Misschien kloppen alle theorieën wel. En skaters.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zijn meerdere theorieën over waarom ze die schoenen gooien. Eén daarvan is als nagedachtenis van een overledene (net zoals je iets in een boom kerft als je verliefd bent) , maar ook afbakening van territorium. En een andere theorie zegt weer dat jongens het doen als ze niet meer maagd zijn of terug uit het leger komen.
waarschijnlijk wel, zal vast wel voor iets goed zijn bij hunquote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee die zullen ook wel geneeskrachtig zijn.
Ik geloof sowieso dat er meerdere kloppen. Is ook iets dat moeilijk te onderzoeken valt.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien kloppen alle theorieën wel. En skaters.
en verliefde stelletjesquote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien kloppen alle theorieën wel. En skaters.
Ik vind het er ook leuk uitzien.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tussen kerst en Oud en Nieuw zijn mijn zoon en vriendin naar Parijs geweest. Zij hebben daar ook een slotje aan een brug vastgemaakt. Ik denk dat verliefde stelletjes dat doen. Er hingen ontelbare slotjes, rijen dik aan die, bekende, brug. Weet alleen de naam niet meer. Was een mooi gezicht.
Echtscheidingsgolf.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en verliefde stelletjes
het komt steeds vaker voor hoorde ik pas en er zijn ook bruggen die het gewicht niet meer aankunnen van al die slotjes en dan worden ze soms gewoon allemaal weg gehaald met een betonschaar
quote:
hij is er wel en roept af en toe ook watquote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
Waar zijn de mannen hiero? BaBu report for duty
Echte mannen heb ik hier nog niet gezien de laatste paar uur iddquote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
Fijn dat je blij bent dat ik er weer benquote:Op zondag 11 mei 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Echte mannen heb ik hier nog niet gezien de laatste paar uur idd
Meld!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Echte mannen heb ik hier nog niet gezien de laatste paar uur idd
Als je nog voorkeur hebt ook, kan je lang zoekenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
Aah ben jij er ook nogquote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je nog voorkeur hebt ook, kan je lang zoeken
quote:
Ahh, thx... dat het maar geen Elite-Only gaat worden hé, zou zonde zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aah ben jij er ook nogWe hebben je er graag bij in de SC
Ha! das ook mijn favoriet... Maar vooruit je mag m hebben.quote:
Wow jij hebt een dikke P.I.M.P account, wat kun je daar allemaal mee?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, thx... dat het maar geen Elite-Only gaat worden hé, zou zonde zijn
Over Elite gesproken... Wie zocht er laatst naar Joppiesaus?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, thx... dat het maar geen Elite-Only gaat worden hé, zou zonde zijn
Het is geen strijd.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
nee nee nee, waar zijn isax en mieke? help we verliezen de macht
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
nee nee nee, waar zijn isax en mieke? help we verliezen de macht
quote:
vanacht even wel, was een referentie naar de afgelopen nacht, was gewoon een geintje, soury heeft er nog wel wat van mee gekregen volgens mijquote:
Ik heb geen flauw idee, het staat in ieder geval geweldig naast m'n naam..quote:Op zondag 11 mei 2014 22:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wow jij hebt een dikke P.I.M.P account, wat kun je daar allemaal mee?
Aah dal het zijn, niet bij de mayo maar in de koeling.. Hoezo moet dat koel bewaard worden dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Over Elite gesproken... Wie zocht er laatst naar Joppiesaus?
Bij de Plus hebben ze hem iig gewoon nog in de koeling...
[ afbeelding ]
Uhh ok.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
vanacht even wel, was een referentie naar de afgelopen nacht, was gewoon een geintje, soury heeft er nog wel wat van mee gekregen volgens mij
Dat sowieso.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, het staat in ieder geval geweldig naast m'n naam..
De sauzen van Elite zijn vers en bevatten weinig conserveermiddel....quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aah dal het zijn, niet bij de mayo maar in de koeling.. Hoezo moet dat koel bewaard worden dan?
Weet je best.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je mag maar liefst 2000 foto's in je fobo zetten! Vullen die hapquote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wow, wat heerlijk, dat gebrek aan privacy.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag maar liefst 2000 foto's in je fobo zetten! Vullen die hap
Drie mag ook gratis hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Pimpaccounts voor alle mods!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoezo heb jij geen pimp account als mod? Kan dat er niet van af?
Ik vind het zo wel prima, gebruik de features toch niet, alleen de SC van ABO soms. Of eigenlijk was dat mijn vaste SC voor Utopia begon. Leuke mensen daar.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoezo heb jij geen pimp account als mod? Kan dat er niet van af?
Ja hoor.quote:
Leuker dan hier? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het zo wel prima, gebruik de features toch niet, alleen de SC van ABO soms. Of eigenlijk was dat mijn vaste SC voor Utopia begon. Leuke mensen daar.
Whût? 2000 wat??quote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die is niet van jou. Die is van het paarse beertje. Je verlaagd jezelfquote:
Dat heb jij toch niet nodig.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? 2000 wat??![]()
Ik dacht eerder wat stoerder over te komen zonder veel moeite...
Zeg ik toch ook niet, was gewoon benieuwd wie KutVocht is, is ie nog wel eens online?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is niet van jou. Die is van het paarse beertje. Je verlaagdt jezelf
Anders.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Leuker dan hier? Kan ik me niet voorstellen.
Kijk in zijn pohiquote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet, was gewoon benieuwd wie KutVocht is, is ie nog wel eens online?
Een echte PIMP heeft toch poen zat, sterren staan mooi, meer dan ajakkesquote:Op zondag 11 mei 2014 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? 2000 wat??![]()
Ik dacht eerder wat stoerder over te komen zonder veel moeite...
Geweldige paint btw.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet, was gewoon benieuwd wie KutVocht is, is ie nog wel eens online?
Dat wel, status alles.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal ik eerlijk zeggen?
Ze staan idd wel geweldig![]()
Nee is dat zoquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Het paarse beertje staat ook in mijn fobo.
aaaaah die doet t wel, maar het was dus een kloon begrijp ikquote:Op zondag 11 mei 2014 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Oh jullie hadden hem ook al gevonden.
Fotoboek van User
Wie nietquote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaaaah die doet t wel, maar het was dus een kloon begrijp ik
Misschien onder een kloon.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
ikke nieIs kloonhouder van kutvocht er nu ook nog?
Jep, verwarrend he, jij bent toch niet een kloon van soury he?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
wat is een kloon hier dan, iemand die een dubbele account heeft ofzo
Zoiets, maar ik heb er nooit een gehad.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
Yep.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
Zoek je ruziequote:Op zondag 11 mei 2014 22:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep, verwarrend he, jij bent toch niet een kloon van soury he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |