En nu is het van der Zucker.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef Joezi het volgende:
Kennen jullie deze nieuwe soort 3d virtual reality, waardoor je hele lichaam schijnt te voelen dat je valt enzo
mijn club laat daar altijd punten liggen en het is gewoon een miezerige club en waalwijk sucks too.quote:
Vind het wel een leuke club. Creatief met de beperkte middelen. Vroeger met Ricky Hoogendorp.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
mijn club laat daar altijd punten liggen en het is gewoon een miezerige club en waalwijk sucks too.
goed puntquote:Op zondag 11 mei 2014 17:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rooms Katholiele Combinatie vind ik al verkeerd genoeg klinken om te degraderen.
Dat hoeft ook niet zo van mij. Maar volgens mij doen ze daar verder niks mee, dus sja.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rooms Katholiele Combinatie vind ik al verkeerd genoeg klinken om te degraderen.
Was voor de COSquote:Op zondag 11 mei 2014 17:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze bergnet bellen, komt er een truck langs met een laaier.
Kom je niet meer in de COS?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag hier best een COSje plaatsen hoor, blijf ik ook een beetje op de hoogte
* Joezi slingert streams aanquote:Op zondag 11 mei 2014 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt net een meesterlijke grap van Ruud gemist. Is toch zonde!
Tijdens een centraal vertellen dat hij en Billy voor 1400 euro aan oesters en kaviaar gegeten hadden. Lot helemaal over de rooie omdat zij ook geld wil uitgeven. Nu voelt ze zich voor de gek gehouden.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
* Joezi slingert streams aan
Ziet Lottte huilenWat was de grap?
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Tijdens een centraal vertellen dat hij en Billy voor 1400 euro aan oesters en kaviaar gegeten hadden. Lot helemaal over de rooie omdat zij ook geld wil uitgeven. Nu voelt ze zich voor de gek gehouden.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef ChocoFan het volgende:
de TT trekt mij toch weer hierheen![]()
goedemiddag allemaal
en was de boel echt geexplodeerdquote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
jammer dat ze dat gewoon niet echt hebben gedaan, dan was het wel een leuk grappertje geweest
Ruud is ertoe in staat nu hij het effect bij Lot heeft gezien.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
jammer dat ze dat gewoon niet echt hebben gedaan, dan was het wel een leuk grappertje geweest
ach gos, ken gebeurenquote:
eetcafe, wel wat aparte dingen zo te zienquote:
SPOILER: menuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
eetcafe, wel wat aparte dingen zo te zienDie Arancini, risottoballetjes, lijkt me wel lekker. Redelijke prijzen trouwens.SPOILER: menuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
eetcafe, wel wat aparte dingen zo te zienSoep met bloed, jum!SPOILER: menuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feliquote:
Disanaquote:Op zondag 11 mei 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ik heb nog niks gegeten, op de hele dag pas 3 pita broodjes met kaas, heb ook niet echt trek nu.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe is het met Pavement? Ik heb patat gegeten.
Het is ook nog vroeg, zat tijd om wat lekkers te maken.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gegeten, op de hele dag pas 3 pita broodjes met kaas, heb ook niet echt trek nu.
Misschien dat ik een soepje in elkaar flans.
Dat vind ik zo'n heerlijk nummer.quote:
Heb nog wat stapels saai droog papier werk die ik moet verwerkenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook nog vroeg, zat tijd om wat lekkers te maken.
Ah, balen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb nog wat stapels saai droog papier werk die ik moet verwerkenhelemaal geen zin in maar ja
ach het moet gebeuren, en het was vandaag gelukkig klote weer anders had ik het morgen ochtend gedaan. Deadlines zijn makkelijker te halen als het klote weer isquote:
Dat is waar. Nee, was niet best vandaag. Nu is het ineens droog en kalm. Maar ook fris.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
ach het moet gebeuren, en het was vandaag gelukkig klote weer anders had ik het morgen ochtend gedaan. Deadlines zijn makkelijker te halen als het klote weer is
deze is ook echt freakyquote:
Ja, is ook een goeie. Het is een bijzondere band.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, is ook een goeie. Het is een bijzondere band.
Dat zijn echt kunstwerkjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |