Oh nee niet dit weer.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:05 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar waarschijnlijk in het Glazen Huis: sowieso Giel + Gerard.
.. en dan Paul, Timur of Domien? Aangezien het elk jaar een nieuw duo moet zijn
Ze doen een Radio 2 crossover dit jaar, Gijs Staverman gaat het huis in.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:05 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan niet duidelijk genoeg zijn in dit geval.quote:
ik zou het liefst een 538/Q-music/3fm crossover actie willen zien met Evers. van Inkel en Beelenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze doen een Radio 2 crossover dit jaar, Gijs Staverman gaat het huis in.
we wonen in Nederland het is hier 46 weken herfst met tussendoor 3 weken zomer en 3 weken winterquote:Op zondag 11 mei 2014 15:17 schreef minthy het volgende:
NEE!!![]()
Eerst nog graag lente, zomer en herfst graag
BeelenFMquote:Op zondag 11 mei 2014 15:36 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is volgende week de 3FM programmering eigenlijk?
Amenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zou het liefst een 538/Q-music/3fm crossover actie willen zien met Evers. van Inkel en Beelen![]()
onzin. het trio van afgelopen jaar was ook al eerder geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:05 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso Giel, want Haarlem.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onzin. het trio van afgelopen jaar was ook al eerder geweest.
en verer zien we het wel.
Ik heb het even aan Fleur gevraagd. Het antwoord is:quote:Op zondag 11 mei 2014 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Blaudzungod morgen bij Giel. Geen idee hoe laat overigens
twitter:
Thanks!quote:Op zondag 11 mei 2014 19:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb het even aan Fleur gevraagd. Het antwoord is:twitter:
Dat Wilbert.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:44 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap niet waarom mensen dit soort nummers nu aanvragen, vraag dan iets aan wat niet zo vaak op de radio is
538quote:Op zondag 11 mei 2014 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat Wilbert.
Muzikanten geneuzel jaagt luisteraars naar 538 jwz!!
buitenlampjeswinkel.nlquote:Op zondag 11 mei 2014 19:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
538Ik kan niet omgaan met al die reclame man.
het zal pas leuk worden op dinsdagavond denk ik als de vermoeidheid toeslaat. de 1e 36 uur zal hij nog wel makkelijk halen maar wat er daarnaar gebeurt is niet te voorspellenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:25 schreef zeefje het volgende:
Wat vinden ze hier van het hele giel geneuzel? Leuk?
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:06 schreef JDude het volgende:
Welke cover gaat Baardzun doen? OMG WAT EEN SPANNING.
Vast veel haters.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:25 schreef zeefje het volgende:
Het boeit me geen barst.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:25 schreef zeefje het volgende:
komt omdat radio 10 gold zijn zendtijd voor dumpprijzen te koop aanbied voor de adverteerders. Daardoor krijgen we nu al die C-merken reclames op de radioquote:Op zondag 11 mei 2014 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
buitenlampjeswinkel.nl
123gold.nl
Babykleertjes.nl
Ik lééf op Taksi Sinaasappel. Ik moet dat in huis hebben, anders gaat het niet goed met me.quote:
Je moet eens een paar uur Radio Decibel aanzetten, die reclames zijn echt maf met alleen maar internetwinkelsquote:Op zondag 11 mei 2014 21:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt omdat radio 10 gold zijn zendtijd voor dumpprijzen te koop aanbied voor de adverteerders. Daardoor krijgen we nu al die C-merken reclames op de radio
Baardzun wat een naamquote:Op zondag 11 mei 2014 21:06 schreef JDude het volgende:
Welke cover gaat Baardzun doen? OMG WAT EEN SPANNING.
3 dagen (waarvan ik er ook 2 letterlijk niet kon eten) is mijn record...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:29 schreef Pandaplint het volgende:
Godsamme. Dit moet een van de langste katers ooit zijn
/liefdagboek
Nog steeds wijnboertjesquote:Op zondag 11 mei 2014 23:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
3 dagen (waarvan ik er ook 2 letterlijk niet kon eten) is mijn record...
Succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
hihiquote:Op zondag 11 mei 2014 23:29 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Ja sorry. Ik ben een pussy. Ik kan niet zoals jou door blijven drinkenquote:
Het leven is een groot feestquote:Op zondag 11 mei 2014 23:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ben een pussy. Ik kan niet zoals jou door blijven drinken
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nog steeds wijnboertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kater ging overigens gepaard met paniekaanvallen en halve hallucinaties
Heb daarna echt weken geen druppel meer gedronken, wat een pure ellende was dat zeg!A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Volgens mij had je meer dan alleen alcohol op...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn kater ging overigens gepaard met paniekaanvallen en halve hallucinaties
Heb daarna echt weken geen druppel meer gedronken, wat een pure ellende was dat zeg!
Nope, was de dag erna ookquote:Op zondag 11 mei 2014 23:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij had je meer dan alleen alcohol op...
komt 1 dezer dagen hier inde videotheek dus ik vermoed dat ik em ff ga hurenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:04 schreef ieniminimuis het volgende:
spion in zwarte kleding: check
heftige achtervolgingsscene door new york op plaatsen waar nooit iemand komt met auto: check
heldhaftige scene om vrouw te redden: check
vechtscene tussen the good en bad guy: check
bomontmantelingscene: check
ultimate badguy starend naar pc scherm in zijn ultra moderne kantoor: check
wereld wordt gered: check
zo voorspelbaar
slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:29 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Wat Wolfje zegt.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier heb je toch niks aan ? Daarom heb ik na de 2e keer (!) dat ik me kansloos ziek voelde na een nacht zuipen besloten dat ik dat soort shit nooit meer wilde.
Ik drink wel bier, maar zodanig dat ik me de dag erna gewoon ook goed voel.
Bespaar de moeite om me een saaie lul te noemen, want ik geef serieus geen neuk.
Op welke dag was onze afspraak ook alweer?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat Wolfje zegt.
Of gewoon de rest van je leven niet meer drinken of zoveel drinken dat je nooit meer een kater hebt.
Dinsdagquote:Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Op welke dag was onze afspraak ook alweer?
Ik ook!!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dinsdag
Ik zit morgen in Zwolle trouwens
Ik zal wel ff zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |