Oh nee niet dit weer.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:05 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar waarschijnlijk in het Glazen Huis: sowieso Giel + Gerard.
.. en dan Paul, Timur of Domien? Aangezien het elk jaar een nieuw duo moet zijn
Ze doen een Radio 2 crossover dit jaar, Gijs Staverman gaat het huis in.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:05 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan niet duidelijk genoeg zijn in dit geval.quote:
ik zou het liefst een 538/Q-music/3fm crossover actie willen zien met Evers. van Inkel en Beelenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze doen een Radio 2 crossover dit jaar, Gijs Staverman gaat het huis in.
we wonen in Nederland het is hier 46 weken herfst met tussendoor 3 weken zomer en 3 weken winterquote:Op zondag 11 mei 2014 15:17 schreef minthy het volgende:
NEE!!![]()
Eerst nog graag lente, zomer en herfst graag
BeelenFMquote:Op zondag 11 mei 2014 15:36 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is volgende week de 3FM programmering eigenlijk?
Amenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zou het liefst een 538/Q-music/3fm crossover actie willen zien met Evers. van Inkel en Beelen![]()
onzin. het trio van afgelopen jaar was ook al eerder geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:05 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso Giel, want Haarlem.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onzin. het trio van afgelopen jaar was ook al eerder geweest.
en verer zien we het wel.
Ik heb het even aan Fleur gevraagd. Het antwoord is:quote:Op zondag 11 mei 2014 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Blaudzungod morgen bij Giel. Geen idee hoe laat overigens
twitter:
Thanks!quote:Op zondag 11 mei 2014 19:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb het even aan Fleur gevraagd. Het antwoord is:twitter:
Dat Wilbert.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:44 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap niet waarom mensen dit soort nummers nu aanvragen, vraag dan iets aan wat niet zo vaak op de radio is
538quote:Op zondag 11 mei 2014 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat Wilbert.
Muzikanten geneuzel jaagt luisteraars naar 538 jwz!!
buitenlampjeswinkel.nlquote:Op zondag 11 mei 2014 19:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
538Ik kan niet omgaan met al die reclame man.
het zal pas leuk worden op dinsdagavond denk ik als de vermoeidheid toeslaat. de 1e 36 uur zal hij nog wel makkelijk halen maar wat er daarnaar gebeurt is niet te voorspellenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:25 schreef zeefje het volgende:
Wat vinden ze hier van het hele giel geneuzel? Leuk?
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:06 schreef JDude het volgende:
Welke cover gaat Baardzun doen? OMG WAT EEN SPANNING.
Vast veel haters.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:25 schreef zeefje het volgende:
Het boeit me geen barst.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:25 schreef zeefje het volgende:
komt omdat radio 10 gold zijn zendtijd voor dumpprijzen te koop aanbied voor de adverteerders. Daardoor krijgen we nu al die C-merken reclames op de radioquote:Op zondag 11 mei 2014 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
buitenlampjeswinkel.nl
123gold.nl
Babykleertjes.nl
Ik lééf op Taksi Sinaasappel. Ik moet dat in huis hebben, anders gaat het niet goed met me.quote:
Je moet eens een paar uur Radio Decibel aanzetten, die reclames zijn echt maf met alleen maar internetwinkelsquote:Op zondag 11 mei 2014 21:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt omdat radio 10 gold zijn zendtijd voor dumpprijzen te koop aanbied voor de adverteerders. Daardoor krijgen we nu al die C-merken reclames op de radio
Baardzun wat een naamquote:Op zondag 11 mei 2014 21:06 schreef JDude het volgende:
Welke cover gaat Baardzun doen? OMG WAT EEN SPANNING.
3 dagen (waarvan ik er ook 2 letterlijk niet kon eten) is mijn record...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:29 schreef Pandaplint het volgende:
Godsamme. Dit moet een van de langste katers ooit zijn
/liefdagboek
Nog steeds wijnboertjesquote:Op zondag 11 mei 2014 23:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
3 dagen (waarvan ik er ook 2 letterlijk niet kon eten) is mijn record...
Succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
hihiquote:Op zondag 11 mei 2014 23:29 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Ja sorry. Ik ben een pussy. Ik kan niet zoals jou door blijven drinkenquote:
Het leven is een groot feestquote:Op zondag 11 mei 2014 23:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ben een pussy. Ik kan niet zoals jou door blijven drinken
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nog steeds wijnboertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kater ging overigens gepaard met paniekaanvallen en halve hallucinaties
Heb daarna echt weken geen druppel meer gedronken, wat een pure ellende was dat zeg!A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Volgens mij had je meer dan alleen alcohol op...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn kater ging overigens gepaard met paniekaanvallen en halve hallucinaties
Heb daarna echt weken geen druppel meer gedronken, wat een pure ellende was dat zeg!
Nope, was de dag erna ookquote:Op zondag 11 mei 2014 23:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij had je meer dan alleen alcohol op...
komt 1 dezer dagen hier inde videotheek dus ik vermoed dat ik em ff ga hurenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:04 schreef ieniminimuis het volgende:
spion in zwarte kleding: check
heftige achtervolgingsscene door new york op plaatsen waar nooit iemand komt met auto: check
heldhaftige scene om vrouw te redden: check
vechtscene tussen the good en bad guy: check
bomontmantelingscene: check
ultimate badguy starend naar pc scherm in zijn ultra moderne kantoor: check
wereld wordt gered: check
zo voorspelbaar
slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:29 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Wat Wolfje zegt.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier heb je toch niks aan ? Daarom heb ik na de 2e keer (!) dat ik me kansloos ziek voelde na een nacht zuipen besloten dat ik dat soort shit nooit meer wilde.
Ik drink wel bier, maar zodanig dat ik me de dag erna gewoon ook goed voel.
Bespaar de moeite om me een saaie lul te noemen, want ik geef serieus geen neuk.
Op welke dag was onze afspraak ook alweer?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat Wolfje zegt.
Of gewoon de rest van je leven niet meer drinken of zoveel drinken dat je nooit meer een kater hebt.
Dinsdagquote:Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Op welke dag was onze afspraak ook alweer?
Ik ook!!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dinsdag
Ik zit morgen in Zwolle trouwens
Ik zal wel ff zwaaien
Wtf heeft Waylon gedaan bij/met Gielquote:
Geen ideequote:Op maandag 12 mei 2014 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wtf heeft Waylon gedaan bij/met Giel?
Ik heb een paar van z'n optredens gezien in de ochtend enzo en dat was toch allemaal primaquote:Op maandag 12 mei 2014 08:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen ideeHem wacko noemen enzo, doe normaal man.
Volgens mij was ie bij SR ook wel prima..quote:Op maandag 12 mei 2014 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een paar van z'n optredens gezien in de ochtend enzo en dat was toch allemaal prima(zeker z'n Cash covers
). En Giel deed toen ook gewoon normaal tegen hem
Iddquote:Op maandag 12 mei 2014 08:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen ideeHem wacko noemen enzo, doe normaal man.
Ja zo ken die wel weer. Gisterenavond twee keer in het kwartier.quote:
Gelukkig mag Giel niet binnen 3 uur dezelfde plaat draaien, volgens de regeltjesquote:Op maandag 12 mei 2014 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo ken die wel weer. Gisterenavond twee keer in het kwartier.
Staan al die regeltjes ook ergens bij elkaar?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig mag Giel niet binnen 3 uur dezelfde plaat draaien, volgens de regeltjes
Rip programma rotatie van de mhquote:Op maandag 12 mei 2014 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig mag Giel niet binnen 3 uur dezelfde plaat draaien, volgens de regeltjes
geen ideequote:Op maandag 12 mei 2014 09:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Staan al die regeltjes ook ergens bij elkaar?
Jammer idd nu er een fatsoenlijke MH isquote:Op maandag 12 mei 2014 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rip programma rotatie van de mh
het is watquote:Op maandag 12 mei 2014 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rip programma rotatie van de mh
Dit is echt een kut mhquote:Op maandag 12 mei 2014 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
geen idee
[..]
Jammer idd nu er een fatsoenlijke MH is
Heerlijke plaatquote:
Ik geloof dat ik coldplay en avicii in dit statement.quote:
Ik vrees voor een Giel overload deze week. Vind het een prima DJ en luister graag naar z'n ochtendprogramma...quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Staan al die regeltjes ook ergens bij elkaar?
quote:De regels van Guinness World Records
Je moet een officieel radiostation zijn.
De dj moet alle platen zelf spelen tijdens de recordpoging.
Elk nummer moet worden aan- of afgekondigd.
De dj moet alles zelf presenteren, behalve weerbulletins, verkeer, reclame en nieuws. Alles samen mag dat niet meer dan 23 minuten per uur duren.
Elk nummer moet minstens 2 minuten duren en maximaal 6 minuten.
Een nummer mag maar 1 keer in de drie uur passeren.
Studiogasten zijn welkom, maar mogen nooit langer dan 1 minuut aan een stuk praten.
De dj mag geen co-presentator hebben.
Elk uur presentatie levert 5 minuten slaap op, deze minuten mogen opgespaard worden.
De kater is vertrokken!quote:
Mooie backstage radio iddquote:Op maandag 12 mei 2014 09:58 schreef Evertjan het volgende:
Michiel moet Giel uitleggen hoe hij het nieuws en verkeersinformatie moet instarten![]()
Dat verbaasde mij ook.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:58 schreef Evertjan het volgende:
Michiel moet Giel uitleggen hoe hij het nieuws en verkeersinformatie moet instarten![]()
Doe je goed, heb je toch te weinig gedronkenquote:
Oh man, ik voorspel een recordhoogte zuurtegraad in dit topic deze week.quote:
NPquote:Op maandag 12 mei 2014 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
toppieknal
Wel naar zwolle routen!
HOI MINT!!! *Zwaait*
Verdomme. Ik wilde hier net m'n auto neerzettenquote:
XDquote:Op maandag 12 mei 2014 10:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verdomme. Ik wilde hier net m'n auto neerzetten
Ik denk dat ik hem wel even op de parkeerplaats.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verdomme. Ik wilde hier net m'n auto neerzetten
Godverquote:Op maandag 12 mei 2014 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel even op de parkeerplaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:'Giel Beelen had al voor Yorin FM gekozen'
Het had maar een haar gescheeld of dj Giel Beelen was in 2004 weggegaan bij zender 3FM. De radiomaker wilde ingaan op een aanbod van de toen nieuwe zender Yorin FM om daar de ochtendshow te gaan maken. Maar omdat collega Rob Stenders krap een half uur eerder ja zei op hetzelfde aanbod, bleef Beelen toch bij 3FM.
Dat blijkt uit de documentaire De Opkomst van een Shockjock, over de turbulente carričre van Beelen. In de film, die woensdag in premičre gaat, reconstrueert voormalig 3FM-collega en regisseur Marc de Hond de omstandigheden die er in 2004 toe leidden dat Beelen de ochtendshow kreeg. Hij sprak onder meer met Stenders, toenmalig 3FM-coordinator Florent Luyckx en Arthur Weijers, de toenmalige directeur van Yorin FM.
Weijers had zowel Stenders als Beelen een genereus aanbod gedaan om bij Yorin FM de ochtendshow te gaan maken. Toen als eerste Stenders koos voor Yorin, zat 3FM zonder ochtend-dj en bood Luyckx zijnenfant terrible Beelen, die hij eigenlijk nog te onervaren vond en met allerlei incidenten op vrijwel alle omroeptenen had getrapt, toch de prestigieuze ochtendshow aan.
Oraal bevredigen en Mein Kampf
In de film kijken de betrokkenen ook terug op de reeks aan de akkefietjes waardoor Beelen in zijn beginjaren meerdere malen werd ontslagen. Zo liet hij zich voor de microfoon oraal bevredigen door een prostituee, noemde hij Mein Kampf het indrukwekkendste boek ooit en riep hij op tot het sturen van poederbrieven toen de KRO hem had ontslagen.
De Doorbraak van een Shockjock is het regiedebuut van Marc de Hond. Hij maakte de documentaire in eigen beheer. De Hond en Beelen kennen elkaar nog van de nachtopleiding van 3FM waar ze allebei begonnen. Het ochtendprogramma van Beelen bestaat tien jaar: daarom doet de dj vanaf maandag een aanval op het wereldrecord radio maken. Hij gaat een week lang non-stop uitzenden, daarbij geholpen door al zijn collega's van 3FM.
De documentaire beleeft woensdagmiddag zijn wereldpremiere in het Centrum voor Beeld en Geluid. Marc de Hond zoekt nog een distributeur voor het project. Mocht dit niet lukken, dan overweegt hij de film online te gaan aanbieden. Ook heeft hij al contact met een aantal festivals die de documentaire graag willen vertonen.
Over Anouk gesproken. Ik vraag me wat af. Heeft zij al gereageerd op de tweede plek van Nederland tijdens het Eurovisie songfestival?quote:
Dewatte?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar we kunnen dus geen borhap verwachten deze week?
Het Yorin verhaal van Giel en Rob, stond ook in het boek van Rob zelf.quote:
Zou lullig zijn als Giel gediskwalificeerd wordt door zoiets knulligsquote:Op maandag 12 mei 2014 10:30 schreef ddx het volgende:
Michiel klonk nu toch wel beetje als cohost trouwens.
Zal wel afgekapt worden danquote:
Leuk juist.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als Giel gediskwalificeerd wordt door zoiets knulligs
Maar er staat dat je 2 platen achter elkaar mag draaien, maximaal. Moet je daartussen ook aan en afkondigen?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja.![]()
Of een plaat vergeten af te kondigen.
Lol, thanks. Welke koffer was het eigenlijk uiteindelijk?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Baardzun wat een naamhulde
Beter dan mijn Bladzuiger.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die er over twee dagen uitziet!
Godverquote:
Maar moet je nou in ieder geval aan-, of afkondigen, of moet het beide?quote:
Ja, maar zometeen Effe Beelen!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Pfff, is Giel nog steeds bezig daar?
FIRE!quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Pfff, is Giel nog steeds bezig daar?
Het houdt niet op, niet vanzelf ..quote:
Giel of de mot?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom als een mot naar Giels vlammen.
Maar ik vrees dat hij het wel gaat overleven.
quote:
Wehe daglichttherapie lampjesquote:
Dorus had er 2 in zijn jasquote:Op maandag 12 mei 2014 11:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Giel.
Zo'n lief motje zou ik geen kwaad willen wensen.
Welnee, zijn printer was traag dus toen moest hij wachten op zijn tekst en die tijd heeft hij maar opgevuld met dat.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ben Howard z'n tekst was ook op zeker?
oehoehoehoehoe oehoehoehoehoe
powernapsquote:Op maandag 12 mei 2014 11:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat hij ook helemaal niet slapen?
Per uur verdient hij 5 minuten slaap.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat hij ook helemaal niet slapen?
Hij gaat de volledige versie van Tubular Bells draaien.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar hoe gaat hij dan de platen aan en afkondigen tijdens zijn powernap?
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar hoe gaat hij dan de platen aan en afkondigen tijdens zijn powernap?
Zal helaas niet gaanquote:Op maandag 12 mei 2014 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gaat de volledige versie van Tubular Bells draaien.
Pop professor Don Leo Blokhuis is hier blij mee.
quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken::
(....)
- Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)ordpoging-Radiomaken
Huh oh nee je bedoelt het anders.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als hij mazzel heeft praat hij in zijn slaap.
of hij slaapt tijdens het pratenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als hij mazzel heeft praat hij in zijn slaap.
Dit is Giel.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie van de Giel en Giel Show?
Dat is toch de ultieme zelfbevlekking?
Paultje's micropenis zal tot ongekende hoogtes stijgen.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie van de Giel en Giel Show?
Dat is toch de ultieme zelfbevlekking?
Is Giel toch nog ergens goed voor!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
Johannes in het topic
Today is a good day.
Ben benieuwd wat er vanavond nieuw is in Dit Is Giel!
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik wel live bij willen zijn.
Nee dusquote:
bye bye manquote:Op maandag 12 mei 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ga leren, tentamen maken, VI kijken en slapen. Morgen ben ik er ook niet, grgr (en als ik er ben: zonder radio)
Tot woensdag maar weer schatjes.
Succes schatje.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ga leren, tentamen maken, VI kijken en slapen. Morgen ben ik er ook niet, grgr (en als ik er ben: zonder radio)
Laterssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 12 mei 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doei! xoxo, laf joe, miss you!quote:Op maandag 12 mei 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik schaam me ook een beetje dat ik iets van de familie Cyrus leuk vindquote:
niet hartstikke ongezond volgens mij, maar ook niet zo supergezond als men ons wil doen laten geloven.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:27 schreef themauster het volgende:
Is dat superfood niet harstikke ongezond trouwens
geen idee, waarschijnlijk de dj die er dan normaal zou zitten ofzo? en ook voor de powernaps lijkt me.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:38 schreef FZN05 het volgende:
Het is hier vast al gezegd, maar wie gaat er achter de knoppen staan als Giel de twee uurtjes slaap pakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |