Misschien kloppen alle theorieën wel. En skaters.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zijn meerdere theorieën over waarom ze die schoenen gooien. Eén daarvan is als nagedachtenis van een overledene (net zoals je iets in een boom kerft als je verliefd bent) , maar ook afbakening van territorium. En een andere theorie zegt weer dat jongens het doen als ze niet meer maagd zijn of terug uit het leger komen.
waarschijnlijk wel, zal vast wel voor iets goed zijn bij hunquote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee die zullen ook wel geneeskrachtig zijn.
Ik geloof sowieso dat er meerdere kloppen. Is ook iets dat moeilijk te onderzoeken valt.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien kloppen alle theorieën wel. En skaters.
en verliefde stelletjesquote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien kloppen alle theorieën wel. En skaters.
Ik vind het er ook leuk uitzien.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tussen kerst en Oud en Nieuw zijn mijn zoon en vriendin naar Parijs geweest. Zij hebben daar ook een slotje aan een brug vastgemaakt. Ik denk dat verliefde stelletjes dat doen. Er hingen ontelbare slotjes, rijen dik aan die, bekende, brug. Weet alleen de naam niet meer. Was een mooi gezicht.
Echtscheidingsgolf.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en verliefde stelletjes
het komt steeds vaker voor hoorde ik pas en er zijn ook bruggen die het gewicht niet meer aankunnen van al die slotjes en dan worden ze soms gewoon allemaal weg gehaald met een betonschaar
quote:
hij is er wel en roept af en toe ook watquote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
Waar zijn de mannen hiero? BaBu report for duty
Echte mannen heb ik hier nog niet gezien de laatste paar uur iddquote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
Fijn dat je blij bent dat ik er weer benquote:Op zondag 11 mei 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Echte mannen heb ik hier nog niet gezien de laatste paar uur idd
Meld!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Echte mannen heb ik hier nog niet gezien de laatste paar uur idd
Als je nog voorkeur hebt ook, kan je lang zoekenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
Aah ben jij er ook nogquote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je nog voorkeur hebt ook, kan je lang zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |