quote:
Ahh, thx... dat het maar geen Elite-Only gaat worden hé, zou zonde zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aah ben jij er ook nogWe hebben je er graag bij in de SC
Ha! das ook mijn favoriet... Maar vooruit je mag m hebben.quote:
Wow jij hebt een dikke P.I.M.P account, wat kun je daar allemaal mee?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, thx... dat het maar geen Elite-Only gaat worden hé, zou zonde zijn
Over Elite gesproken... Wie zocht er laatst naar Joppiesaus?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, thx... dat het maar geen Elite-Only gaat worden hé, zou zonde zijn
Het is geen strijd.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
nee nee nee, waar zijn isax en mieke? help we verliezen de macht
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
nee nee nee, waar zijn isax en mieke? help we verliezen de macht
quote:
vanacht even wel, was een referentie naar de afgelopen nacht, was gewoon een geintje, soury heeft er nog wel wat van mee gekregen volgens mijquote:
Ik heb geen flauw idee, het staat in ieder geval geweldig naast m'n naam..quote:Op zondag 11 mei 2014 22:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wow jij hebt een dikke P.I.M.P account, wat kun je daar allemaal mee?
Aah dal het zijn, niet bij de mayo maar in de koeling.. Hoezo moet dat koel bewaard worden dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Over Elite gesproken... Wie zocht er laatst naar Joppiesaus?
Bij de Plus hebben ze hem iig gewoon nog in de koeling...
[ afbeelding ]
Uhh ok.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
vanacht even wel, was een referentie naar de afgelopen nacht, was gewoon een geintje, soury heeft er nog wel wat van mee gekregen volgens mij
Dat sowieso.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, het staat in ieder geval geweldig naast m'n naam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |