Las ergens dat kloontjes een permaban krijgenquote:
Het is maar hoe je het bekijkt, niemand post onder zijn echte naam, we zijn allemaal kloons van onszelfquote:
Onzinquote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Las ergens dat kloontjes een permaban krijgen
inderdaad ja, daar heb je eigenlijk wel een beetje gelijk inquote:Op zondag 11 mei 2014 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, niemand post onder zijn echte naam, we zijn allemaal kloons van onszelf
Waar las je dat?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Las ergens dat kloontjes een permaban krijgen
owja toen las ik dat, valt ook wel makkelijk te omzeilen met een andere ipquote:Op zondag 11 mei 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar las je dat?
Klonen mag alleen niet om mee te kutten en je mag niet met een kloon doorposten als je geband bent.
Hoe durf je dat te opperen hier, belhamel.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja toen las ik dat, valt ook wel makkelijk te omzeilen met een andere ip
liesje welquote:Op zondag 11 mei 2014 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, niemand post onder zijn echte naam, we zijn allemaal kloons van onszelf
Waarom zou je moeten kutten met een kloon, als je onder je eigen nick al genoeg ongein uit kunt halen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar las je dat?
Klonen mag alleen niet om mee te kutten en je mag niet met een kloon doorposten als je geband bent.
als het goed beveiligd is zien ze dat tegenwoordig ook helaasquote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe durf je dat te opperen hier, belhamel.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
als het goed beveiligd is zien ze dat tegenwoordig ook helaas
Breng ze nou niet op ideeen PaRo.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten kutten met een kloon, als je onder je eigen nick al genoeg ongein uit kunt halen?
Ik heet IRL ook echt Miek hoor!quote:
Ik heet IRL ook echt Bacon hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop