En nu is het van der Zucker.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef Joezi het volgende:
Kennen jullie deze nieuwe soort 3d virtual reality, waardoor je hele lichaam schijnt te voelen dat je valt enzo
mijn club laat daar altijd punten liggen en het is gewoon een miezerige club en waalwijk sucks too.quote:
Vind het wel een leuke club. Creatief met de beperkte middelen. Vroeger met Ricky Hoogendorp.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
mijn club laat daar altijd punten liggen en het is gewoon een miezerige club en waalwijk sucks too.
goed puntquote:Op zondag 11 mei 2014 17:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rooms Katholiele Combinatie vind ik al verkeerd genoeg klinken om te degraderen.
Dat hoeft ook niet zo van mij. Maar volgens mij doen ze daar verder niks mee, dus sja.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rooms Katholiele Combinatie vind ik al verkeerd genoeg klinken om te degraderen.
Was voor de COSquote:Op zondag 11 mei 2014 17:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze bergnet bellen, komt er een truck langs met een laaier.
Kom je niet meer in de COS?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag hier best een COSje plaatsen hoor, blijf ik ook een beetje op de hoogte
* Joezi slingert streams aanquote:Op zondag 11 mei 2014 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt net een meesterlijke grap van Ruud gemist. Is toch zonde!
Tijdens een centraal vertellen dat hij en Billy voor 1400 euro aan oesters en kaviaar gegeten hadden. Lot helemaal over de rooie omdat zij ook geld wil uitgeven. Nu voelt ze zich voor de gek gehouden.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
* Joezi slingert streams aan
Ziet Lottte huilenWat was de grap?
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Tijdens een centraal vertellen dat hij en Billy voor 1400 euro aan oesters en kaviaar gegeten hadden. Lot helemaal over de rooie omdat zij ook geld wil uitgeven. Nu voelt ze zich voor de gek gehouden.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef ChocoFan het volgende:
de TT trekt mij toch weer hierheen![]()
goedemiddag allemaal
en was de boel echt geexplodeerdquote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
jammer dat ze dat gewoon niet echt hebben gedaan, dan was het wel een leuk grappertje geweest
Ruud is ertoe in staat nu hij het effect bij Lot heeft gezien.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
jammer dat ze dat gewoon niet echt hebben gedaan, dan was het wel een leuk grappertje geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |