De Thunder en of Clippers wellicht ook.quote:
Voor de buitenwacht is het misschien Timmy's team. Maar aan de wijze waarop Timmy met knikkende knietjes zich laat afblaffen door Popovich, denk ik eerder dat het Pop's team is en/of het team van coach/GM/organisatie.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iedereen bij de Spurs zal zeggen dat het Timmies team is.
Als je sterspeler een oase van rust is, die geen domme dingen doet en teambelang boven eigenbelang stelt, dan straalt dat natuurlijk ook af op de rest van de selectie.
En zo is het maar net.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef PippenScottie het volgende:
Een daadwerkelijk team zien te smeden waarin iedereen zichzelf wegcijfert voor het teambelang is lastig, maar het lukt de Spurs al zeker 15 jaar.
Not this year, mate.quote:
Smeets en namen, nooit een goed huwelijk geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Lob City...
Nu noemt Smeets hem Obaka, driemaal achter elkaar.. Met zijn hoge Afrikaanse schot.
Stuur die Smeets met pensioen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Lob City...
Nu noemt Smeets hem Obaka, driemaal achter elkaar.. Met zijn hoge Afrikaanse schot.
Stuur die Smeets met pensioen.
Lol.quote:
Sport1.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef PippenScottie het volgende:
Hij heeft ook al dingen gezegd als "dit is niet Durants range", bij de fout van Barnes en Durant met Erik Breukink vergeleken....
In de wereld van Smeets zijn beide ideale schoonzonen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef Salina het volgende:
[..]![]()
Dude, echt?
Durant en Breukink? WTF.
Waarom die vergelijking, weet je dat?
Laat mij lekker livestreamen!
Smeets is heel gepassioneerd, maar laat hem lekker wielrennen becommentarieren, of nee, zelfs dat geeneens meer. Slappe ouwehoer!
Volgens mij ging dat over de speech van KD en dat hij nu als een ideaale schoonzoon word gezien in de States....als in Breukink is de ideale schoonzoon in NL??quote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef Salina het volgende:
[..]![]()
Dude, echt?
Durant en Breukink? WTF.
Waarom die vergelijking, weet je dat?
Laat mij lekker livestreamen!
Smeets is heel gepassioneerd, maar laat hem lekker wielrennen becommentarieren, of nee, zelfs dat geeneens meer. Slappe ouwehoer!
Ah, ik dacht al. Enige gelijkenis misschien. Smeets vond Breukink 20 jaar terug al de ideale schoonzoon.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In de wereld van Smeets zijn beide ideale schoonzonen.
Goed gezegd, Smeets is zo passé.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:11 schreef matthijst het volgende:
Logisch: Smeets kent alleen wielrennen en basketbal en is bij beide blijven hangen in de jaren 90.
En de ploegleider achter het Rabo doping debacle?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al. Enige gelijkenis misschien. Smeets vond Breukink 20 jaar terug al de ideale schoonzoon.
Maar dan nog.
Breukink de nice guy, eeuwige nummer twee/drie vergeleken die op belangrijke momenten altijd door het ijs zakte vergelijken met MVP en toekomstig NBA-kampioen....Tja.
misschien zn monitor heel donker, al zou je dan bij Garnett alleen nog tanden zien.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Goed gezegd, Smeets is zo passé.
Garnett en Pierce lijken ook enorm op elkaar, toch wel logisch dat hij ze steeds door elkaar haalt.
Wellicht.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En de ploegleider achter het Rabo doping debacle?
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sport1.
Hij heeft ook al dingen gezegd als "dit is niet Durants range", bij de fout van Barnes en Durant met Erik Breukink vergeleken....
Welke free throw?quote:
Je mist weinig. Durant schiet een open corner three, maar mist (hij heeft best een matig kwart), Smeets: "slechte keuze van Durant, die soms ook uncoachable blijkt".quote:Op zondag 11 mei 2014 22:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
Net op Youtube al zitten kijken of ik iets kon vinden van Smeets die commentaar geeft op NBA, maar helaas.
Bewijst hier wel dat hij boven CP3 staat in de PG discussie.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:36 schreef matthijst het volgende:
Russell Westbrook is averaging 26.2 PPG, 9.0 RPG, 8.3 APG this postseason. Oscar Robertson is only player that can match that (1962 & 1963).
Ja, daarom juist.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je mist weinig. Durant schiet een open corner three, maar mist (hij heeft best een matig kwart), Smeets: "slechte keuze van Durant, die soms ook uncoachable blijkt".
Een 40% driepunt schutter moet altijd een open corner three schieten...
Hou oud ben jequote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef Salina het volgende:
Durant uncoachable.
Sja tuulijk Mart.
Echt, serieus, ik ken hem al 30 jaar. Mart is gewoon een Slappe Ouwehoer. Als ie niets weet te zeggen verzint ie maar wat.
Lol.quote:
Begrijp sowieso niet waarom ze die gasten in die box duwen daar in Hilversum ipv gewoon het commentaar automatisch overnemen van de betreffende zender.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef Salina het volgende:
Durant uncoachable.
Sja tuulijk Mart.
Echt, serieus, ik ken hem al 30 jaar. Mart is gewoon een Slappe Ouwehoer. Als ie niets weet te zeggen verzint ie maar wat.
Paul is een betere pure spelverdeler en ik denk ook een sterkere verdediger, al vind ik dat laatste moeilijker in te schatten.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:39 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Bewijst hier wel dat hij boven CP3 staat in de PG discussie.
Precies.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:46 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet waarom ze die gasten in die box duwen daar in Hilversum ipv gewoon het commentaar automatisch overnemen van de betreffende zender.
Ja opa, opzouten.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Lol.
36 jaar, ik kijk wielrennen sinds mijn 9e ongeveer.
Sinds Breukink een Tour-etappe won in 1986 (no kidding!).![]()
OK, ik ken hem 27 jaar dan.
Whatever.
Ben ik te oud voor FOK trouwens? Anders moeten jullie het gewoon zeggen, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |