Voor TS: misschien wel zo respectvol om de juiste clubnaam te gebruiken in de TT..quote:Op zondag 11 mei 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is een einde gekomen aan het twintigste opeenvolgende jaar Eredivisievoetbal in Nijmegen. Na een klungelig jaar was het Sparta (dat 16e eindigde in de juup maar door een periodetitel mee mocht doen) die het lot van NEC bezegelde.
Over en uit voor de Nijmeegse Eendracht Combinatie.
Wat vinden jullie ervan?
Zou wel humor zijn.. dat stadionnetje is echt een gedrocht en dat gifgroene shirt doet pijn aan je ogen.. maar er schijnt een nieuw stadion in aantocht te zijn.. heb familie wonen in Dordrecht dus net iets meer interesse in die club dan in andere pauperclubjes.quote:
Volgend seizoen spelen ze in normaal groen shirt.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn.. dat stadionnetje is echt een gedrocht en dat gifgroene shirt doet pijn aan je ogen.. maar er schijnt een nieuw stadion in aantocht te zijn.. heb familie wonen in Dordrecht dus net iets meer interesse in die club dan in andere pauperclubjes.
Bron? Ik weet dat Warrior de nieuwe leverancier van de tenues wordt, maar heb niks over een volledig groen shirt gehoord. Als neutrale supporter zie ik het liefst het balkenshirt terugkomen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:53 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Volgend seizoen spelen ze in normaal groen shirt.
Reageerde op opmerking over Dordt van iemand andersquote:Op zondag 11 mei 2014 19:47 schreef Nico25 het volgende:
[..]
Bron? Ik weet dat Warrior de nieuwe leverancier van de tenues wordt, maar heb niks over een volledig groen shirt gehoord. Als neutrale supporter zie ik het liefst het balkenshirt terugkomen.
Sparta is inderdaad wel een goed voorbeeld van een club waar er goed beleid wordt gevoerd.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:01 schreef Seam het volgende:
Jammer voor de club, maar met zo'n wanbeleid wel terecht. Dan maar hopen dat Sparta terugkomt in de Eredivisie
Zal ik 17-of 18-jarige spelers uit het verleden noemen ?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederlandse jupiler league is een lachtertje, als Jong Ajax makkelijk kan meedoen
doe maarquote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik 17-of 18-jarige spelers uit het verleden noemen ?
Derksen heeft het wel vaker mis!quote:Op maandag 12 mei 2014 07:31 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Volgens Derksen zou NEC over Sparta heen walsen
Ik kom er zo af en toe en het is best een leuk clubjequote:Op zondag 11 mei 2014 18:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn.. dat stadionnetje is echt een gedrocht en dat gifgroene shirt doet pijn aan je ogen.. maar er schijnt een nieuw stadion in aantocht te zijn.. heb familie wonen in Dordrecht dus net iets meer interesse in die club dan in andere pauperclubjes.
Derksen is de perfecte contra-indicator.quote:Op maandag 12 mei 2014 07:31 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Volgens Derksen zou NEC over Sparta heen walsen
Weet jij ook wat de capaciteit wordt van het nieuwe stadion?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kom er zo af en toe en het is best een leuk clubjeGoed, met een seizoen zoals deze zit er natuurlijk ineens 2x zoveel volk, maar dat hou je altijd. Ze hebben dit seizoen best leuk voetbal laten zien, dus waarom niet eens een jaartje Eredivisie? Het kan nooit slechter zijn dan Roda of NEC, en liever Dordrecht dan Sparta 'belonen' voor hun 16e plek en 'periodetitel' (3e worden achter Dordrecht en Jong PSV, en zo de titel krijgen).
Plannen zijn er inderdaad voor nieuw stadion, al is het nog niet heel concreet volgens mij. Moet wel een soort 'pop up stadion' achtig iets worden geloof ik, ook verplaatsbaar / demontabel ofzoietsKan er in ieder geval vrij snel staan meen ik. En de Krommedijk is gewoon nostalgie
1000 staanplaatsen.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet jij ook wat de capaciteit wordt van het nieuwe stadion?
6000 manquote:Op maandag 12 mei 2014 09:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet jij ook wat de capaciteit wordt van het nieuwe stadion?
quote:Betaald voetbalclub FC Dordrecht en bouwconcern Ballast Nedam slaan de handen ineen bij de bouw van een nieuw voetbalstadion, dat in 2016 op het sportpark aan de Krommedijk gereed moet zijn. De nieuwe voetbaltempel, die plaats moet gaan bieden aan 6000 toeschouwers, wordt het eerste stadion ter wereld dat uit losse componenten kan worden opgebouwd volgens het zogeheten plug&play-principe. Het toekomstige stadion van FC Dordrecht fungeert daarmee ook als proef voor het WK van 2022 in Qatar, waar de stadions ook uit losse, verrijdbare componenten zullen worden opgebouwd.
Klopt ja. Zelfs met het songfestivalquote:Op maandag 12 mei 2014 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Derksen is de perfecte contra-indicator.
Is t ook ja, gaat volgens mij met name om meer business units etc. Verder hou je zo wel sfeer, anders krijg je wat Remlof heeft inderdaad, zit je met 1000 man in de Gelredomequote:
Spartaquote:Op maandag 12 mei 2014 11:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Werkelijk de saaiste club uit de eredivisie, zonder enige identiteit. Een shirt dat door de jaren heen veranderd, het logo wat 3 keer is aangepast in 10 jaar, stadion met sintelbaan wordt ingeruild voor een karakterloos, grauw stadionnetje en een selectie met 3de rangs buitenlanders vanuit allerlei windstreken.
Hopelijk krijgen we een Sparta ervoor terug.
Dat is allemaal de schuld van Wiljan Vloet. Hugo Borst en Jules Deelder moeten daar de boel overnemen, dan komt alles goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SpartaLeuke club met historie hoor, maar die verdienen het toch totaal niet te promoveren. Hebben volgens mij een van de hoogste (zo niet dé hoogste) begroting van de JL, kijk wat ze (niet) presteren
Ze stonden gewoon 2e in de winterstop. Die 16e plaats is meer te danken aan een trainerscrisis + bestuurscrisis.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SpartaLeuke club met historie hoor, maar die verdienen het toch totaal niet te promoveren. Hebben volgens mij een van de hoogste (zo niet dé hoogste) begroting van de JL, kijk wat ze (niet) presteren
Ja, leuk waardoor het kwam, maar het is gewoon een feit dat ze over een heel seizoen zwaar tekort schoten, in sportief én bestuurlijk opzicht. En dan verdien je het gewoon niet om te promoveren. Net zo goed als dat Vitesse geen kampioen is omdat ze rond de winterstop even bovenaan stonden.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ze stonden gewoon 2e in de winterstop. Die 16e plaats is meer te danken aan een trainerscrisis + bestuurscrisis.
Ja, leuk waardoor het kwam.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Dan hoor je op z'n minst zelf een periodetitel in de wacht te slepen, en niet afhankelijk zijn van dat de twee boven je er toevallig er eentje hebben, of een 'Jong' team is
Bosjesmannenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Hopelijk blijven ze 19 jaar in die biercompetitie. Pauper club.
Verdiende loon voor het gooien van stenen (vanuit de bosjes) naar bussen met vrouwen en kinderen eerder dit jaar.
Ze hebben een periodetitel, die verdienen ze net zo goed als Dordt en de andere kampioenen. Dat het systeem kut is wil ik nog best met je eens zijn, maar binnen dat kutte systeem heeft Sparta verdiend de play-offs gehaald.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, leuk waardoor het kwam, maar het is gewoon een feit dat ze over een heel seizoen zwaar tekort schoten, in sportief én bestuurlijk opzicht. En dan verdien je het gewoon niet om te promoveren. Net zo goed als dat Vitesse geen kampioen is omdat ze rond de winterstop even bovenaan stonden.
Mwah of ze die verdienen, ik vind het toch een wezenlijk verschil hoor... Echt eerste worden in een periode, of derde achter de vorige periodekampioen en een 'Jong' team...quote:Op maandag 12 mei 2014 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben een periodetitel, die verdienen ze net zo goed als Dordt en de andere kampioenen. Dat het systeem kut is wil ik nog best met je eens zijn, maar binnen dat kutte systeem heeft Sparta verdiend de play-offs gehaald.
En als je dan vervolgens uit en thuis wint van NEC, Eindhoven klopt en Dordrecht verslaat heb je het volste recht om te promoveren. Des te knapper als ze zo slecht en onwaardig zijn dat ze afrekenen met die clubs.
Gelukkig is er nog vitesse, de zielloze club die als sletje van oliebaron naar oliebaron gepasst wordt, met hun inspiratieloze, foeilijke geelzwarte shirts waar je spontaan epileptie van krijgt, hun geprinte en gesponsorde doekjes en hun halflege glasbak waar je altijd weer een speld kunt horen vallen. De enige keer dat er sfeer was in het grootste theater van Nederland is wanneer NEC in het uitvak zatquote:Op maandag 12 mei 2014 14:10 schreef Melro het volgende:
NEC vind ik een verschrikkelijke club. Paupers op de tribune, een kleurencombinatie waar je misselijk van wordt, spelers uit alle delen van de wereld en de supporters... tja... we zagen gisteren hoe ze zijn.
Aju he! Hopelijk blijven ze daar.
Ik vind het systeem met de jeugdelftallen sowieso afschuwelijk maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah of ze die verdienen, ik vind het toch een wezenlijk verschil hoor... Echt eerste worden in een periode, of derde achter de vorige periodekampioen en een 'Jong' team...
Jaquote:Maar goed, dat het systeem kut is hoeven we niet over te discussieren, en het is inderdaad aan Sparta om daar gewoon van te profiteren, en het zou zeker een onwijze stunt zijn als ze alsnog promoveren. Nummer 16 in de eindstand, nummer 20 (met 2 punten) in de laatste periode, en dan promoveren
Mooi die afgunst. Ik snap niet waar een Ajacied zich druk om maakt. Vitesse uit 1892, een club met een mooie historie is tegenwoordig Hollywood aan de Rijn. Hier is het nooit saai, met onze prachtige klassieke geel-zwarte shirts. Ik merk dat je nooit in het Gelredome geweest bent, anders had je niet zo dom gepraat over geprinte doekjes en de sfeer....quote:Op maandag 12 mei 2014 14:21 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog vitesse, de zielloze club die als sletje van oliebaron naar oliebaron gepasst wordt, met hun inspiratieloze, foeilijke geelzwarte shirts waar je spontaan epileptie van krijgt, hun geprinte en gesponsorde doekjes en hun halflege glasbak waar je altijd weer een speld kunt horen vallen. De enige keer dat er sfeer was in het grootste theater van Nederland is wanneer NEC in het uitvak zat
O ja dat 'Hollywood aan de Rijn' om alle ellende, fraude, wanbeleid, bijna failissementen en overheidssteun nog een beetje leuk te laten klinkenquote:Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef Melro het volgende:
[..]
Mooi die afgunst. Ik snap niet waar een Ajacied zich druk om maakt. Vitesse uit 1892, een club met een mooie historie is tegenwoordig Hollywood aan de Rijn. Hier is het nooit saai, met onze prachtige klassieke geel-zwarte shirts. Ik merk dat je nooit in het Gelredome geweest bent, anders had je niet zo dom gepraat over geprinte doekjes en de sfeer....
Overheidssteun? Vertel me meer!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:31 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
O ja dat 'Hollywood aan de Rijn' om alle ellende, fraude, wanbeleid, bijna failissementen en overheidssteun nog een beetje leuk te laten klinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |