ook nog maar een jaar of 20 last van. Als je mazzel hebt.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik bedacht me ineens dat het nu ook best wel dood gegaan kan zijnkan dat denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
* Moeraskat schoenen uit doet.quote:
kom je ook niet meer vanaf!quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Die kans is heeeeeeeeeeel erg klein.
net zo klein dat ik zwanger werd zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik bedacht het me vanmiddag. Vrijdag naar de VK.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
O, dat klinkt al minder dubieus jaquote:Op zondag 11 mei 2014 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk doe ik inderdaad maar 1 scharrel tegelijkMaar ik bedoel dat ik in het verleden met meerdere scharrels had dat we het condoom maar gewoon lieten voor wat het was
Dat is het risico wat je dan loopt. Maar als dat gebeurd zou zijn zou ik er niet voor weglopen. Dat heb ik toch al een keer gezegd?quote:
Ik snap dat het verkeerd over kwamquote:Op zondag 11 mei 2014 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat klinkt al minder dubieus ja
ongeveerquote:Op zondag 11 mei 2014 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
net zo klein dat ik zwanger werd zekerik bedacht het me vanmiddag. Vrijdag naar de VK.
Ach, meer is ook niet erg hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap dat het verkeerd over kwamMaar nee, ik hou me meestal wel exclusief aan 1 iemand
Ja, maar jouw condoom gebruikt zegt daar dus niks over. Of je nu meteen alleen met pil neukt of eerst een jaar met codnoom erbij.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het risico wat je dan loopt. Maar als dat gebeurd zou zijn zou ik er niet voor weglopen. Dat heb ik toch al een keer gezegd?
Ah zo.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk doe ik inderdaad maar 1 scharrel tegelijkMaar ik bedoel dat ik in het verleden met meerdere scharrels had dat we het condoom maar gewoon lieten voor wat het was
Dan geef je gewoon een por als je te lang iets hebt gevoeld en maak je hem/haar wakkerquote:Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ongeveer![]()
Straks als het beweegt, maak je je veel minder zorgen
Ik hoop het, vandaag is het helemaal af.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ongeveer![]()
Straks als het beweegt, maak je je veel minder zorgen
Een jaar?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar jouw condoom gebruikt zegt daar dus niks over. Of je nu meteen alleen met pil neukt of eerst een jaar met codnoom erbij.
dat wilde ik ermee zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |