quote:
Bedankt voor dit mooie stukje uitbreiding aan dit topic. Dit waarderen we zeer en vinden wij zeer attent van jou.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:56 schreef aeque het volgende:
Mensen zijn niet per definitie lelijk. Het is vaak een door verschillende factoren beïnvloed iets. Jij kunt iemand mooi vinden terwijl anderen er een afkeer van hebben.
Vaak ligt het aan een bepaalde voorkeur waardoor iemand sneller lelijk of minder mooi gevonden wordt. Tel daar bij op hoe degene zich verzorgt, of iemand bijvoorbeeld een asymmetrisch gezicht heeft en andere factoren en dan heb je volgens mij wel een goede formule om te spreken over 'lelijk'.
Ja, dit is meer wanneer iemand lelijk is volgens een persoon.. maar waarom zou je iemand lelijk noemen?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:56 schreef aeque het volgende:
Mensen zijn niet per definitie lelijk. Het is vaak een door verschillende factoren beïnvloed iets. Jij kunt iemand mooi vinden terwijl anderen er een afkeer van hebben.
Vaak ligt het aan een bepaalde voorkeur waardoor iemand sneller lelijk of minder mooi gevonden wordt. Tel daar bij op hoe degene zich verzorgt, of iemand bijvoorbeeld een asymmetrisch gezicht heeft en andere factoren en dan heb je volgens mij wel een goede formule om te spreken over 'lelijk'.
Ik hou ook van jou.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:57 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Bedankt voor dit mooie stukje uitbreiding aan dit topic. Dit waarderen we zeer en vinden wij zeer attent van jou.
Ja ok, dat is een goede vraag. Misschien uit eigen onzekerheid en dan maar even laten merken hoe 'stoer' diegene wel niet is?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:00 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja, dit is meer wanneer iemand lelijk is volgens een persoon.. maar waarom zou je iemand lelijk noemen?
Wens van de gedachte, het spijt me.quote:
Nee.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:05 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog een nadere uitleg bij ?
Wellicht, maar andersom is niet waar. Niet iedereen die iemand lelijk noemt is ontevreden met zijn eigen uiterlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:12 schreef Gregor1994 het volgende:
People who are unsatisfied with their own looks go to bring down others to make themselves feel better.
Duuus.....?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef imikethat het volgende:
Je ziet de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals je bent.
Dat is een leugen verzonnen door lelijke mensen.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Geen idee. Iedereen is mooi op zijn eigen manier!
Ik dacht dat we hier random quotes aan het dumpen waren, sorry.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |