quote:
Bedankt voor dit mooie stukje uitbreiding aan dit topic. Dit waarderen we zeer en vinden wij zeer attent van jou.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:56 schreef aeque het volgende:
Mensen zijn niet per definitie lelijk. Het is vaak een door verschillende factoren beïnvloed iets. Jij kunt iemand mooi vinden terwijl anderen er een afkeer van hebben.
Vaak ligt het aan een bepaalde voorkeur waardoor iemand sneller lelijk of minder mooi gevonden wordt. Tel daar bij op hoe degene zich verzorgt, of iemand bijvoorbeeld een asymmetrisch gezicht heeft en andere factoren en dan heb je volgens mij wel een goede formule om te spreken over 'lelijk'.
Ja, dit is meer wanneer iemand lelijk is volgens een persoon.. maar waarom zou je iemand lelijk noemen?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:56 schreef aeque het volgende:
Mensen zijn niet per definitie lelijk. Het is vaak een door verschillende factoren beïnvloed iets. Jij kunt iemand mooi vinden terwijl anderen er een afkeer van hebben.
Vaak ligt het aan een bepaalde voorkeur waardoor iemand sneller lelijk of minder mooi gevonden wordt. Tel daar bij op hoe degene zich verzorgt, of iemand bijvoorbeeld een asymmetrisch gezicht heeft en andere factoren en dan heb je volgens mij wel een goede formule om te spreken over 'lelijk'.
Ik hou ook van jou.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:57 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Bedankt voor dit mooie stukje uitbreiding aan dit topic. Dit waarderen we zeer en vinden wij zeer attent van jou.
Ja ok, dat is een goede vraag. Misschien uit eigen onzekerheid en dan maar even laten merken hoe 'stoer' diegene wel niet is?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:00 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja, dit is meer wanneer iemand lelijk is volgens een persoon.. maar waarom zou je iemand lelijk noemen?
Wens van de gedachte, het spijt me.quote:
Nee.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:05 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog een nadere uitleg bij ?
Wellicht, maar andersom is niet waar. Niet iedereen die iemand lelijk noemt is ontevreden met zijn eigen uiterlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:12 schreef Gregor1994 het volgende:
People who are unsatisfied with their own looks go to bring down others to make themselves feel better.
Duuus.....?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef imikethat het volgende:
Je ziet de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals je bent.
Dat is een leugen verzonnen door lelijke mensen.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Geen idee. Iedereen is mooi op zijn eigen manier!
Ik dacht dat we hier random quotes aan het dumpen waren, sorry.quote:
Belg?quote:
Omdat de mensen, die andere mensen lelijk noemen, narcistische psychopaten zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:49 schreef Gregor1994 het volgende:
Ik vroeg mij af, gezien hier geen topics over zijn, waarom mensen elkaar lelijk noemen. Heb iemand uit mijn klas die best vaak de ander lelijk noemt op een nogal gemene manier. Maar waarom..
Narcistische psychopaten! Lex toch! Ik ken je beter dan zo'n opmerking!quote:Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat de mensen, die andere mensen lelijk noemen, narcistische psychopaten zijn.
Wat is er jongen? Voel je je beledigd?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Narcistische psychopaten! Lex toch! Ik ken je beter dan zo'n opmerking!
Nee, eigenlijk helemaal niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat is er jongen? Voel je je beledigd?
Ik zeg niet dat het niet mag, maar niemand heeft een goede reden om dat ook gewoon zomaar tegen een ander te zeggen. Het is een vorm van vijandigheid en agressie. Zou jij nu nog vanuit jezelf op mijn posts reageren als ik tegen jou zou zeggen "Oh gadver, wat ben jij lelijk!" ?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niet.
Je mag iemand lelijk vinden, of mooi, of stoer of sexy of gewoon een kneus.
Waarom zou dat niet mogen?
dat zal vast wel eens voorkomen, maar sommige mensen zijn toch ook gewoon lelijk?quote:
Ik denk dat niemand iemand anders in zijn gezicht zegt dat hij of zij lelijk is. Als ik iemand lelijk vind, dan ga ik hem dat ook niet vertellen. Dat houd ik gewoon voor mij. Zelfkennis is een deugd en iemand die echt lelijk is, weet dat zelf ook wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mag, maar niemand heeft een goede reden om dat ook gewoon zomaar tegen een ander te zeggen. Het is een vorm van vijandigheid en agressie. Zou jij nu nog vanuit jezelf op mijn posts reageren als ik tegen jou zou zeggen "Oh gadver, wat ben jij lelijk!" ?
Ik heb het vaak genoeg gehoord van andere mensen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand iemand anders in zijn gezicht zegt dat hij of zij lelijk is. Als ik iemand lelijk vind, dan ga ik hem dat ook niet vertellen. Dat houd ik gewoon voor mij. Zelfkennis is een deugd en iemand die echt lelijk is, weet dat zelf ook wel.
Zonder context zegt dat nog niet zoveel. Het kan niet zo zijn dat iemand je na de middelbare school nog op je schouder tikt om je te melden dat hij of zij je erg lelijk vindt.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb het vaak genoeg gehoord van andere mensen.
Andersom ook niet trouwens (dat ze zich vergist hebben).quote:Op maandag 12 mei 2014 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zonder context zegt dat nog niet zoveel. Het kan niet zo zijn dat iemand je na de middelbare school nog op je schouder tikt om je te melden dat hij of zij je erg lelijk vindt.
Neuh. Ach, ik was vroeger ook niet om aan te staren. Nu zie ik er beduidend beter uit en ik zit ook niet te wachten op rectificaties van mensen die mij vroeger belachelijk maakten.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Andersom ook niet trouwens (dat ze zich vergist hebben).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |