Het is maar hoe je het bekijkt, niemand post onder zijn echte naam, we zijn allemaal kloons van onszelfquote:
Onzinquote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Las ergens dat kloontjes een permaban krijgen
inderdaad ja, daar heb je eigenlijk wel een beetje gelijk inquote:Op zondag 11 mei 2014 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, niemand post onder zijn echte naam, we zijn allemaal kloons van onszelf
Waar las je dat?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja toen las ik dat, valt ook wel makkelijk te omzeilen met een andere ipquote:Op zondag 11 mei 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar las je dat?
Klonen mag alleen niet om mee te kutten en je mag niet met een kloon doorposten als je geband bent.
Hoe durf je dat te opperen hier, belhamel.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja toen las ik dat, valt ook wel makkelijk te omzeilen met een andere ip
liesje welquote:Op zondag 11 mei 2014 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, niemand post onder zijn echte naam, we zijn allemaal kloons van onszelf
Waarom zou je moeten kutten met een kloon, als je onder je eigen nick al genoeg ongein uit kunt halen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar las je dat?
Klonen mag alleen niet om mee te kutten en je mag niet met een kloon doorposten als je geband bent.
als het goed beveiligd is zien ze dat tegenwoordig ook helaasquote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe durf je dat te opperen hier, belhamel.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
als het goed beveiligd is zien ze dat tegenwoordig ook helaas
Breng ze nou niet op ideeen PaRo.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten kutten met een kloon, als je onder je eigen nick al genoeg ongein uit kunt halen?
Nee hoor.. alleen orginele, en fucking lastig om die weer terug te krijgenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dhr. Bacon Bus uut Vinkeveenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heet IRL ook echt Bacon hoor!
[ afbeelding ]
Das heul nie waar je heet in t eggie speklap!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heet IRL ook echt Bacon hoor!
[ afbeelding ]
Wel vervelend, maar dat weet je zelf ook welquote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies. En ik ben heulemoal nie dik.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel vervelend, maar dat weet je zelf ook wel
Herstelquote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Das heul niet waar je bent in 't eggie een speklap!
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel vervelend, maar dat weet je zelf ook wel
Zekerquote:Op zondag 11 mei 2014 23:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En zoals met de meeste series blijft het eerste seizoen gewoon het beste
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij GTST werd het pas tijdens s2/3 goed.
Kill Them Allquote:Op zondag 11 mei 2014 23:12 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dank u
Ik ga een guild run doen. Veel plezier nog
Identify yourself!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:13 schreef eensdagdroomster het volgende:
Ik heb ook eens gedagdroomd, enne die dat nog doen zijn mijn cloons.
Kloonscan eroverheenjakkerenquote:
Nog nooit gebruikt.quote:
Lijkt me raarquote:Op zondag 11 mei 2014 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaaaah ook voor jou komt een eerste keer!
Ik ben niet op de hoogte van de nieuwste techniekenquote:
Ik heb wel een kloon hoorquote:
Ik ook,quote:Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel een kloon hoorDie bewaar ik voor persoonlijke shit
aaahhhhhquote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee maar doe graag mee.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef DeOop het volgende:
Wat is dit voor flikkertopic zeg ? Ik denk wat is het stil in het topic rls en bij opa.
Zitten ze hier veren tussen elkaars bille te steeke en wie zijn die gasten alemeaal? joosie en chocovan en baconbips. Waar zitten peebee en die achterlijke skroets en die andere lijpjurken nu ?
oooh heb laatst gewoon als joezi tips voor smetplekken in de liezen gevraagd en hoe goed uit te druppelen na het urineren.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel een kloon hoorDie bewaar ik voor persoonlijke shit
Oh dat niet die koester ikquote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook,en nog 3 gepermabanned... maar dat is historie
nog een kloonquote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef DeOop het volgende:
Wat is dit voor flikkertopic zeg ? Ik denk wat is het stil in het topic rls en bij opa.
Zitten ze hier veren tussen elkaars bille te steeke en wie zijn die gasten alemeaal? joosie en chocovan en baconbips. Waar zitten peebee en die achterlijke skroets en die andere lijpjurken nu ?
Oop wil heel geen volgers, dat heeft die ouwe klier zelf aangegevenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef DeOop het volgende:
ogod daar heb je die lul ook weerquote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook,en nog 3 gepermabanned... maar dat is historie
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
oooh heb laatst gewoon als joezi tips voor smetplekken in de liezen gevraagd en hoe goed uit te druppelen na het urineren.
Je bent slimmer dan je je voor doetquote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
oooh heb laatst gewoon als joezi tips voor smetplekken in de liezen gevraagd en hoe goed uit te druppelen na het urineren.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Uierzalf tip werkte goedsoms nog wel een druppie in de broek, geen geduld
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, dacht die is mij al lang vergeten![]()
Hij is hier.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:48 schreef DeOop het volgende:
waar is peebee tegenowoordig zit die nog ergenst op deze klotechat?
Fijn voor jequote:Op zondag 11 mei 2014 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Uierzalf tip werkte goedsoms nog wel een druppie in de broek, geen geduld
Die is altijd in de COS te vindenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:48 schreef DeOop het volgende:
waar is peebee tegenowoordig zit die nog ergenst op deze klotechat?
echt he, ik maak al het hele weekend gewoon net zulke flauwe grapjes als jullie maar om de 1 of andere reden snappen jullie mij nietquote:
dat lijk me sterk kijk naar die avatar en die naam en je weet meteen dat je met een nie zo snuggere te makeen heb.quote:
LoLquote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt he, ik maak al het hele weekend gewoon net zulke flauwe grapjes als jullie maar om de 1 of andere reden snappen jullie mij niet![]()
ben ik toch te raar voor anderen
Gelukkig ben jij dat wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:51 schreef DeOop het volgende:
[..]
dat lijk me sterk kijk naar die avatar en die naam en je weet meteen dat je met een nie zo snuggere te makeen heb.
Wat een saaie kutkloon ben jijquote:Op zondag 11 mei 2014 23:51 schreef DeOop het volgende:
[..]
dat lijk me sterk kijk naar die avatar en die naam en je weet meteen dat je met een nie zo snuggere te makeen heb.
Geen humor misschienquote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt he, ik maak al het hele weekend gewoon net zulke flauwe grapjes als jullie maar om de 1 of andere reden snappen jullie mij niet![]()
Ik ben het hele weekend afwezig geweest... probeer de rest eens...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk jij.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef DeOop het volgende:
[..]
wat lul jij nuo me je hij ? peebee is een wijf de laatse keer dat ik keek baconbips
weet ik. laat ook maarquote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend afwezig geweest... probeer de rest eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |