Ik zit ook te kijken tot er ineens een rare melding bij Pastortje komt ofzo.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik kijk nog niet meer naar tv, ben enkel naar mijn scherm aan het kijken. En dan vooral livetiming om te zien of er ergens ook maar iets van progressie in het veld zit
Ja maar die haal ik sowieso niet door elkaarquote:Op zondag 11 mei 2014 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja... tja...
*tuurt nog een keer*
Die verschillen zijn nog te zien, maar STR, RB en Ferrari is al wat lastiger
En al komt er een melding, dan is dat bij Pastor toch niet abnormaalquote:Op zondag 11 mei 2014 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken tot er ineens een rare melding bij Pastortje komt ofzo.
Nopequote:Op zondag 11 mei 2014 14:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is dan mooi matig.Je entertainment komt in ieder geval niet van de F1 op het moment, helaas.
Ik hoor Olav al te keer gaan. NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE!quote:
Remproblemen en een stukje door het grind en alles, blinde paniek overal.quote:
Even van de baan, aldus LT van f1.com: "kan gewoon verder".quote:
Dat ga ik waarschijnelijk ook doen na de proefperiode ik heb al goede sport1 stream gezien en van Sky. Ik vindt deze race tot nu toe geen abbo waard bij Sport1 nu zit ik ergens anders naar te kijken. Ik vindt het triest dat de f1 zo minder is geworden de laatste jarenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:53 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Sowieso, BBC zend aardig wat races uit, RTL Deutschland allemaal en als je een beetje handig bent krijg je ook nog wel een streampje met Sport1 aan de gang.
Totdat Hamilton zin heeft om zijn pedaal wat steviger in te drukken, dan is dat ook alweer verleden tijd.....quote:Op zondag 11 mei 2014 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel snelste ronde, dat is lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |