Dit ja, zoals altijd weerquote:
een aardig einde.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net weer ingeschakeld heb ik nog wat gemist??
Nou, als de rest van het seizoen dan ook beter wordt dan 1992.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Betere reeks in de eerste 5 races dan Williams in 1992
Nu wel bij de weegschaalquote:Op zondag 11 mei 2014 15:49 schreef Fiorano het volgende:
Rosberg en Hamilton knuffelde geen eens even met elkaar bij de auto.
Ja, dank weer!quote:
Er leek iemand te zijn overleden backstage.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net weer ingeschakeld heb ik nog wat gemist??
Mwah, tis exact gelijk zoals ik net zei. Benieuwd of Mercedes zelfs veel sterker is in Monaco. Dan zouen ze wel eens ALLES kunnen winnenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, als de rest van het seizoen dan ook beter wordt dan 1992.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Daar zie ik ze wel toe in staat. Wat mij betreft lijkt het eigenlijk nog meer op 1988 dan 1992, want de Williams ging nog wel een stuk. En kreeg in de laatste races nog wel wat concurrentie van McLaren en Benetton.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, tis exact gelijk zoals ik net zei. Benieuwd of Mercedes zelfs veel sterker is in Monaco. Dan zouen ze wel eens ALLES kunnen winnen
Is dat zo vreemd voor je dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:55 schreef Zuivelkoe het volgende:
De vlag van engeland zit in die van australie.
Misschien had hij minder mee?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:55 schreef twiFight het volgende:
Ik vraag me af of Hamilton zo zuinig is geweest met zijn brandstof dat hij daardoor een klap zwaarder was dan Rosberg. Volgens mij had HAM 4 kilo meer nog in de auto.
Hoezo niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg kijkt toch wel erg zuur. Zou die zelf in de gaten hebben dat ie het op snelheid alleen niet gedaan gaat krijgen......
Mij leek het ook wel te kunnen, als er meer ronden waren geweest dan had Ros wel op de 1e plek gelegen.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:53 schreef Sally het volgende:
Goh, is de LT van de app nu al afgelopen? Dan heb je maar kort om alle 6 de tabbladen te bekijken, zeg
Ik zou de cijfertjes en het weer toch wel graag bekeken hebben als ik de app had, hou wel van analyseren.Normaal doe ik dat ook, maar moest nu meteen wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dan had ik het dus toch goed gehoordquote:
Precies, het maakt elkaar niks. Dan komt het aan op de vorm van de dag, het circuit en de omstandigheden wie net iets sneller is.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Mij leek het ook wel te kunnen, als er meer ronden waren geweest dan had Ros wel op de 1e plek gelegen.
Dat zegtie nu zelf ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |