Ja andersom durfde jij het nietquote:
kinky zusterpakje waar je mantietjes er bijna uitvallenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Politie of brandweer? Of liever een kinky zusterpakje?
Dat zei die een tijdje geleden, bij jou in de auto is een no-goquote:
Langste wat ik ooit gedaan heb was iets van 40 uur.quote:
Vind je het gekquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef Studiotje het volgende:
Maar ja... dan krijg wcpot weer een stijfje...
Mantietjes?! Watquote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kinky zusterpakje waar je mantietjes er bijna uitvallen
Vond het riebewiesmannetjen ietquote:
Ook zoiets gedaan ja, toen ik op het station stond en ik zei IK SPRING ER VOOR IK SPRING ER VOOR werd het tijd dat ik naar bed gingquote:Op zondag 11 mei 2014 22:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Langste wat ik ooit gedaan heb was iets van 40 uur.Toen kon ik mijn ogen niet meer open houden, had ook superveel energiedrank op
Dit jij snapt het. Kan niet echt vriendjes met een Mercedes worden. Scania is veel beterquote:Op zondag 11 mei 2014 22:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Liever een ster in de ruit dan een ster op de motorkap
Toen jij weg was hebben we een keer het gehad over een meet. Zei iemand dat ik met jou kon meerijden. Maar dat durf ik nietquote:Op zondag 11 mei 2014 22:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, volgensmij mis ik iets
- Ilsequote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mogelijk VIP Gastenlijst voor de meet:
-Merel
-Gerrie
-Vicky
-Koos
-Alberto
-Rob
-WMB crew
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ook zoiets gedaan ja, toen ik op het station stond en ik zei IK SPRING ER VOOR IK SPRING ER VOOR werd het tijd dat ik naar bed ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |