Hou oud ben jequote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef Salina het volgende:
Durant uncoachable.
Sja tuulijk Mart.
Echt, serieus, ik ken hem al 30 jaar. Mart is gewoon een Slappe Ouwehoer. Als ie niets weet te zeggen verzint ie maar wat.
Lol.quote:
Begrijp sowieso niet waarom ze die gasten in die box duwen daar in Hilversum ipv gewoon het commentaar automatisch overnemen van de betreffende zender.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef Salina het volgende:
Durant uncoachable.
Sja tuulijk Mart.
Echt, serieus, ik ken hem al 30 jaar. Mart is gewoon een Slappe Ouwehoer. Als ie niets weet te zeggen verzint ie maar wat.
Paul is een betere pure spelverdeler en ik denk ook een sterkere verdediger, al vind ik dat laatste moeilijker in te schatten.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:39 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Bewijst hier wel dat hij boven CP3 staat in de PG discussie.
Precies.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:46 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet waarom ze die gasten in die box duwen daar in Hilversum ipv gewoon het commentaar automatisch overnemen van de betreffende zender.
Ja opa, opzouten.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Lol.
36 jaar, ik kijk wielrennen sinds mijn 9e ongeveer.
Sinds Breukink een Tour-etappe won in 1986 (no kidding!).![]()
OK, ik ken hem 27 jaar dan.
Whatever.
Ben ik te oud voor FOK trouwens? Anders moeten jullie het gewoon zeggen, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja opa, opzouten.Ik zal niets verklappen hoor, kiddo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Indiana is niet te voorspellen de afgelopen twee maanden.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Salina het volgende:
Vannacht Washington-Indiana. Alvast wekker gezet voor laatste half uur/45 minuten.
Ga niet weer hele nacht opblijven, dat trek ik niet. Morgen op tijd opstaan weer.
Wat denken jullie van WAS-IND?
waarom?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:14 schreef D-Wade het volgende:
Ooh god Magic Johnson.....wat heb ik een hekel aan die man.
Sinds de dag dat hij LeBron uitdaagde om voor een miljoen de dunk contest te doen en sindsdien bleef die zich maar in de media 'werken' met ze meningkjes. Ik weet niet, ik kan hem gewoon niet uitstaan als die aan t woord is.quote:
Magic Johnson staat al vanaf zijn high school tijd in de media, ruim 35 jaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Sinds de dag dat hij LeBron uitdaagde om voor een miljoen de dunk contest te doen en sindsdien bleef die zich maar in de media 'werken' met ze meningkjes. Ik weet niet, ik kan hem gewoon niet uitstaan als die aan t woord is.
juist ja, en dat wil die maar al te graag laten blijken.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Magic Johnson staat al vanaf zijn high school tijd in de media, ruim 35 jaar.
Daar hoeft hij echt geen moeite voor te doen.
In Barcelona 1992 leerde Magic het verschil tussen being rich en being wealthy, toen hij hoorde dat de gastheer van een feestje een reservejacht had voor noodgevallen.
Het is Magic sindsdien aardig gelukt om ook wealthy te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |