Voor TS: misschien wel zo respectvol om de juiste clubnaam te gebruiken in de TT..quote:Op zondag 11 mei 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is een einde gekomen aan het twintigste opeenvolgende jaar Eredivisievoetbal in Nijmegen. Na een klungelig jaar was het Sparta (dat 16e eindigde in de juup maar door een periodetitel mee mocht doen) die het lot van NEC bezegelde.
Over en uit voor de Nijmeegse Eendracht Combinatie.
Wat vinden jullie ervan?
Zou wel humor zijn.. dat stadionnetje is echt een gedrocht en dat gifgroene shirt doet pijn aan je ogen.. maar er schijnt een nieuw stadion in aantocht te zijn.. heb familie wonen in Dordrecht dus net iets meer interesse in die club dan in andere pauperclubjes.quote:
Volgend seizoen spelen ze in normaal groen shirt.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn.. dat stadionnetje is echt een gedrocht en dat gifgroene shirt doet pijn aan je ogen.. maar er schijnt een nieuw stadion in aantocht te zijn.. heb familie wonen in Dordrecht dus net iets meer interesse in die club dan in andere pauperclubjes.
Bron? Ik weet dat Warrior de nieuwe leverancier van de tenues wordt, maar heb niks over een volledig groen shirt gehoord. Als neutrale supporter zie ik het liefst het balkenshirt terugkomen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:53 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Volgend seizoen spelen ze in normaal groen shirt.
Reageerde op opmerking over Dordt van iemand andersquote:Op zondag 11 mei 2014 19:47 schreef Nico25 het volgende:
[..]
Bron? Ik weet dat Warrior de nieuwe leverancier van de tenues wordt, maar heb niks over een volledig groen shirt gehoord. Als neutrale supporter zie ik het liefst het balkenshirt terugkomen.
Sparta is inderdaad wel een goed voorbeeld van een club waar er goed beleid wordt gevoerd.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:01 schreef Seam het volgende:
Jammer voor de club, maar met zo'n wanbeleid wel terecht. Dan maar hopen dat Sparta terugkomt in de Eredivisie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |