Haha, ja waarom ook nietquote:
Voor ons is het gewoon nog Zanger Boris.quote:
Voor een songfestival zou het wel een tof duo zijn he?quote:
Dan zijn we eruit. Boris en Waylon zingen, Pannecoucke doet de act. Nu alleen nog een liedjequote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor een songfestival zou het wel een tof duo zijn he?
Beiden aparte looks, beiden een beetje attitude en zelfverzekerd, beiden goede powerstemmen.
Potdomme, ik wil!
Zat/zit Boris ook niet bij een motown label trouwens...?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zijn we eruit. Boris en Waylon zingen, Pannecoucke doet de act. Nu alleen nog een liedje
Dan toch liever apart, hebben we meteen voor 2 jaar een inzending.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor een songfestival zou het wel een tof duo zijn he?
Beiden aparte looks, beiden een beetje attitude en zelfverzekerd, beiden goede powerstemmen.
Potdomme, ik wil!
Keep the soul alive!quote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor ons is het gewoon nog Zanger Boris.
JA!quote:Op zondag 11 mei 2014 15:23 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, naast dat Waylon solo nog een keer mag (alsjeblieft, zelfs) en Racoon...
Boris mag ook!
Ja, daar knapte ik gister hier op het forum ook een beetje op af.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:34 schreef SSJKliko het volgende:
Godamme, sommigen op mijn facebook zitten te verkondigen 'dat dat gedrocht met die baard zich had moeten laten aborteren', en als je er dan van zegt gillen ze 'dat als een kerel in een jurk wil rondlopen hij zich maar moet ombouwen en hij hun maar niet lastig moet vallen' (? waarom kijk je dan er naar..) en 'dat ze echt niets tegen homo's of lesbiennes hebben'.. Bitch please
Weinig applaus voor Oostenrijk inderdaadquote:Op zondag 11 mei 2014 15:34 schreef marcodej het volgende:
Bedankt hoor, voor je statement, waar terecht niemand voor klapt. Met je strik.
Yes. De enige reden dat CATS nu niet won, is omdat de ESC-organisatie de wereld trans- of homosexualiteit wil opdringen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we gewoon weer een duo vormen van een man een een vrouw.
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zijn we eruit. Boris en Waylon zingen, Pannecoucke doet de act. Nu alleen nog een liedje
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En dan als statement een lied over herenliefde
Ik zeg winnaar
België had er ook geen succes mee met die nationale wedstrijd. Het valt of staat gewoon met de zanger(es) en het liedje. Goh, wat een verrassing.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Ilse & Waylon en Anouk hebben wel bewezen dat die hele wedstrijd van de Tros bullshit is. Gewoon meteen een artiest heen sturen i.p.v mensen zoals Sieneke![]()
Homo of lesbo zijn heeft er ook helemaal niets mee te maken. Mooi weer.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:34 schreef SSJKliko het volgende:
Godamme, sommigen op mijn facebook zitten te verkondigen 'dat dat gedrocht met die baard zich had moeten laten aborteren', en als je er dan van zegt gillen ze 'dat als een kerel in een jurk wil rondlopen hij zich maar moet ombouwen en hij hun maar niet lastig moet vallen' (? waarom kijk je dan er naar..) en 'dat ze echt niets tegen homo's of lesbiennes hebben'.. Bitch please
Oh ja, hij wordt kaal. Snel je haar naar voren kammen, merkt NIEMAND wat van.quote:
Die Belgische voorronde was ook ietwat aan de langdradige kant hoor. En wat kraamde vooral Bart Peeters een partij onzin uit elke weekquote:Op zondag 11 mei 2014 15:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
België had er ook geen succes mee met die nationale wedstrijd. Het valt of staat gewoon met de zanger(es) en het liedje. Goh, wat een verrassing.
Volgend jaar zal ongetwijfeld weer een van onze betere artiesten meedoen dus we zullen weer hoog eindigen als het liedje niet slecht gekozen is.
Ik reageerde er o.a. op met 'als je er last van hebt, kijk je toch niet, ben je er ook van afquote:Op zondag 11 mei 2014 15:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, daar knapte ik gister hier op het forum ook een beetje op af.![]()
Dat is de grens van open-mindedness in Nederland, ben ik bang.
Nederland organiseert elk jaar Eurovision in Concert, waarvoor veel deelnemers dan komen om hun nummer te promoten in Nederland op dat concert.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, wat was de reden dat die lui van ESF toen (2010?) ook al weer naar de Zaanse schans kwamen?
Kunnen we dat niet nog een keer doen?
Zonder baard zou dit liedje niet hebben gewonnen. Dat geloof ik best wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, daar knapte ik gister hier op het forum ook een beetje op af.![]()
Dat is de grens van open-mindedness in Nederland, ben ik bang.
Oh dát was het ja, daar was ik echt niet meer opgekomen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nederland organiseert elk jaar Eurovision in Concert, waarvoor veel deelnemers dan komen om hun nummer te promoten in Nederland op dat concert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |