wie is vickyquote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mogelijk VIP Gastenlijst voor de meet:
-Merel
-Gerrie
-Vicky
-Koos
-Alberto
-Rob
-WMB crew
Onmogelijkquote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
-Merel
-Gerrie
-Vicky
-Koos
-Alberto
-Rob
-WMB crew
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
-Merel
-Gerrie
-Vicky
-Koos
-Alberto
-Rob
-WMB crew
Ze keek naar mn penorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaansquote:
Serieus geen vertrouwen in mn rijkunsten? Heb nog ggen boete of aanrijding of niks gehadquote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Toen jij weg was hebben we een keer het gehad over een meet. Zei iemand dat ik met jou kon meerijden. Maar dat durf ik niet
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]Die nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Je bent banaanquote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Serieus geen vertrouwen in mn rijkunsten? Heb nog ggen boete of aanrijding of niks gehad
Komt nog welquote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Serieus geen vertrouwen in mn rijkunsten? Heb nog ggen boete of aanrijding of niks gehad
En vaderquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah joh dat lukt wel. Beginnen we zo'n "At 10k retweets, wil you go to the Berckt with me?" actiequote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah joh dat lukt wel. Beginnen we zo'n "At 10k retweets, wil you go to the Berckt with me?" actie
Geen boete hebben gehadquote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |