Australië kreeg Hamilton in lap 1 al een technisch probleem, die tel ik niet mee.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
4-0 in de races kan niet maar verder wel met je eens
Dubbele podium kon alleen maar, omdat Massa de eerste bocht eruit werd geknikkerd en Bottas zo nodig zijn banden wilde bijschaven...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:34 schreef opreis het volgende:
Vettel weer even laten zien wat ie kan. Massa begint nu ook bij williams teleur te stellen. Maldonado lachwekkend waar Grojean toch wel een lichtpuntje is. Mclaren is gewoon dieptriest op het moment, dat dubbele podium in Australie kon ook alleen maar omdat Hamilton, Vettel en Ricciardo weg vielen.
Als je de merc's wegdenkt is het seizoen eigenlijk gewoon weer hetzelfde als de afgelopen jaren, RB voorop en de teams daarachter die de punten onderling verdelen.
In 2013 gemaakt ja. Maar pas dit jaar in premiere gegaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee of het die is. Die is van 2013 volgens imdb?
quote:...
1: Life at the Limit, is visceral, violent and tragic, but it is also tasteful yet spectacular and stands as a moving epitaph to the fallen and a celebration of how their individual sacrifices were an integral part of so much that has moulded the sport into what it is today.
You may have watched the wilfully inaccurate hype that was Rush; now go see the real thing, told by a filmmaker who really understood what he was working with and respected it.
...
Wat ik bedoel is dat het verschil zo klein is dat er niets hoeft te gebeuren om het de volgende keer andersom te laten zijn. Als volgende keer Rosberg van pole wint is de vraag 'wat is er aan de hand?' niet gerechtvaardigd.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]Het staat 4-0 voor Hamilton in de races en 4-1 in kwalificaties. Het verschil is niet groot, maar je kunt wel stellen dat Hamilton het beter doet.
De strijd was lang onderhuids, maar als de uitkomst nog niet vast staat is er strijd. Beter dan dat het na een uurtje gespeeld is. Vettel gaf dat deel van de race nog wat kleur.quote:Vond het voor Catalunya begrippen een goede race door de verschillende strategieën.
Dat begreep ik welquote:Op maandag 12 mei 2014 01:00 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Australië kreeg Hamilton in lap 1 al een technisch probleem, die tel ik niet mee.
Red Bull komt er aan, Ricciardo wel op 50 seconde, maar die heeft eerst een tijdje achter bottas gereden, en een tijdje in niemandsland gereden, kon niet in de buurt komen van de mercedessen en van achter hem kwam er ook geen dreiging, hij had daarom ook gewoon 'zuinig' gereden. Rosberg heeft Hamilton behoorlijk tot het uiterste gedreven denk ik, en Vettel verloor volgens mij maar een seconde of 4 in de laatste zoveel rondes op Hamilton, terwijl hij ondertussen ook nog aan het inhalen was. Ik denk dat RB nog maar een gat van 0,6~0,8 seconde hoeft te overbruggen, wat eerst 1,5~2,0 seconde was.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:17 schreef kepler het volgende:
Eindelijk weer een goede race van Vettel, maar niemand komt ook maar in de buurt van Mercedes
Verder relatief saaie race, op de laatste tien rondes na
http://www.f1fanatic.co.u(...)-times-fastest-laps/quote:Op maandag 12 mei 2014 20:34 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee van de rondetijden van Vettel en Massa?
Lijkt wel alsof hij moet huilen.quote:
Vettel had in de slotfase banden die 9 ronden verser waren dan die van Hamilton, terwijl die laatste ook nog eens op de hardere band reed. Dit was dan ook nog eens een circuit dat Red Bull relatief beter zou liggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Red Bull komt er aan, Ricciardo wel op 50 seconde, maar die heeft eerst een tijdje achter bottas gereden, en een tijdje in niemandsland gereden, kon niet in de buurt komen van de mercedessen en van achter hem kwam er ook geen dreiging, hij had daarom ook gewoon 'zuinig' gereden. Rosberg heeft Hamilton behoorlijk tot het uiterste gedreven denk ik, en Vettel verloor volgens mij maar een seconde of 4 in de laatste zoveel rondes op Hamilton, terwijl hij ondertussen ook nog aan het inhalen was. Ik denk dat RB nog maar een gat van 0,6~0,8 seconde hoeft te overbruggen, wat eerst 1,5~2,0 seconde was.
Ze komen er wel aan maar zijn nog veel te ver weg, gelukkig maakt Mercedes het zelf nog het aanzien waard door (nog) geen teamorders te gevenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vettel had in de slotfase banden die 9 ronden verser waren dan die van Hamilton, terwijl die laatste ook nog eens op de hardere band reed. Dit was dan ook nog eens een circuit dat Red Bull relatief beter zou liggen.
Zolang RB op zo;n afstand blijft zijn teamorders ook niet nodig, maar als ze zouden gaan inlopen kan het wel eens tijd worden voor teamorders.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze komen er wel aan maar zijn nog veel te ver weg, gelukkig maakt Mercedes het zelf nog het aanzien waard door (nog) geen teamorders te geven
Toen waren teamorders verboden en moesten ze zo iets doen om Jenson voorbij te laten. Tegenwoordig zijn teamorders gewoon toegestaan en hoeft dat niet meer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Zolang RB op zo;n afstand blijft zijn teamorders ook niet nodig, maar als ze zouden gaan inlopen kan het wel eens tijd worden voor teamorders.
Als ze maar niet zo gaan rommelen als in 2009 met Button en Barichello. Rubens startte vooraan en krijgt een pitstop meer, zodat Jenson de overwinning pakte. En maar volhouden dan de 3 stopper van Rubens de snelste moest zijn.
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:04 schreef opreis het volgende:
Zou Maldonado zn auto deze keer heel laten?
Nee, die rijdt hem vandaag al plat ! En zondag nog een keer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:04 schreef opreis het volgende:
Je gaat niet voor een hattrick?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, die rijdt hem vandaag al plat ! En zondag nog een keer.
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:04 schreef opreis het volgende:
twitter:FakeRonDennis_ twitterde op woensdag 21-05-2014 om 17:55:36Pastor Maldonado's shipment of spare parts arrive in Monaco ahead of FP1 http://t.co/V0NUJCmX5F reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |