Vreemd dat we niet de meeste punten kregen van het VK en Ierland!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In zo'n beetje alle van die landen is het weer doorgaans net zo slecht, kun je net zo goed naar Vlieland of vakantie gaan oid.
Volgens mij kwam Nederland daar op 2 en Oostenrijk op 1, dus valt wel mee.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Van de UK en Ierland, muzieklanden bij uitstek, had ik dit toch niet verwacht.
Daar wordt doorgaans ook flink doorgedronken op de ESF-avond.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik had meer punten verwacht van frankrijk en belgie, aangezien deze door de jaren heen nederland de meeste punten gegeven hebben.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zulke mensen zou ik direct van mijn facebook verwijderen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:34 schreef SSJKliko het volgende:
Godamme, sommigen op mijn facebook zitten te verkondigen 'dat dat gedrocht met die baard zich had moeten laten aborteren', en als je er dan van zegt gillen ze 'dat als een kerel in een jurk wil rondlopen hij zich maar moet ombouwen en hij hun maar niet lastig moet vallen' (? waarom kijk je dan er naar..) en 'dat ze echt niets tegen homo's of lesbiennes hebben'.. Bitch please
Ik ookquote:Op zondag 11 mei 2014 16:17 schreef Copthorne het volgende:
Wel tof dat die Duitsers ons 12 punten geven. Had ze eerder van België verwacht.
Gewoon een Nederlandse proxy gebruiken, je zou ook Tor (een browser die geen landcode laat zien) kunnen proberen maar ik denk niet dat dat werkt. Je kan trouwens ook een torrent downloaden.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wordt in Tsjechië geblokkeerd. Ik ga het proberen te omzeilen.
Vorig jaar was het er overduidelijk. Dit jaar viel het me tegen van België.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Over alle ESFs genomen heeft Frankrijk nog steeds meer punten aan Nederland gegeven dan Belgie, dus ik vraag me af waar dat zgn Benelux-pact vandaan komt.
De Georgische jury was pas eensgezind. Alle 5 dezelfde Top 8quote:Op zondag 11 mei 2014 16:22 schreef ebke het volgende:
De Poolse jury was vrij eensgezind.
Bij alle 5 leden, Nederland op 1.
Weer een extra reden om een hekel aan Israel te hebben.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
o.a. Malta en Israël van wie me dat tegenviel.
Naar het schijnt, doen ze volgend jaar niet meer mee.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Weer een extra reden om een hekel aan Israel te hebben.
Echt?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Georgische jury was pas eensgezind. Alle 5 dezelfde Top 8
De EBU heeft die score toch maar afgekeurd en het met 100% televoting gedaan
en 'maar' 2 punten van San Marino, terwijl zij in de halve finale 12 gaven?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:14 schreef marcodej het volgende:
Dat Moldavie, Montenegro, Albanie, Oekraine en Azerbeijdzjan ons geen punten geven snap ik nog wel. Dat zijn smakeloze volkjes.
Maar zeker Malta is toch apart, omdat ze zelf ook al een folkachtig nummer hadden. En waarom we de laatste jaren zo onpopulair zijn bij Israel vind ik ook raar.
De jury daar had Nederland als 8e, 2e bij de televote. Doordat Oostenrijk 3e bij de jury was en 3e bij de televote hebben ze daar 12 punten gepakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:23 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het er overduidelijk. Dit jaar viel het me tegen van België.
Als er nou 1 jury elk jaar corrupt isquote:Op zondag 11 mei 2014 16:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
en 'maar' 2 punten van San Marino, terwijl zij in de halve finale 12 gaven?
Azerbeidzjan heeft de jury omgekocht.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
en 'maar' 2 punten van San Marino, terwijl zij in de halve finale 12 gaven?
Deel van de wiedergutmachung zei iemand gisteren in het live topic.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:17 schreef Copthorne het volgende:
Wel tof dat die Duitsers ons 12 punten geven. Had ze eerder van België verwacht.
Was jij er niet bijquote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef Copthorne het volgende:
rste geworden.
Normaal volg ik het songfestival op de voet, maar in het b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |