Het is maar hoe je het bekijkt, niemand post onder zijn echte naam, we zijn allemaal kloons van onszelfquote:
Onzinquote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Las ergens dat kloontjes een permaban krijgen
inderdaad ja, daar heb je eigenlijk wel een beetje gelijk inquote:Op zondag 11 mei 2014 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, niemand post onder zijn echte naam, we zijn allemaal kloons van onszelf
Waar las je dat?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja toen las ik dat, valt ook wel makkelijk te omzeilen met een andere ipquote:Op zondag 11 mei 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar las je dat?
Klonen mag alleen niet om mee te kutten en je mag niet met een kloon doorposten als je geband bent.
Hoe durf je dat te opperen hier, belhamel.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja toen las ik dat, valt ook wel makkelijk te omzeilen met een andere ip
liesje welquote:Op zondag 11 mei 2014 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, niemand post onder zijn echte naam, we zijn allemaal kloons van onszelf
Waarom zou je moeten kutten met een kloon, als je onder je eigen nick al genoeg ongein uit kunt halen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar las je dat?
Klonen mag alleen niet om mee te kutten en je mag niet met een kloon doorposten als je geband bent.
als het goed beveiligd is zien ze dat tegenwoordig ook helaasquote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe durf je dat te opperen hier, belhamel.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
als het goed beveiligd is zien ze dat tegenwoordig ook helaas
Breng ze nou niet op ideeen PaRo.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten kutten met een kloon, als je onder je eigen nick al genoeg ongein uit kunt halen?
Nee hoor.. alleen orginele, en fucking lastig om die weer terug te krijgenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dhr. Bacon Bus uut Vinkeveenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heet IRL ook echt Bacon hoor!
[ afbeelding ]
Das heul nie waar je heet in t eggie speklap!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heet IRL ook echt Bacon hoor!
[ afbeelding ]
Wel vervelend, maar dat weet je zelf ook welquote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies. En ik ben heulemoal nie dik.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel vervelend, maar dat weet je zelf ook wel
Herstelquote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Das heul niet waar je bent in 't eggie een speklap!
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel vervelend, maar dat weet je zelf ook wel
Zekerquote:Op zondag 11 mei 2014 23:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En zoals met de meeste series blijft het eerste seizoen gewoon het beste
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij GTST werd het pas tijdens s2/3 goed.
Kill Them Allquote:Op zondag 11 mei 2014 23:12 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dank u
Ik ga een guild run doen. Veel plezier nog
Identify yourself!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:13 schreef eensdagdroomster het volgende:
Ik heb ook eens gedagdroomd, enne die dat nog doen zijn mijn cloons.
Kloonscan eroverheenjakkerenquote:
Nog nooit gebruikt.quote:
Lijkt me raarquote:Op zondag 11 mei 2014 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaaaah ook voor jou komt een eerste keer!
Ik ben niet op de hoogte van de nieuwste techniekenquote:
Ik heb wel een kloon hoorquote:
Ik ook,quote:Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel een kloon hoorDie bewaar ik voor persoonlijke shit
aaahhhhhquote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee maar doe graag mee.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef DeOop het volgende:
Wat is dit voor flikkertopic zeg ? Ik denk wat is het stil in het topic rls en bij opa.
Zitten ze hier veren tussen elkaars bille te steeke en wie zijn die gasten alemeaal? joosie en chocovan en baconbips. Waar zitten peebee en die achterlijke skroets en die andere lijpjurken nu ?
oooh heb laatst gewoon als joezi tips voor smetplekken in de liezen gevraagd en hoe goed uit te druppelen na het urineren.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel een kloon hoorDie bewaar ik voor persoonlijke shit
Oh dat niet die koester ikquote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook,en nog 3 gepermabanned... maar dat is historie
nog een kloonquote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef DeOop het volgende:
Wat is dit voor flikkertopic zeg ? Ik denk wat is het stil in het topic rls en bij opa.
Zitten ze hier veren tussen elkaars bille te steeke en wie zijn die gasten alemeaal? joosie en chocovan en baconbips. Waar zitten peebee en die achterlijke skroets en die andere lijpjurken nu ?
Oop wil heel geen volgers, dat heeft die ouwe klier zelf aangegevenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef DeOop het volgende:
ogod daar heb je die lul ook weerquote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook,en nog 3 gepermabanned... maar dat is historie
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
oooh heb laatst gewoon als joezi tips voor smetplekken in de liezen gevraagd en hoe goed uit te druppelen na het urineren.
Je bent slimmer dan je je voor doetquote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
oooh heb laatst gewoon als joezi tips voor smetplekken in de liezen gevraagd en hoe goed uit te druppelen na het urineren.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Uierzalf tip werkte goedsoms nog wel een druppie in de broek, geen geduld
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, dacht die is mij al lang vergeten![]()
Hij is hier.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:48 schreef DeOop het volgende:
waar is peebee tegenowoordig zit die nog ergenst op deze klotechat?
Fijn voor jequote:Op zondag 11 mei 2014 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Uierzalf tip werkte goedsoms nog wel een druppie in de broek, geen geduld
Die is altijd in de COS te vindenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:48 schreef DeOop het volgende:
waar is peebee tegenowoordig zit die nog ergenst op deze klotechat?
echt he, ik maak al het hele weekend gewoon net zulke flauwe grapjes als jullie maar om de 1 of andere reden snappen jullie mij nietquote:
dat lijk me sterk kijk naar die avatar en die naam en je weet meteen dat je met een nie zo snuggere te makeen heb.quote:
LoLquote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt he, ik maak al het hele weekend gewoon net zulke flauwe grapjes als jullie maar om de 1 of andere reden snappen jullie mij niet![]()
ben ik toch te raar voor anderen
Gelukkig ben jij dat wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:51 schreef DeOop het volgende:
[..]
dat lijk me sterk kijk naar die avatar en die naam en je weet meteen dat je met een nie zo snuggere te makeen heb.
Wat een saaie kutkloon ben jijquote:Op zondag 11 mei 2014 23:51 schreef DeOop het volgende:
[..]
dat lijk me sterk kijk naar die avatar en die naam en je weet meteen dat je met een nie zo snuggere te makeen heb.
Geen humor misschienquote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt he, ik maak al het hele weekend gewoon net zulke flauwe grapjes als jullie maar om de 1 of andere reden snappen jullie mij niet![]()
Ik ben het hele weekend afwezig geweest... probeer de rest eens...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk jij.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef DeOop het volgende:
[..]
wat lul jij nuo me je hij ? peebee is een wijf de laatse keer dat ik keek baconbips
weet ik. laat ook maarquote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend afwezig geweest... probeer de rest eens...
de COS dat is een ander chat dus ? waar si tie ik kan hier nooit een kloote vindenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die is altijd in de COS te vindenSoppend op Aike
De rest hihiquote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend afwezig geweest... probeer de rest eens...
DOEI!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef DeOop het volgende:
[..]
de COS dat is een ander chat dus ? waar si tie ik kan hier nooit een kloote vinden
Tijd voor een Billy gifje daarquote:Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
DOEI!
UTO / [COS #2309] Een rustige zondagavond.... as usual
En waar zit jij nou weer om te gniffelen?quote:
Vind ik op zich best knap, voor iemand die niet kan typen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef DeOop het volgende:
[..]
ik heb eeneigen chat baconreet. zelf opgezed dat wil ik jouw nog wel eens zien doen, eikel
ha dank josti ga ik dara eens kijke komt waarschijnlijk inteleginter volk dan hierquote:Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
DOEI!
UTO / [COS #2309] Een rustige zondagavond.... as usual
ik heb nog nooit van buskruid gehoord eilk, wel van onkruid.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef DeOop het volgende:
[..]
neej jij heb het buskruid uit gevonden josti
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef DeOop het volgende:
[..]
ha dank josti ga ik dara eens kijke komt waarschijnlijk inteleginter volk dan hier
ik wou er niets over zeggenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind ik op zich best knap, voor iemand die niet kan typen.
gebruik geen woorden die je niet kunt spellen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef DeOop het volgende:
[..]
ha dank josti ga ik dara eens kijke komt waarschijnlijk inteleginter volk dan hier
Sommige mensen typen expres slecht.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wou er niets over zeggen![]()
gelukkig hebben we jou nog![]()
whoot whoot weer een veer in je reettssss
waarom zou je, krijg je dan aandacht omdat mensen je gaan corrigeren, is dat een manier van aandacht vragen?quote:
of denk ik nu weer teveel naquote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom zou je, krijg je dan aandacht omdat mensen je gaan corrigeren, is dat een manier van aandacht vragen?
dat heb hij oook niet uit gevonden dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van buskruid gehoord eilk, wel van onkruid.
vrouwen zijn nou eenmaal gek op dyslectici en analfabetenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom zou je, krijg je dan aandacht omdat mensen je gaan corrigeren, is dat een manier van aandacht vragen?
Nope. Maar als je altijd hetzelfde patroon laat zien ben je makkelijker te vinden.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou zeg doe eens lievvquote:Op maandag 12 mei 2014 00:00 schreef DeOop het volgende:
[..]
jou heb ik gelukig ook een poos niet gezien met dat kut wijf avatar
ja als er stomme woordspelletjes zijn of om iemand belachelijk te maken, dat heb ik vaak genoeg gezien hier op fok. dat is wel humorquote:
ik gebruik wat ik wil wel kutpinkwinquote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gebruik geen woorden die je niet kunt spellen.
ikke niet, ben ik dan gemeenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
vrouwen zijn nou eenmaal gek op dyslectici en analfabeten
Stom wel, als dat jou referentiekader isquote:
ik niet dan ga je janke en om je moeder roeopen bakont hahahah die isleuk trouwensquote:Op maandag 12 mei 2014 00:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien moet je iets meer schelden, kom op, je kunt het wel.
INODDER?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef DeOop het volgende:
[..]
ik niet dan ga je janke en om je moeder roeopen bakont hahahah die isleuk trouwens
Echt he? Liever deze debiel niet hier, die heeft zijn eigen topicquote:
Nietwaar ik was altijd braaf geweest Bruut die je bentquote:Op maandag 12 mei 2014 00:04 schreef DeOop het volgende:
[..]
jji was altijd een zeur wijf van af het begin
nee dat is juist niet mijn referentiekaderquote:Op maandag 12 mei 2014 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Stom wel, als dat jou referentiekader is
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef DeOop het volgende:
ga wel in die cos kijke of dit zijn alemaal kneuzen de hele pestbende
Ik geef je gelijk hoor, het is mijn eerste vraagquote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee dat is juist niet mijn referentiekader
ik val alleen niet meer, op een man met bv dyslectie dan zonder
ik val gewoon op een man en kijk daar niet naar
ga dan ookquote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef DeOop het volgende:
ga wel in die cos kijke of dit zijn alemaal kneuzen de hele pestbende
of iemand dyslectie heeft?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor, het is mijn eerste vraag
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef DeOop het volgende:
[..]
ik niet dan ga je janke en om je moeder roeopen bakont hahahah die isleuk trouwens
chocotrut !quote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ga dan ook![]()
je heb het nu al 3 keer gezegd
Sjonge zegquote:Op maandag 12 mei 2014 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
of iemand dyslectie heeft?
![]()
![]()
![]()
nee dat is niet 1 van mijn eerste vragen
ieder zijn ding gelukkig
mensen die schelden kunnen gewoon niets beters verzinnenquote:
Miep miepquote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mensen die schelden kunnen gewoon niets beters verzinnen
discuseren is dan lastig omdat ze alleen maar kunnen schelden en dus niets willen accepteren van een ander
ik noem dit ook vaak kleuter gedrag, kleuters doen dit ook
Schelden is idd nergens voor nodigquote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mensen die schelden kunnen gewoon niets beters verzinnen
discuseren is dan lastig omdat ze alleen maar kunnen schelden en dus niets willen accepteren van een ander
ik noem dit ook vaak kleuter gedrag, kleuters doen dit ook
maar dat is toch een moderator?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
DeOop is een kloon van GERT, volgens mijn research!
Echt snugger ben je nietquote:
mag ik ook een keer proberen slim over te komen hierquote:
Soury is ook al boos op mijquote:Op maandag 12 mei 2014 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mag ik ook een keer proberen slim over te komen hier![]()
ken wel gelijk gaan schelden maar dacht ik probeer het eerst op een andere manier![]()
ouwe zeikerd van me![]()
![]()
Ik hou niet zo van die overdreven smileysquote:Op maandag 12 mei 2014 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mag ik ook een keer proberen slim over te komen hier![]()
ken wel gelijk gaan schelden maar dacht ik probeer het eerst op een andere manier![]()
ouwe zeikerd van me![]()
![]()
en heeft meer met naief te maken, ik snap niet waarom iemand een andere account zou moeten aanmaken om anderen te fucken.quote:
Je onderschat ze nogalquote:
Soury is bijna iedere dag boos op iemandquote:
Ik zeg ToverKutquote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
DeOop is een kloon van GERT, volgens mijn research!
Doe het licht maar uit danquote:
in de cos ben ik door dit soort gezeik maar gestoptquote:Op maandag 12 mei 2014 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die overdreven smileys
Maak je niet zo druk, teveel debielen.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:18 schreef Joezi het volgende:
[..]ooh ik wil de gene aanpakken die jou schoffeerde
Het licht aan mijquote:Op maandag 12 mei 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
in de cos ben ik door dit soort gezeik maar gestopt
maar hier mocht ik alles dus vooral smileys
zolang ik er geen 200 achter elkaar plak is er niets aan de hand
ouwe mopperkont![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik toch niet Bacon meneerquote:Op maandag 12 mei 2014 00:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, teveel debielen.
Clones shall bleed!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, teveel debielen.
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:26 schreef Inodder het volgende:
Ik ga proberen te pitten mensen, fijne avond/nacht nog!
Heb 'm ook binnen. Goed om te weten.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:32 schreef Jian het volgende:
Net 3 days to Kill gezien met Kevin Costner, hij was niet slecht, gewoon, keek wel lekker weg
3 Days to Kill (2014) - IMDb
Ik spaar het nog even op. Aanbod nu is beetje karig.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Shadow recruit is ook wel aardig, relaxte wegkijker ook.
Ja, het is niet zo veel op het momentquote:Op maandag 12 mei 2014 00:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik spaar het nog even op. Aanbod nu is beetje karig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, zoals ik al zei, het is niet zo veel op het moment volgens mijquote:Op maandag 12 mei 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat zijn de must-see movies van de laatste tijd?
Wat is datquote:Op maandag 12 mei 2014 00:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Hard werken hoor, op Fok. Zit al een have dag in POL, vermoeiend is dat.
POL is sowieso vermoeiendquote:Op maandag 12 mei 2014 00:44 schreef Braindead2000 het volgende:
lol met je rechtse standpunten? is fok links?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik stream altijd van een vette site die alles als eerst heeftquote:Op maandag 12 mei 2014 00:44 schreef Jian het volgende:
Morgen of eigenlijk straks een nieuwe GOT. Doe maar weer eens een spannende aflevering.
ja laatste 2 was niet zoveel aan, maarja ze moeten ook wat verhaallijnen uitstippelenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:44 schreef Jian het volgende:
Morgen of eigenlijk straks een nieuwe GOT. Doe maar weer eens een spannende aflevering.
heeft dat een beetje kwaliteit tegenwoordig?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik stream altijd van een vette site die alles als eerst heeft![]()
Ja, het grootste gedeelte is wel links.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol met je rechtse standpunten? is fok links?
Ja zekerquote:Op maandag 12 mei 2014 00:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
heeft dat een beetje kwaliteit tegenwoordig?
Welke?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik stream altijd van een vette site die alles als eerst heeft![]()
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, het grootste gedeelte is wel links.
Tja, je zit vaak tegen een muur aan te lullen he. Niemand verandert van standpunt.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]Vond het altijd wel interessant, maar het interesseert me nu echt niks meer..
POL is links, NWS is dan zgn rechts en als dat zo nu en dan los gaat is het best fun, Ik mis er wel een paar nu ik eigenlijk alleen maar hier zit, maar ja keuzes maken hèquote:Op maandag 12 mei 2014 00:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol met je rechtse standpunten? is fok links?
Ik kijk daar al jaren films en series echt geen brobleemquote:Op maandag 12 mei 2014 00:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm vertrouw die sites nooit zo, kijk je wel uit?
Ja inderdaad. Ik kies vaak in een discussie een standpunt die ik zelf niet heb, om het wat leuker te makenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, je zit vaak tegen een muur aan te lullen he. Niemand verandert van standpunt.
meeste mensen weten geen eens echt wat links of rechts isquote:Op maandag 12 mei 2014 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
POL is links, NWS is dan zgn rechts en als dat zo nu en dan los gaat is het best fun, Ik mis er wel een paar nu ik eigenlijk alleen maar hier zit, maar ja keuzes maken hè
hmmm..quote:Op maandag 12 mei 2014 00:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kijk daar al jaren films en series echt geen brobleem
Ah, ik pak voor de snelle tussendoorseries meestal Project free tv, werkt altijd en ook wel goede kwaliteit.quote:
Zijn ook loze termen ook om een politieke partij te bestempelenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
meeste mensen weten geen eens echt wat links of rechts is
Om de illusie van keuze te creëren, mooi gedaan toch.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zijn ook loze termen ook om een politieke partij te bestempelen
Ja, daar zit ik ook niet op te wachten, bij Project Free Tv hoef je gewoon niks te installeren in principe gewoon kijken klaar.quote:
voor mij is rechts, ieder voor zich, en links, collectivismequote:Op maandag 12 mei 2014 00:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zijn ook loze termen ook om een politieke partij te bestempelen
Dat is nog uit de tijd van de oude Germanen geloof ikquote:Op maandag 12 mei 2014 00:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Voor de verandering even een heel links stukje muziek.
Woody Guthrie heb ik een paar platen vanquote:Op maandag 12 mei 2014 00:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nog uit de tijd van de oude Germanen geloof ik
Ik ken verder niet veel van hem. Ik ken hem eigenlijk via Bruce Springsteen. Live 75-85 heb ik grijs gedraaid en daar staat een cover van op.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Woody Guthrie heb ik een paar platen van
Ik heb altijd gitaar willen spelen maar ben er nooit aan begonnen. Best jammer.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn vader speelde die liedjes altijd op de gitaar
Ook één van mijn favorieten zeker op een Strat, maar ik vind die White Falcon waar hij hier op speelt ook zo'n toffe gitaar.quote:
Red Hot Chilli Peppers heb ik nog in Ahoy gezien begin jaren 90. Voorprogramma met Henry Rollins, die was ook goed.quote:
Gitaar zingt gewoon mee met dat nummerquote:
eigenlijk moet je de liveversie zien. Die gozer is zo intens. Ik stond toen vlak voor het podium. Ik herinner me meer van hem dan van de hoofdact. Hij verliest ook liters zweet tijdens een concert. Het stroomt als een waterval van zijn lichaam.quote:
Dat vind ik weer te eerlijk gezegdquote:Op maandag 12 mei 2014 01:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
eigenlijk moet je de liveversie zien. Die gozer is zo intens. Ik stond toen vlak voor het podium. Ik herinner me meer van hem dan van de hoofdact. Hij verliest ook liters zweet tijdens een concert. Het stroomt als een waterval van zijn lichaam.
ken alleen liar liar liar!!! van hemquote:Op maandag 12 mei 2014 01:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
eigenlijk moet je de liveversie zien. Die gozer is zo intens. Ik stond toen vlak voor het podium. Ik herinner me meer van hem dan van de hoofdact. Hij verliest ook liters zweet tijdens een concert. Het stroomt als een waterval van zijn lichaam.
Ja dat was toen een hit. Toen die plaat uitkwam en hij ging toeren heb ik hem nog in Nighttown gezien. Later ook nog een keer in Paradiso, maar dat was een spoken word optreden.quote:
Ja, kan me niet goed meer herinneren wat.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij deed later ook iets op discovery ofzo toch?
zoo eindelijk wat snelheid in die filmquote:
Dan moet Once Upon A Time in de West helemaal een martelgang voor je zijn geweest.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm toen niet, misschien moet ik m nog een keer kijken
quote:Op maandag 12 mei 2014 01:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan moet Once Upon A Time in de West helemaal een martelgang voor je zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu geloof ik je nooit meer.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik kies vaak in een discussie een standpunt die ik zelf niet heb, om het wat leuker te maken
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:32 schreef Joezi het volgende:
Gefeliciteerd! U heeft het Elite mei niveau ontsloten![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:32 schreef Joezi het volgende:
Gefeliciteerd! U heeft het Elite mei niveau ontsloten![]()
![]()
![]()
awww maar wel gek hoor, heb niet eens alle punten omdat ik nooit deel, chat of filmpjes terugkijk.. dus lijkt wel gewoon randomquote:
Hoeveel punten heb je dan? Ik 66060.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
awww maar wel gek hoor, heb niet eens alle punten omdat ik nooit deel, chat of filmpjes terugkijk.. dus lijkt wel gewoon random
142532 Puntenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je dan? Ik 66060.
Op wie zullen we stemmen liesje?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb alleen streams aan als ik bij mijn laptop zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |